تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804221751




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاج: تنها مشکل ما نفت تهران است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تاج: تنها مشکل ما نفت تهران است
رئيس سازمان ليگ فوتبال گفت: مي‌دانم چگونه بايد با تخلفات برخورد کرد و نيازي نيست کسي ما را به جلو هل بدهد.

مهدي تاج با حضور در برنامه ورزش و مردم در خصوص برنامه‌ريزي سازمان ليگ گفت: در برنامه‌هاي ما براي برگزاري مسابقات ليگ برتر؛ تيم ملي، ليگ قهرمانان آسيا، ليگ برتر و بعد از آن تيم اميد به ترتيب در اولويت قرار دارند، البته اين اولويت‌بندي به معني اين نيست که ديگري مهم نيست بلکه همه آنها مهم هستند. بايد جام حذفي را تمام کنيم و نگاهمان به نگاه بقيه نيست و کاري را انجام مي‌دهيم که به نفع فوتبال باشد. برنامه‌ريزي‌مان را انجام داده‌ايم.

وي افزود: در خصوص مشکل تيم زير 22 سال بايد بگويم 14 باشگاه در اين تيم سهيم هستند و فقط 2 باشگاه ليگ برتري در تيم زير 22 سال بازيکن ندارند. باشگاهي مانند نفت 3 بازيکن در اين تيم دارد و اکنون کليد ماجرا دست آقاي گل‌محمدي است که بايد ببينيم با حضور بازيکنانش در تيم زير 22 سال موافقت مي‌کند يا نه؟

رئيس سازمان ليگ برتر خاطرنشان کرد: گل‌محمدي بايد کمک کند و اين موضوع را بپذيرد تا ما بتوانيم ليگ را به موقع تمام کنيم. مديران باشگاه‌ها اين موضوع پذيرفته‌اند که بازيکنان جوانشان در تيم زير 22 سال حضور داشته باشند اما هنوز آقاي گل‌محمدي نظر قطعي خود را در اين خصوص نداده است. البته اگر موافقت نشود اتفاقي هم نمي‌افتاد و برنامه‌هاي ما پيش مي‌رود اما تيم نفت که در کورس قهرماني است و ذوب‌آهن که براي سقوط نکردن تلاش مي‌کند سهم زيادي در تيم زير 22 سال دارند که بايد همکاري لازم را انجام دهند.

تاج با بيان اينکه تيم زير 22 سال با عليرضا منصوريان به کيش رفته است، گفت: آنها 8 و 13 دي بايد ديدار دوستانه‌اي با تيم اميد کره‌جنوبي برگزار کنند و 22 دي به عمان مي‌روند. در تاريخ‌هاي 24، 26 و 30 دي بايد در مسابقات قهرماني آسيا شرکت کنند و اگر از گروهشان صعود کنند 3 و 6 بهمن‌ماه نيز برنامه بازي‌ها تا فينال است که درگير اين ديدارها مي‌شوند. اگر از گروهشان صعود هم نکنند برنامه کاملا مشخص است.

وي ادامه داد:‌ برنامه ليگ را چيده‌ايم و مشکل ما تنها تيم نفت است، از سوي ديگر مي‌خواهيم برنامه ليگ را به صورت کامل اعلام کنيم اما مشکلاتي در اين ميان وجود دارد.

رئيس سازمان ليگ برتر در پاسخ به اين سوال که تاريخ برگزاري دربي مشخص شده است، اظهار داشت: در برنامه‌ريزي ما ديدار پرسپوليس و استقلال در هفته 23 ليگ 27 دي ماه خواهد بود و دربي را در اين تاريخ برگزار مي‌کنيم.

تاج با اشاره به مشکلات سازمان ليگ براي برنامه‌ريزي ليگ برتر يادآور شد: از بهمن ماه درگير مسابقات ليگ قهرمانان آسيا مي‌شويم که 4 نماينده ما بايد بازي‌هاي خود را برگزار کنند. 4 بازي تا قبل از سال 93 برگزار مي‌شود که به اين ترتيب ما اسفندماه را از دست مي‌دهيم و بايد فکري به حال اين مشکل کنيم.

وي اضافه کرد: يک گروه هم‌انديشي در سازمان ليگ تشکيل داديم که برنامه‌ها را پيش مي‌برد. مي‌خواهيم برنامه‌هاي آسيا و فيفا را براي برنامه‌ريزي سال آينده مشخص کنيم تا بتوانيم برنامه يکساله ليگ را مانند تمام دنيا در ابتداي ليگ بدهيم، البته مقصر تغيير برنامه‌ها ما نيستيم و برخي مواقع فرآيندي باعث مي‌شود که برنامه‌ها تغيير کند. مثلا آقاي کي‌روش براي تيم ملي 2 برنامه داشت که ما نمي‌توانستيم برنامه ليگ را به صورت کامل اعلام کنيم و يکسري مشکلات داخلي ديگر در اين بين وجود داشت. خوشبختانه در داخل به دنبال يک برنامه‌ريزي خوب بوديم و برنامه‌هاي فصل قبل آسيا را هم با برنامه‌ريزي خوب پيش برديم.

رئيس سازمان ليگ برتر در خصوص اينکه اعلام کرده بود نگران داوري‌ها است، گفت: من به اين شکل صحبت نکردم و به حرف‌هاي من پر و بال دادند. در بوشهر در برنامه‌اي حضور داشتيم که يک نفر در خصوص ليگ 3 مسئله‌اي را در خصوص داوري عنوان کرد و به همين دليل من هم گفتم ما هم نگران داوري‌ها هستيم اما حرف من اين نبود که نگران همه داوري‌ها و جامعه داوري هستيم.

تاج با بيان اينکه يکسري اشتباهات در داوري‌ها وجود دارد که البته مغرضانه نيست، تاکيد کرد: با برنامه‌ها و صحبت‌هايي که انجام مي‌دهيم مي‌خواهيم بگوييم مقابل اشتباهات داوري سکوت نمي‌کنيم و از اين اشتباهات نيز دفاع نخواهيم کرد اما بايد مشکلات را برطرف کنيم.

وي با اشاره به اينکه برخي اعضاي سازمان ليگ به همکاري با باشگاه‌ها متهم شده‌اند، خاطرنشان کرد: من مي‌دانم چگونه بايد با تخلفات برخورد کرد و نيازي نيست کسي ما را به جلو هل بدهد، حرف‌هايي که زده شده را رد نمي‌کنم اما اين به اين معنا نيست که اين حرف‌ها از سوي من تائيد مي‌شود. ما بايد اين مسائل را بررسي و بعد درباره آنها صحبت کنيم اما قانوني داريم که کساني که در سازمان ليگ حضور دارند نبايد مشاور باشگاه‌ها باشند و اين خلاف قانون است.

رئيس سازمان ليگ برتر درباره ممنوعيت برخي شادي گل‌ها و همچنين خالکوبي بازيکنان گفت: همه شادي‌ها خوب است و پشتک زدن موردي ندارد اما برخي حرکات زشت نبايد انجام شود و باعث بهم خوردن جو ورزشگاه شود چرا که اين شادي‌ها خلاف عرف است. در خصوص خالکوبي و اين مسائل نيز نهادهاي نظارتي به ما گزارش دادند و ما هم اين مسئله را ابلاغ کرديم. مربيان و بازيکنان خارجي که در ايران زندگي مي‌کنند بايد قوانين جمهوري اسلامي ايران را رعايت کنند چون قبول کرده‌اند و از اينجا پول مي‌گيرند.

تاج در ادامه در خصوص فروش بليت الکترونيکي در ورزشگاه‌ها عنوان کرد: بايد تلاش کنيم بليت بازي‌هاي ليگ را به صورت الکترونيکي به فروش برسانيم و اين فرهنگ در ميان تماشاگران همه‌گير کنيم حتي اگر اين موضوع باعث شود کسي به ورزشگاه‌ها نيايد بايد عملي شود و فرهنگ بليت‌فروشي الکترونيکي در بين تماشاگران جا بيفتد.

وي با اشاره به بازديدش از امکانات فوتبال بوشهر در روزپنجشنبه خاطرنشان کرد: به مسئولان فوتبال استان و باشگاه ايران‌جوان تذکر دادم که اگر امکانات ورزشگاه اين تيم استاندارد نشود حتي در صورت صعود ايران‌جوان به ليگ برتر از برگزاري مسابقات اين تيم جلوگيري و تيم بعدي را جايگزين مي‌کنيم.

رئيس سازمان ليگ برتر ادامه داد: اگر تيم بعدي هم امکانات لازم را نداشته باشد آنقدر پايين مي‌آييم تا تيم با امکانات استاندارد به ليگ برتر راه پيدا کند. اميدواريم با تجهيز امکانات ورزشگاه بوشهر و ورزشگاه حافظيه شيراز بتوانيم 2 سهميه ديگر به ورزشگاه‌هاي درجه A خود در آسيا اضافه کنيم و تعداد آنها را به 14 برسانيم.

تاج تاکيد کرد: براي تيم‌هايي مانند گهر و ديگر تيم‌هاي فوتبال کشورمان احترام قائل هستيم اما بايد بپذيريم که ليگ استانداردهاي خودش را داشته باشد. از هم‌اکنون به مسئولان تيم ايران‌جوان هشدار داديم تا اگر بعدا به ليگ برتر آمدند و جلوي مسابقاتشان گرفته شد ديگر مقابل مردم شريف و شهيد‌پرور بوشهر قرار نگيرند.

وي در مورد ارسال فهرست اسامي بازيکنان تيم‌هاي حاضر در ليگ قهرمانان آسيا تصريح کرد: نمايندگان ايران تا 25 ژانويه که آخرين مهلت ارسال اسامي است فرصت دارند. در جايي ديدم که گفته شده استقلال اسامي خود را يک ماه زودتر ارسال کرده اما چنين اتفاقي نيفتاده و نمايندگان ما بايد آماده باشند تا فهرست اسامي خود را تا 30 دي ماه به صورت اينترنتي ارسال کنند. معتقدم بهتر است باشگاه‌هاي ما زودتر دست به کار شوند.

رئيس سازمان ليگ برتر تاکيد کرد: سازمان ليگ به 4 نماينده ايران کمک خواهد کرد. نمي‌خواهيم مانند سال گذشته باشد که نمايندگان ايران همانند استقلال و سپاهان چهارشنبه در آسيا بازي مي‌کردند، شنبه در ليگ به ميدان مي‌رفتند و باز هم چهارشنبه ديدار برگشت خود را برگزار مي‌کردند، از سوي ديگر مي‌خواهيم به قول خود درباره پايان ليگ تا 20 فروردين عمل کنيم.

تاج درباره مراسم اختتاميه ليگ برتر و انتخاب برترين‌هاي فوتبال تصريح کرد: امسال بسيار بهتر و با روش خوبي مراسم را برگزار خواهيم کرد؛ مدال‌ها و جام بسيار شيکي تهيه شده و معتقديم مي‌توان برخي گزينه‌ها مانند انتخاب مديرعامل را هم اضافه کرد.

وي در پايان گفت: ماجدي سرپرست استقلال نيز به کنفدراسيون فوتبال آسيا پيشنهاد داده تا انتخاب مربي و سرپرست سال آسيا هم به انتخابات اين کنفدراسيون اضافه شود. ما هم در مراسم خود سعي مي‌کنيم از نظر همه بخصوص کميته رسانه‌اي خود که من تنها يک عضو آن هستم استفاده کنيم. در سال گذشته حق بازيکني مثل مهدي رحمتي بسيار ضايع شد اما اين بار به دنبال آن هستيم تا بهترين‌ها را انتخاب کنيم.

جمعه 1392/10/06 12:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن