تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818891584




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري همزمان 2 نمايشگاه بين المللي در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: برگزاري همزمان 2 نمايشگاه بين المللي در تهران
تهران/ واحد مركزي خبر/ اقتصادي 1392/09/28
نمايشگاه بين المللي تبليغات ، بازاريابي و صنايع وابسته و
نمايشگاه بين المللي چاپ ، بسته بندي و ماشين‌آلات در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران آغاز به كاركرد .
به گزارش خبرنگار واحد مركزي خبر ، دردهمين نمايشگاه بين المللي تبليغات، بازاريابي و صنايع وابسته بيش از 220 شركت داخلي و خارجي از ايران و 8 كشور خارجي ، حضوردارند.
در اين نمايشگاه شركتهايي از چين ، ژاپن ، هند ، اسپانيا ، آلمان ، كانادا ، آفريقاي جنوبي و تركيه جديدترين تجهيزات ، توليدات و خدمات خود را عرضه مي كنند.
معرفي بازارهاي جديد صادراتي، شيوه هاي حفظ بازارهاي صادراتي ، حمايت از صنعت تبليغات ، ارتقاي سطح كمي و كيفي و تبيين اهميت و جايگاه تبليغات در ميان افراد جامعه و بنگاه هاي اقتصادي،آشنايي با فنون بازاريابي و پيشبرد فروش ، ترويج و آموزش فرهنگ بازاريابي براي موفقيت بيشتر در بازارهاي رقابتي ، تشويق بازار داخلي به استفاده از ابزارهاي نوين بازاريابي از اهداف اين نمايشگاه اعلام شده است.
همچنين برقراري ارتباط نزديك ميان ارائه كنندگان و متقاضيان خدمات بازاريابي و تبليغات ، آشنايي با آخرين تحولات بازارهاي بين المللي و شرايط رقبا ، انتقال دانش فني نوين و كارآمد براي رشد كيفي و كمي محصولات داخلي و توسعه صادرات غيرنفتي نيز از ديگر اهداف برگزاري دهمين نمايشگاه بين المللي تبليغات ، بازاريابي و صنايع وابسته اعلام شده است .
در مراسم گشايش اين نمايشگاه نقش تبليغات و بازاريابي در عرصه اقتصادي غير قابل انكار توصيف و اعلام شد بنگاههاي اقتصادي به شرطي مي توانند در رقابت بمانند كه بهترين و نوين ترين برنامه هاي تبليغاتي و بازاريابي را داشته باشند.
در اين نمايشگاه انواع تبليغات محيطي ، ديجيتالي و رايانه اي ، تبليغات و بازاريابي كالاها و خدمات عمومي و تخصصي ، آژانس ها ، مـشاوران و مجريان تبليغاتي،رسانه ها و وسايل ارتباط جمعي(تصويري، نوشتاري و گفتاري) ، فنآوري اطلاعات ، علائم تبليغاتي ، تبليغ مشهورترين محصولات ، خدمات و نشانه هاي تجاري و فرهنگي ، تبليغات كالاهاي صادراتي ، برندهاي تجاري و تبليغاتي ، روابط عمومي ها ، سازمان ها و مراكز اطلاع رساني ، فعاليت هاي بازاريابي و تحقيق در بازار ، فنون بازاريابي و پيشبـرد فروش ، ارتقاي فـروش ، سمپلـينگ ، چـاپ و خدمات ديجيتالي ، ماشين هاي چاپ الكترونيكي ، تجهيزات و مواد اوليه ، طراحي بسته بندي ، طراحي و ايده پردازي ، تكنولوژي نور پردازي و چراغ هاي تبليغاتي ، صـنايع و تجهيزات نمايشگاهي و تبليغاتي ، معماري داخلي فروشگاه ها ، هداياي تبليغاتي ، هداياي تجاري ، رايانه و ماشين آلات مورد استفاده در صنعت تبليغات ، ماشين آلات ليزري ، تجهيزات و خدمات صوتي ، تصويري ، سينمايي و عكاسي و ماشين هاي اداري و تبليغاتي و تجهيزات مربوط ارائه مي شود .
همايش مباني تحقيقات بازاريابي ، سه كارگاه آموزش تكنيك هاي تبليغات و پيشبرد فروش از برنامه هاي جانبي دهمين نمايشگاه بين المللي تبليغات ، بازاريابي و صنايع وابسته است.
دهمين نمايشگاه بين‌المللي تبليغات،‌ بازاريابي و صنايع وابسته تا يكم دي هر روز از ساعت 9 تا 16 در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران آماده بازديد علاقه مندان است.
امروز همچنين بيستمين نمايشگاه بين المللي چاپ و بسته‌ بندي و ماشين‌آلات وابسته در محل دائمي نمايشگاههاي بين المللي تهران گشايش مي يابد.
در اين نمايشگاه بيش از 500 شركت داخلي و خارجي از ايران و 15 كشور خارجي حضور دارند.
دراين نمايشگاه نيزشركتهاي داخلي و خارجي ضمن عرضه جديدترين و نوين ترين دستگاههاي چاپ ، دستگاههاي بسته بندي ، دستگاهها و تجهيزات كد گذاري ، دستگاههاي پلمپ صادراتي و كالاها و اجناس ويژه بسته هاي داخلي و صادراتي ؛ روش هاي نوين بسته بندي كالاها براي جذب مخاطبان و بازارهاي صادراتي را نيز ارائه خواهند كرد.
از ميان 500 شركت حاضر در اين نمايشگاه حدود 80 شركت خارجي و مربوط به 16 كشور چين، امارات، تركيه، اسپانيا، ايتاليا، كانادا ، كره جنوبي، هند، ژاپن، سوئد ، سوئيس ،انگلستان، اتريش، آلمان و فرانسه است كه جديدترين تجهيزات ، توليدات و خدمات خود را عرضه كرده اند.
اين نمايشگاه را شركت صنوف تهران و خدمات فني ايران با همكاري اتحاديه صنف چاپخانه‌ داران، اتحاديه ليتوگرافان، اتحاديه صحافان و انجمن كارتن ورق ايران ، در 10 سالن اصلي محل دائمي نمايشگاهها و در فضايي به وسعت 35 هزار متر مربع برگزار مي كند.
در اين نمايشگاه يك همايش علمي و چهار كارگاه تخصصي نيز در زمينه هاي مختلف صنعت چاپ و بسته بندي و نقش و جايگاه مهم آن در توسعه صنعتي و صادراتي كشور برگزار خواهد شد.
قرار است در چهار روز برگزاري بيستمين نمايشگاه بين المللي چاپ و بسته‌بندي و ماشين‌آلات وابسته؛ شش هيئت تجاري و بازرگاني از تركيه ، هند ، عراق ، افغانستان ، امارات و چين از آن بازديد كنند.
امسال نخستين بار در محل نمايشگاه ، آموزش پيشرفته اوپراتوري چاپ همزمان نيز ارائه مي شود و به متخصصان صنعت چاپ كشور كه در اين دوره چهار روز شركت مي كنند ، گواهي نامه برتر چاپ اوپراتوري داده خواهد شد.
علاقه مندان مي توانند از 28 آذر تا يكم دي ماه ، هر روز از ساعت 9 تا 17 با حضور در محل دائمي نمايشگاههاي بين المللي تهران، از اين نمايشگاه بازديد كنند.
تصوير دارد.

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 182]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن