تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى‏گيرد، در سينه‏اش بى‏قرارى مى‏كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803263906




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توبه و عذرخواهي سران فتنه تنها راه بخشش است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: توبه و عذرخواهي سران فتنه تنها راه بخشش است
بجنورد- خبرگزاري مهر: امام جمعه بجنورد گفت: اگر سران فتنه با حضور در صدا و سيما به اشتباه خود اعتراف كرده و ضمن توبه از همه عذرخواهي كنند آنگاه در صورتي كه رهبري آنها را ببخشد، ملت ايران نيز آنان را مي پذيرند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم يعقوبي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته مركز خراسان شمالي كه در محل مصلاي امام خميني(ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره به فرا رسيدن نهم دي ماه، سالروز راهپيمايي عظيم مردم عليه فتنه گران در سال 88، عنوان كرد: امسال نيز در اين روز مردم بصير ايران بار ديگر با حضور گسترده خود در مراسم بزرگداشت 9 دي، خشم و انزجار خود از فتنه گران را اعلام مي كنند.

وي اظهار داشت: ملت هوشمند ايران در نهم دي امسال نشان مي دهند كه از نظر آنها واقعه سال 88 فتنه بوده و آن گونه كه برخي از افراد در ماه هاي اخير مي گويند؛ سوء تفاهم نبوده است.

قائم مقام نماينده ولي فقيه در خراسان شمالي افزود: كساني كه فتنه 88 را سوء تفاهم مي نامند؛ مي خواهند از اين طريق صورت مسئله را پاك كنند.

او اضافه كرد: در فتنه 88 عده اي از افراد داخل كشور با استفاده از پول و تعليم كشورهاي خارجي، از دشمنان نظام راه و روش آموخته و براي از بين بردن ولايت فقيه و اسلام ناب به خيابان ها ريختند.

حجت الاسلام يعقوبي با بيان اين كه فتنه 88 فتنه اي بزرگ بود و به هيچ عنوان سوء تفاهم محسوب نمي شود، گفت: آيا افرادي كه شعار نه غزه نه لبنان، جانم فداي ايران و يا شعار ضد ولايت فقيه سر مي دادند دچار سوء تفاهم شده بودند يا اصل اسلام و انقلاب را نشانه گرفته بودند.

او تصريح كرد: اكنون نيز فتنه گران بايد مجازات شوند و تنها در صورتي بخشيده مي شوند كه با حضور در صدا و سيما به اشتباه خود اعتراف كرده و ضمن توبه از محضر خدا، مقام معظم رهبري و مردم عذرخواهي كنند آنگاه در صورتي كه رهبري آنها را ببخشد، ملت ايران نيز آنان را مي پذيرند.

خطيب نماز جمعه بجنورد در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به فرا رسيدن اربعين حسيني اظهار كرد: اربعين حسيني فرهنگ پاسداشت خون شهدا و ياد رزمندگان خاص في سبيل الله است.

وي اضافه كرد: اربعين نماد يك جريان فرهنگي و فكري است كه در طول تاريخ، عاشوراي حسيني را حفظ كرده است.

به گفته وي در سال هاي اخير نيز پس از سقوط صدام حسين حركتي زيبا از سوي شيعيان جهان آغاز شده و آنها همه ساله در اربعين حسيني از نجف تا كربلا را پياده روي كرده و بزرگترين اجتماع شيعيان جهان را ايجاد مي كنند.

حجت الاسلام يعقوبي اظهار كرد: اين راهپيمايي حركتي دولتي نبوده بلكه اقدامي دلي و دروني است كه شركت كنندگان در آن با عشق و ايمان به اهل بيت(ع) اين مسير را در سرما و گرما طي مي كنند.

رييس شوراي فرهنگ عمومي خراسان شمالي اين اجتماع عظيم شيعيان را لرزاننده كاخ ابرقدرت ها ذكر و اضافه كرد: اگر وهابيون و تكفيري ها از اين حركت شيعيان ناراحت شده و با بمب گذاري در مسير زائران سعي در كمرنگ كردن اين حركت عظيم دارند، به اين خاطر است كه آنها خود از داشتن چنين ذخاير ذي قيمتي محروم هستند.

امام جمعه بجنورد همچنين در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به فرا رسيدن سالروز ميلاد حضرت مسيح(ع) اظهار كرد: بايد حضرت مسيح(ع) اكنون برخيزد و ببيند كه مدعيان پيروي از او به نام مسيحيت و حقوق بشر در دنيا به چه جنايت هايي دست مي زنند.

او گفت: امروز مدعيان پيروي از عيسي مسيح(ع) در گوشه و كنار دنيا بر عليه بشريت جنايت مي كنند اما باز هم خود را طرفدار حقوق بشر معرفي كرده و در كمال وقاحت نظام اسلامي ايران را به اتهام عدم رعايت حقوق بشر محكوم مي كنند.

كد خبر: 2199392

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۹ - ۱۳:۲۵

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن