تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803142264




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برد موشك‌هاي ايران به اسرائيل هم مي‌رسد


واضح آرشیو وب فارسی:سياست روز: برد موشك‌هاي ايران به اسرائيل هم مي‌رسد


فرمانده كل سپاه پاسداران با بيان اينكه برد موشك‌هاي ايران به اسرائيل هم مي‌رسد، گفت: برد موشك‌هاي ما را فقط رهبر معظم انقلاب تعيين مي‌كنند.
به گزارش روابط عمومي سپاه امام حسن مجتبي (ع) استان البرز، سرلشكر عزيز جعفري فرمانده كل سپاه پاسداران در خصوص مواضع اخير آمريكا در رابطه با مذاكرات ژنو اظهار داشت: بيانات مقام معظم رهبري در مقابل آمريكا چراغ راه ماست و هيچگاه نبايد به دشمن اعتماد كرد.
اين مسئول افزود: انقلاب اسلامي از اساس با نظام سلطه و استكباري مخالف است و شعار اصول انقلاب تا زماني كه پا برجا باشد با مواضع دشمن استكبار و نظام سلطه ناسازگاري دارد مگر آنكه ماهيت استكباري آمريكا عوض شود، در اين صورت مي‌توان گفت كه ما جنگي با هم نداريم.
جعفري در پاسخ به سئوالي مبني بر اضافه كردن برد موشكي سپاه پاسداران با بيان اينكه برد موشك‌هاي ما را فقط رهبر معظم انقلاب تعيين مي‌كند عنوان كرد: ما به دنبال اضافه كردن برد موشك‌هايمان هستيم و توانايي انجام اين كار را هم داريم و موشك‌هاي ما بايد به اسراييل برسد و موشك‌هاي موجود دو هزار كيلومتري هم به اسراييل مي‌رسد.
وي گفت: در جلسه‌اي كه با فرماندهان سپاه استان البرز برگزار شد برنامه‌هاي خوبي به ويژه در بحث فرهنگي مصوب شد.
جعفري در پاسخ به سئوال ديگري در مورد فعاليت مجدد جريان انحرافي در كشور بيان داشت: جريان انحرافي در تلاش است مسير انقلاب را از مسير اصلي منحرف و به بيراهه بكشاند اين حرف در شعار آنها كه نه غزه، نه لبنان، جانم فداي ايران نمود پيدا كرد كه با تدبير مقام معظم رهبري اين فتنه راه به جايي نبرد.
سردار جعفري در پايان موضوع هسته‌اي را بهانه‌اي براي فشار به مردم در جهت جدايي از شعارهاي انقلاب دانست.

سردار جزايري: فهرستي طولاني از گزينه‌ها براي مقابله با آمريكا روي ميز داريم
معاون ستاد كل نيروهاي مسلح گفت: جمهوري اسلامي ايران و هم پيمانان منطقه اي و جهاني ما، فهرستي طولاني از گزينه ها و فرصت هاي جالب براي مقابله با شيطان بزرگ در اختيار دارند.
سردار سيد مسعود جزايري معاون امور بسيج و فرهنگ دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح در جمع خبرنگاران با اشاره به برخي ياوه‌گويي‌هاي مقامات آمريكايي و صهيونيستي اظهار داشت: ما قادريم اقدام شكننده‌اي عليه هر دشمن متجاوزي داشته باشيم و قطعاً دشمن در برخورد با انقلاب اسلامي دچار ضربه بزرگي خواهد شد. وي گفت: آمريكا در روند اتفاقات و رويدادهاي منطقه دچار عقب ماندگي، چالش و ناكامي‌هاي اساسي شده است.
سردار جزايري با بيان اينكه مدتي است مقامات رسمي آمريكا بيش از گذشته مطلبي تحت عنوان همه گزينه‌ها عليه ايران از جمله گزينه نظامي روي ميز است، بيان مي كنند، افزود: آمريكايي‌ها بر اين تصورند كه مردم ما و به خصوص مسئولان و تصميم گيرندگان، تحت تأثير القائات كاذب آمريكا قرار مي‌گيرند.
وي گفت: مردم كشور ما و جامعه جهاني در يكي - دو دهه اخير به خوي شيطاني و شيطنت‌هاي شيطان بزرگ پي برده‌اند و بديهي است كه اين گونه گفتمان‌ها را بعضاً به عنوان مضحكه سياسي تلقي مي‌كنند.
سردار جزايري افزود: نكته حائز اهميت اين است كه آمريكايي‌ها در سال‌هاي اخير پنج جنگ را به منطقه ما تحميل كردند. جنگ در افغانستان، عراق، لبنان و فلسطين و غزه و همچنين سوريه از جمله جنگ‌هاي امريكا در منطقه است.
معاون ستاد كل نيروهاي مسلح اضافه كرد: مردم جهان به خوبي مي‌دانند كه آمريكايي‌ها با ناكامي‌هاي بزرگ و همچنين شكست در اين جنگ‌ها مواجه شدند. اين جنگ ها چيزي جز تنفر عمومي عليه آمريكا به وجود نياورده و همچنين ثمره‌اي براي آمريكايي‌ها نداشته هر چند كه خونريزي و تخريب زيرساخت‌هاي كشورهاي منطقه را در پي داشته است. وي گفت: نتايج اين جنگ‌ها نشان دهنده آسيب‌پذيري‌هاي قابل توجه آمريكا در اقدامات نظامي به حساب مي‌آيد.
سردار جزايري افزود: به صراحت اعلام مي‌كنم آن چه كه آمريكايي‌ها تحت عنوان «گزينه نظامي روي ميز است» بيان مي‌كنند نه از باب توانمندي و قدرت بالاي آمريكا، بلكه از استيصال آنهاست. وي گفت: آمريكا در روند اتفاقات و رويدادهاي منطقه دچار عقب ماندگي، چالش و ناكامي‌هاي اساسي شده است.
سردار جزايري افزود: جمهوري اسلامي ايران، تحركات آمريكا را در منطقه به خوبي رصد مي‌كند و ما سناريوهاي مختلف را تدوين، طراحي و تمرين كرده‌ايم و آماده اجرا داريم. وي گفت: رزمندگان ما اراده و تصميم لازم را براي هرگونه برخورد با شيطنت هاي شيطان بزرگ در دستور كار خود دارند.

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سياست روز]
[مشاهده در: www.siasatrooz.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن