تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819202744




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دومین مسابقه بین المللی دریایی کشور برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
دومین مسابقه بین المللی دریایی کشور برگزار می شود
دومین مسابقه بین المللی دریائی کشور با عنوان و موضوع«حفظ دریاها برای نجات زمین ،اختراعات و ایده های سبز دریایی» از تاریخ 8 تا 11 بهمن ماه سالجاری در محل دائمی نمایشگاه ها ی بین المللی تهران برگزار می شود
به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه بین المللی دریائی جمهوری اسلامی ایران، این مسابقه بین المللی ، همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی دریایی ج.ا.ایران (IRAN IMEX 2014) برگزار خواهد شد.

دومین مسابقه بین المللی دریائی کشور را دبیرخانه هماهنگی ارگان های دریایی کشور با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال و انجمن دریا محور توسعه و با هدف ارتقا سطح علمی حوزه دریایی کشور ، آشنایی هرچه بیشتر با دریاهای کشور و کوشش در حفظ محیط زیست دریایی برگزار می کند.

دینا ایزدی دبیر اجرایی دومین مسابقه بین المللی دریائی کشور در این باره گفت:این مسابقه در چهار بخش اصلی طراحی یک پایگاه،آزمایشگاه،مدرسه و یا خانه در بستر دریا ، طراحی ربات جهت حفظ محیط زیست و حیات دریا، طراحی و ساخت دستگاه جهت  تهیه انرژی از دریا، غذا و دریا و عکس های دریایی برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: برگزیدگان دومین مسابقه بین المللی دریائی کشور به یک سفر دریایی از مبدأ بنادر جنوب کشور تا جزیره کیش و سپس اقامت سه روزه در این جزیره اعزام خواهند شد ضمن اینکه طرح های برگزیده این مسابقه بین المللی در ژورنال های بین المللی به چاپ خواهد رسید.

دبیر اجرایی دومین مسابقه بین المللی دریائی کشور در پایان گفت : علاقمندان برای اطلاعات بیشتر از این مسابقه می توانند به سایت www.ayimi.org مراجعه و به [email protected] ایمیل ارسال کنند  و یا با شماره تلفن 88517759 تماس بگیرند. 

دومین نمایشگاه بین المللی دریائی جمهوری اسلامی ایران با حضور و مشارکت ده ها شرکت داخلی و خارجی از 8 تا 11 بهمن ماه،در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزاری می شود و در آن جدید ترین پیشرفت ها، فناوری ها و دستاوردها صنایع و خدمات دریائی داخلی و خارجی،عرضه می شود.

در این نمایشگاه که تاکنون حضور هشت کشور نهائی شده است؛ صنایع بزرگ کشتیرانی و کشتی سازی ، صنایع فراساحل ، نفت و گاز ، خدمات دریائی و بندری ، امور نظامی و دفاعی ، اقیانوس شناسی و هواشناسی ، خدمات لجستیک دریایی ، خدمات مخابرات ، برق و الکترونیک دریایی ، صنایع شیلات ، آبزی پروری ، غذاهای دریائی، ماهیان زیستی ، دستاوردهای محیط زیست دریائی، صنایع دستی دریائی ، تجهیزات بنادر ، ورزشهای آبی،تجهیزات غواصی، شنا ، موج سواری و ماهیگیری و دستاوردهای علمی و تحقیقاتی نهادها ، دانشگاهها ، انجمن ها و اتحادیه ها ، ارائه می شود . 

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن