تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803067610




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز بكار دهمين نمايشگاه بين المللي تبليغات،بازاريابي و صنايع وابسته


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: آغاز بكار دهمين "نمايشگاه بين المللي تبليغات،بازاريابي و صنايع وابسته"
دهمين نمايشگاه بين المللي تبليغات،بازاريابي و صنايع وابسته امروز با حضور مقامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي،وزارت صنعت و معدن و تجارت ، برخي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و همچنين مسئولان انجمن ها و اتحاديه هاي مربوطه ،در محل دائمي نمايشگاههاي بين المللي تهران گشايش يافت.
به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از دهمين نمايشگاه بين المللي تبليغات،بازاريابي و صنايع وابسته ؛ در اين نمايشگاه بيش از 220 شركت داخلي و خارجي از جمهوري اسلامي ايران و 8 كشور جهان ، حضور و مشاركت دارند.

در دهمين نمايشگاه بين المللي تبليغات ، بازاريابي و صنايع وابسته ايران ، كشورهاي چين، ژاپن، هند، اسپانيا، آلمان ، كانادا ، آفريقاي جنوبي و تركيه حضور دارند و نوين ترين و جديدترين تجهيزات ، توليدات و خدمات خودشان را ارائه و عرضه كرده اند .

معرفي بازارهاي جديد صادراتي، ارائه راهكارهاي چگونگي حفظ بازارهاي صادراتي ، حمايت از صنعت تبليغات ، ارتقاي سطح كمي و كيفي و تبيين اهميت و جايگاه تبليغات بين افراد جامعه و بنگاههاي اقتصادي،آشنايي با تكنيك هاي بازاريابي و پيشبرد فروش، ترويج و آموزش فرهنگ بازاريابي جهت موفقيت بيشتر در بازارهاي رقابتي ، تشويق بازار داخلي به استفاده از ابزارهاي نوين بازاريابي، برقراري ارتباطي نزديك بين ارائه كنندگان و متقاضيان خدمات بازار يابي و تبليغات،آشنايي با آخرين تحولات بازارهاي بين المللي و شرايط رقبا ،انتقال دانش فني نوين و كارآمد براي رشد كيفي و كمي محصولات داخلي و توسعه صادرات غير نفتي ؛ مهمترين اهداف برگزاري دهمين نمايشگاه بين المللي تبليغات،بازاريابي و صنايع وابسته است.

بي شك دردنياي امروز نقش تبليغات و بازاريابي درعرصه اقتصادي غير قابل انكار است و بنگاههاي اقتصادئي مي توانند در گود رقابت باقي بمانند كه بهترين و نوين ترين برنامه هاي تبليغاتي و بازاريابي را براي خود داشته باشند و بي‌ترديد گذار موفق و ورود به عرصه هاي جهاني منوط به رشد و توسعه توان تبليغات و دانش بازاريابي است ، لذا برگزاري چنين نمايشگاههاي مي تواند از جايگاه ويژه اي برخوردار باشد.

در اين نمايشگاه انواع؛تبليغات محيطي،محاطي،ديجيتالي و رايانه اي،تبليغات و بازاريابي كالاها و خدمات عمومي و تخصصي ، آژانس ها ، مـشاورين و مجريان تبليغاتي ، رسانه ها و وسايل ارتباط جمعي (تصويري ، نوشتاري و گفتاري) ، فن آوري اطلاعات ، علائم تبليغاتي ، تبليغ مشهورترين محصولات ، خدمات و نشانه هاي تجاري و فرهنگي ، تبليغات كالاهاي صادراتي ، برندهاي تجاري و تبليغاتي ، روابط عمومي ها ، سازمان ها و مراكز اطلاع رساني ، فعاليت هاي بازاريابي و تحقيق در بازار ، تكنيك هاي بازاريابي و پيشبـرد فروش ، ارتقا فـروش ، سمپلـينگ ، چـاپ و خدمات ديجيتالي ، ماشين هاي چاپ الكترونيكي ، تجهيزات و مواد اوليه ، طراحي بسته بندي ، طراحي و ايده پردازي ، تكنولوژي نور پردازي و چراغ هاي تبليغاتي ، صـنايع و تجهيزات نمايشگاهي و تبليغاتي ، معماري داخلي فروشگاه ها ، هداياي تبليغاتي ، هداياي تجاري ، رايانه و ماشين آلات مورد استفاده در صنعت تبليغات ، ماشين آلات ليزري ، تجهيزات و خدمات صوتي ، تصويري ، سينمايي و عكاسي و ماشين هاي اداري و تبليغاتي و تجهيزات مربوطه ارائه شده است.

برگزاري همايش مباني تحقيقات بازاريابي، برگزاري سه كارگاه آموزش تكنيك هاي تبليغات و پيشبرد فروش از جمله برنامه هاي جانبي دهمين نمايشگاه بين المللي تبليغات،بازاريابي و صنايع وابسته است .

دهمين نمايشگاه بين‌المللي تبليغات،‌ بازاريابي و صنايع وابسته از امروز تا يكم دي ماه هر روز از ساعت 9 تا 16 در محل دائمي نمايشگاههاي بين المللي تهران آماده بازديد علاقمندان است .

انتهاي پيام/

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن