تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):فاطمه بانوى زنان بهشت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818891484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري بيستمين نمايشگاه بين المللي چاپ و بسته بندي ، اين هفته


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: برگزاري بيستمين نمايشگاه بين المللي چاپ و بسته بندي ، اين هفته
تهران/ واحد مركزي خبر/ اقتصادي 1392/09/26
بيستمين نمايشگاه بين المللي چاپ و بسته‌بندي و ماشين‌آلات وابسته با حضور بيش از 500 شركت از ايران و 15 كشور خارجي از 28 آذر تا اول دي در محل دائمي نمايشگاههاي بين المللي تهران برگزار مي شود.
به گزارش ستاد خبري بيستمين نمايشگاه بين المللي چاپ و بسته‌بندي و ماشين‌آلات وابسته ؛ در اين نمايشگاه ، شركت هاي داخلي و خارجي ضمن عرضه جديدترين و نوين ترين دستگاههاي چاپ ، دستگاههاي بسته بندي ، دستگاهها و تجهيزات كد گذاري ، دستگاههاي پلمپ صادراتي و كالاها و اجناس ويژه بسته هاي داخلي و صادراتي ؛ روش هاي نوين بسته بندي كالاها براي جذب مخاطبات و بازارهاي صادراتي را نيز ارائه خواهند كرد.
حضور شركت هاي خارجي در نمايشگاه بين المللي چاپ و بسته‌بندي تهران امسال 120درصد افزايش يافته است.
از 500 شركت حاضر در اين نمايشگاه حدود 80 شركت خارجي از چين، امارات، تركيه، اسپانيا، ايتاليا، كانادا ، كره جنوبي، هند، ژاپن، سوئد ، سوئيس ، انگليس، اتريش، آلمان و فرانسه است كه نوين ترين و جديدترين تجهيزات ، توليدات و خدمات خود را عرضه مي كنند.
اين نمايشگاه را شركت صنوف تهران و خدمات فني ايران با همكاري اتحاديه صنف چاپخانه‌داران، اتحاديه ليتوگرافان، اتحاديه صحافان و انجمن كارتن ورق ايران ، در 10 سالن اصلي و بزرگ محل دائمي نمايشگاهها و در فضايي بالغ بر 35 هزار مترمربع برگزار مي كنند.
35 درصد از فضاي نمايشگاه امسال در اختيار بخش ماشين‌آلات چاپ ؛ 30 درصد در اختيار ماشين آلات بسته‌بندي و 35 درصد نيز در اختيار ديگر بخش هاي مرتبط
است.
ماشين‌آلات صنعت چاپ بسيار سنگين و داراي قطعات و بخش هاي بسياري است و نمي‌توان آن را در مدت كوتاهي سرهم كرد ، اما در نمايشگاه امسال شاهد حضور تعداد زيادي از آنها هستيم.
در حاشيه اين نمايشگاه يك همايش علمي و چهار كارگاه تخصصي در زمينه هاي مختلف صنعت چاپ و بسته بندي و نقش و جايگاه مهم آن در توسعه صنعتي و صادراتي كشور برگزار خواهد شد.
قرار است در چهار روز برگزاري بيستمين نمايشگاه بين المللي چاپ و بسته‌بندي و ماشين‌آلات وابسته ؛ شش هيئت تجاري و بازرگاني از تركيه ، هند ، عراق ، افغانستان ، امارات و چين از آن بازديد كنند.
امسال براي نخستين بار در محل نمايشگاه آموزش پيشرفته اپراتوري چاپ همزمان نيز در محل نمايشگاه ارائه مي شود و به متخصصان صنعت چاپ كشور كه در اين دوره چهار روز شركت كنند گوهينامه برتر چاپ اپراتوري داده خواهد شد.
علاقه مندان مي توانند از 28 آذر تا يكم دي ، هر روز از ساعت 9 تا 17 با حضور در محل دائمي نمايشگاههاي بين المللي تهران از اين نمايشگاه بازديد كنند.

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن