تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819513689




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقاومت بر سر اصول نظام تنها راه رسيدن به نتيجه مطلوب در ديپلماسي خارجي است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مقاومت بر سر اصول نظام تنها راه رسيدن به نتيجه مطلوب در ديپلماسي خارجي است
سمنان - خبرگزاري مهر: نماينده ولي فقيه در استان سمنان مقاومت بر سر اصول نظام را تنها راه رسيدن به نتيجه در ديپلماسي خارجي دانست و گفت: دشمنان اين خيال پوچ كه ما از حق مسلم خود در بهره برداري از انرژي صلح آميز هسته اي مي گذريم را به گور خواهند برد.

به گزارش خبرنگار مهر، آيت الله سيد محمد شاهچراغي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه سمنان، مقاومت بر سر اصول نظام را تنها راه رسيدن به نتيجه در ديپلماسي خارجي دانست و افزود: دشمن با افزايش فشارهايي مانند تحريم گمان كرده كه به خواسته خود رسيده است و ملت ايران از برنامه هسته اي خود دست بر مي دارد اما اين خيال پوچ را به گور خواهند برد.

وي برخي سخنان اخير اوباما رئيس جمهور آمريكا طي روزهاي اخير را يادآور شد و اظهار داشت: تمام سردمداران آمريكا دشمن ملت ايران بوده و هستند.

خطيب جمعه سمنان با بيان اينكه سخنان اوباما عليه برنامه صلح آميز هسته اي ايران، جسارتي بيش نيست تصريح كرد: نرمش قهرمانانه در راستاي امتحان دشمنان تدبير رهبري بود و مردم نيز نظاره گر عملكرد طرف هاي مذاكره هستند و گرنه ملت ايران به خوبي درك كرده اند كه مقاومت تنها راه پيروزي در مساله هسته اي است.

آيت الله شاهچراغي همچنين با بيان اينكه رئيس جمهور آمريكا به اين خيال كه تحريم ها عليه ايران اثر كرده جسور شده و نطق هاي خلاف واقع مي كند، گفت: مسئولان آمريكا بهتر است به حافظه تاريخ نگاهي بياندازند و ببينند كه اين ملت از دشمن خود ترسي ندارد.

وي همچنين روز 27 آذر را يادآور شد و بر تقويت وحدت حوزه و دانشگاه تاكيد كرد و افزود: اين نهادها همواره پويايي خود را مديون انقلاب هستند پس بايد وحدتي حقيقي و فكري داشته باشند تا تجربياتشان به هم منتقل شود.

عضو مجلس خبرگان رهبري در خاتمه طولاني مراحل شدن ساخت مصلي نماز جمعه سمنان را مورد انتقاد قرار داد و گفت: ناتمام ماندن اين پروژه در شان مردم نيست.

كد خبر: 2194639

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۲ - ۱۴:۵۹

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن