تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802603031




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توهم فانتزي نخست‌وزير اسرائيل از شلوار جين به گلوله‌باران مردم در خيابان‌هاي ايران كشيده شدحمايت تمام قد بي‌بي از سران فتنه/نتانياهو: مردم ايران در خيابان‌ها هدف گلوله قرار مي‌گيرند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: توهم فانتزي نخست‌وزير اسرائيل از شلوار جين به گلوله‌باران مردم در خيابان‌هاي ايران كشيده شدحمايت تمام قد بي‌بي از سران فتنه/نتانياهو: مردم ايران در خيابان‌ها هدف گلوله قرار مي‌گيرند
نخست‌وزير رژيم‌صهيونيستي در سخنراني كه از طريق ويدئو كنفرانس انجام داد، بار ديگر تداوم فشارها عليه ايران را خواستار شده و گفته است ايران به نيازي به غني‌سازي ندارد.


به گزارش خبرگزاري فارس، «بنيامين نتانياهو» نخست‌وزير رژيم‌صهيونيستي روز گذشته در سخنراني كه از بيت‌المقدس و با ويدئو كنفرانس براي نشست اتحاديه اصلاح يهوديت انجام مي‌شد، مانند هميشه بخش زيادي از اظهارات خود را به ايران اختصاص داد.

وي با تكرار اين ادعا كه ايران براي برنامه هسته‌اي صلح‌آميز به غني‌سازي داخلي و نيروگاه آب سنگين نياز ندارد، گفت تهران قصد دارد به توان هدف قرار دادن اروپا و آمريكا دست يابد.

در حالي كه رژيم صهيونيستي چند صد كلاهك هسته‌اي دارد، نخست‌وزير اين رژيم‌ در بخشي از اين سخنراني با تكرار ادعاي تلاش ايران براي دستيابي به تسليحات هسته‌اي، گفت: به همين دليل است كه سران ايران بر غني‌سازي داخلي اورانيوم پافشاري مي‌كنند. انرژي صلح‌آميز هسته‌اي به غني‌سازي داخلي اورانيوم نيازي ندارد، اما آن‌ها به همان دليل بر آن اصرار مي‌كنند. به همين دليل است كه ايران دارد يك رآكتور آب سنگين در اراك مي‌سازد. اين رآكتور مي‌تواند پلوتونيوم توليد كند و يك منبع تازه براي سوخت تسليحات هسته‌اي است. شما به جز براي تسليحات اتمي به پلوتونيوم نياز نداريد. به همين دليل هم هست كه ايران به دنبال ساخت موشك‌هاي قاره‌پيماست. آن‌ها اين موشك‌ها را براي ارسال ايزوتوپ‌هاي پزشكي به بيماران ايراني در فضا نمي‌خواهند. آن‌ها موشك قاره‌پيما مي‌سازند دقيقا به خاطر همان هدفي كه موشك‌هاي قاره‌پيما ساخته مي‌شود، يعني حمل كلاهك‌هاي اتمي.

اين اظهارات در حالي بيان مي‌شود كه ايران بارها هدف از ساخت نيروگاه اراك را اعلام كرده، اما رژيم‌صهيونيستي همچنان در تلاش است تا با فضاسازي هاي خود از ساخت اين نيروگاه جلوگيري كند. صهيونيست‌ها همچنين اخيرا با مطرح كردن موضوع برنامه موشكي، به دنبال افزودن قيدهاي جديد در توافق هسته‌اي نهايي با ايران هستند. هفته قبل گزارشي منتشر شد مبني بر تلاش گروهي از نمايندگان كنگره آمريكا براي مشروط كردن توافق نهايي با ايران، به محدود شدن برنامه‌هاي موشكي تهران.

نتانياهو در سخنراني خود همچنين مدعي شده است كه ايران به دنبال آن است كه به نقطه‌اي برسد كه در آن بتواند در عرض حدود يك ماه مقدمات حمله اتمي «عليه اسرائيل، عليه اروپا يا عليه اتحاديه اروپا» را فراهم كند. وي افزود: اين چيزي است كه همه ما بايد آن را متوقف كنيم.

نخست‌وزير رژيم‌صهيونيستي در ادامه مدعي شده است كه او هم نظير «باراك اوباما» دستيابي به توافق از راه‌هاي مسالمت‌آميز را ترجيح مي‌دهد. وي دستيابي ايران به سلاح هسته‌اي را موجب به خطر افتادن صلح و امنيت منطقه و تمام جهان دانسته است.

وي سپس به منوال چند ماهه اخير خود، اين بار طي اظهاراتي مضحك نظام ايران را به فريبكاري متهم كرده و با توهين به مردم و رئيس جمهور ايران گفته است: ما نبايد در مورد رژيم ايران دچار توهم شويم، حتي اگر آن‌ها فردي اغواگر را سر كار آورده باشند.

وي با حمايت تمام قد از سران فتنه و توهين به راي مردم ايران مدعي تقلب در انتخابات رياست جمهوري ايران در سال 88 شد و گفت: ما 4 سال قبل چهره واقعي رژيم را ديديم، وقتي كه آن‌ها پيروز انتخابات را حبس كردند. مي‌دانيد كه، آن‌ها در آمارها دست بردند، ميليون‌ها رأي را دزديدند و رهبري كه انتخابات را برده بود، هنوز هم در حبس خانگي به سر مي‌برد. فكر مي‌كنم او يكي از خوش‌شانس‌ها بود، چراكه ديگران كه جرات كردند با رژيم مخالفت كنند، الان در زندان‌هاي بدنام ايران، پژمرده‌اند.

هنوز مدت زمان زيادي از اظهارات نتانياهو درباره ممنوعيت پوشيدن شلوار جين توسط جوانان ايراني نگذشته است كه وي بار ديگر خود را سوژه خنده افكار عمومي آشنا با ايران مي‌كند. نخست وزير رژيم صهيونيستي اين بار در اظهاراتي عجيب گفت: هنوز هم بقيه در نيمه‌هاي شب (در ايران) ناپديد مي‌شوند، يا در خيابان هدف گلوله قرار مي‌گيرند يا با جرثقيل‌هاي ساختماني دار زده مي‌شوند.

وي در حمايت از مجرمان محكوم يا قاچاقچيان مواد مخدر به اين موضوع هم جنبه سياسي داد و گفت: آن‌ها اين افراد را روي جرثقيل‌هاي ساختماني و در ميدان‌هاي شهر دار مي‌زنند. از وقتي رئيس‌جمهور روحاني در ماه اوت در دفترش مستقر شد، ايران بيش از 300 نفر را اعدام كرده است.

نتانياهو در ادامه ايران را به حمايت از تروريسم و تلاش براي بي‌ثبات كردن منطقه متهم كرده و گفته است جامعه بين‌الملل نبايد رويكردهاي تازه ايران را باور كرده و با اين كشور نظير ديگر كشورهاي دنيا برخورد كند.

وي افزود: ماه قبل، همان روزي كه مذاكرات با ايالات متحده آغاز شد، رهبر عالي ايران براي ده‌ها هزار نفر از هواداران رژيم كه «مرگ بر آمريكا» مي‌گفتند، سخنراني كرد. بسياري از آن‌ها بعد از «مرگ بر آمريكا»، شعار «مرگ بر اسرائيل» را هم مي‌گفتند. يك روز ديگر نماينده آن‌ها در سازمان ملل گفت كشوري به نام اسرائيل وجود ندارد. ما نبايد اجازه دهيم خطرناك‌ترين رژيم دنيا به خطرناك‌ترين سلاح دنيا دست پيدا كند.

نتانياهو با بيان اين ادعا كه راهكار صلح‌آميز را براي پايان دادن به مناقشه هسته‌اي ايران ترجيح مي‌دهد، گفته است تنها راه رسيدن به يك راهكار صلح‌آميز، تداوم فشارها بر ايران است. وي گفته است بايد با تداوم و افزايش تحريم‌ها، ايران را به «اسقاط زيرساخت‌هاي برنامه هسته‌اي نظامي» مجبور كرد.

وي عمل به قطعنامه‌هاي شوراي امنيت را راهكار پايان مناقشه هسته‌اي ايران دانسته و گفته است: ايران بايد تمام فعاليت‌هاي غني‌سازي را متوقف كند؛ ايران بايد ذخاير اورانيوم غني‌شده خود را از بين ببرد؛ ايران بايد زيرساخت‌هاي غني‌سازي هسته‌اي را از طريق تعطيل كردن تاسيسات زيرزميني و خلاص شدن از شر سانتريفيوژها، از بين ببرد؛ ايران بايد رآكتور آب سنگين خود را كه به آن‌ها امكان توليد پلوتونيوم را مي‌دهد، از بين ببرد؛ خلاصه، بايد تلاش ايران براي رسيدن به توان ساخت تسليحات هسته‌اي را متوقف كرد.

نتانياهو بر لزوم وجود يك تهديد نظامي معتبر تاكيد كرده و گفته است كاهش فشارها عليه ايران، احتمال دستيابي به توافق هسته‌اي را كاهش مي‌دهد.

وي در پايان گفته است: بنابراين، مي‌توان ايران را متوقف كرد، بايد متوقف كرد و تلاش‌ها براي متوقف كردن اين كشور بايد از طريق مسالمت‌آميز افزايش و گسترش مورد نياز فشارها و فشارهاي اقتصادي عليه ايران، انجام شود.

نكته جالب درباره اظهارات نتانياهو اين است كه وي درباره خلع كشوري كه هنوز حتي تصميم براي ساخت بمب اتمي نگرفته است، سخن مي‌راند، ولي كوچكترين اشاره‌اي به كلاهك‌هاي اتمي اسرائيل نمي‌كند كه امنيت منطقه را به مخاطره انداخته است.

انتهاي پيام/ص

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن