تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818760606




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخي به دنبال تطهير سران فتنه 88 هستند/ رأفت نظام مانع محاكمه سران فتنه


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: برخي به دنبال تطهير سران فتنه 88 هستند/ رأفت نظام مانع محاكمه سران فتنه
همدان - خبرگزاري مهر: نماينده ولي فقيه در سپاه انصار الحسين استان همدان گفت: برخي به دنبال تطهير سران فتنه 88 هستند در حاليكه بايد بدانند رأفت نظام شامل حال اين افراد شده كه تا كنون توانسته اند بدون محاكمه به سر برند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمين محمدولي رضوي راد ظهر پنجشنبه در نشست بصيرتي هاديان بصير ويژه فرهنگيان همدان با اشاره به آيه 128 از سوره توبه گفت: خداوند در قرآن فرموده كه پيامبري از جنس خود مردم براي ان ها فرستاديم، كسي كه از ناراحتي مردم ناراحت و از خوشحالي آنان خوشحال مي شود.

با بيان اينكه پيامبر نسبت به مردم جامعه بي تفاوت نبوده و از رنج مردم ناراحت مي شده است افزود: با نگاهي به وضعيت كنوني دنيا خواهيم فهميد درحال حاضر بسياري از مسلمانان در رنج و سختي هستند و وظيفه ديني مسمانان همياري و كمك به آنان است نه اينكه شعار نه غزه نه لبنان جانم فداي ايران سر دهند و مردم مظلوم اين مناطق را از خود جدا بدانند.

9 دي 88 نشان دهنده بيداري آحاد مردم ايران بود

وي با بيان اينكه اينگونه خودبيني ها و شعار ها در جريان فتنه 88 بسيار مشهود بود اظهار كرد: اين افراد دروغ گو هستند چرا كه در صورتي كه خطري براي ايران اسلامي نيز به وجود آيد به گوشه كناري فرار كرده و حاضر به فداكاري نخواهند بود.

وي ادامه داد: برخي به دنبال تطهير سران فتنه 88 هستند در حاليكه بايد بدانند رآفت نظام شامل حال اين افراد شده است كه تا كنون توانسته اند بدون محاكمه به سر برند.

حجت الاسلام و المسلمين رضوي راد از حساسيت پيامبر اكرم نسبت به جهالت مردم سخن گفت و افزود: بايد مواظب بود تا جهالت و غفلت جامعه را فرانگيرد چرا كه دشمنان هميشه از اين فرصت ها استفاده هاي شومي مي كنند.

وي 9 دي ماه 88 را نشانه بيداري مردم برشمرد و تاكيد كرد: مسئولين نبايد اجازه دهند دشمن مردم را خام و گمراه كند و عزت آن ها را بگيرد كه اگر اينگونه شد قيامي حسيني براي اصلاح جامعه نياز خواهد بود.

همايش يك روزه طرح هاديان بصيرت ويژه كاركنان آموزش و پرورش استان همدان با حضور 400 نفر با همت كانون بسيج فرهنگيان همدان و با هدف ارتقا معرفت ديني و افزايش بصيرت سياسي و اجتماعي فرهنگيان برگزار شده است.

كد خبر: 2202877

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۵ - ۱۵:۲۷

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن