تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819002822




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست روحاني از قوه قضائيه درباره سران فتنه چه بود؟


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: درخواست روحاني از قوه قضائيه درباره سران فتنه چه بود؟
رئيس فراكسيون رهروان ولايت در مجلس مي‌گويد رسانه‌ها(ي زنجيره‌اي) درباره موضوع حصر دو تن از سران فتنه جنجال نكنند تا روحاني در سكوت موضوع رفع حصر را دنبال كند.


به گزارش سرويس فضاي مجازي خبرگزاري فارس به نقل از كيهان، كاظم جلالي در مصاحبه با روزنامه زنجيره‌اي اعتماد و درباره رفع حصر گفت: بهتر است اجازه دهيم كه اين پرونده در سكوت و آرامش دنبال شود چون جنجال رسانه‌اي به خودي خود مسائل را پيچيده مي‌كند. بالاخره شخص آقاي روحاني مجرب و كاردان هستند. ايشان قريب 20 سال دبير شوراي عالي امنيت ملي بودند و خيلي از پرونده‌ها در قالب دبيرخانه مورد رسيدگي ايشان قرار گرفت.

وي مي‌افزايد: من قبل‌تر هم اعلام كرده بودم دنبال جنجال‌سازي نرويد اين توصيه من به هر دو طرف است چه كساني مخالف رفع حصر هستند و چه كساني كه به دنبال رفع آنند.

وي درباره اينكه پرونده مذكور در ابتداي دولت مورد توجه قرار گرفت ولي پس از مدتي با سكوت مواجه شد و آن سكوتي كه شما مي‌گوييد پاسخ دريافت نكرد، مي‌گويد: به اين مسئله مي‌توان اين‌گونه نگاه كرد كه آيا در اين زمينه تندروي رسانه‌اي صورت نگرفت؟ شايد بهتر بود كه در آن مقطع شرايط جديد پرونده رسانه‌اي نمي‌شد تا اينچنين جنجال‌آفريني نكند و اجازه دهد پرونده در سكوت و آرامش بدون جنجال و واكنش تند ادامه پيدا كند. اين سوال خوبي است كه بپرسيم چه شد اين پرونده در عين تحرك دوباره و رسيدن به شوراي عالي امنيت دوباره با وقفه روبه‌رو شد. ( خبرنگار: رسيدگي به پرونده حصر يكي از شعارهاي انتخاباتي روحاني بود و اگر اين شعار محقق نشود...) مگر مردم آقاي روحاني را انتخاب نكردند؟ مگر به او در تحقق شعارهاي مطلوب خودشان اعتماد نكردند؟ خب، ما بايد به ايشان در ادامه مسير و راه اعتماد كنيم.

متأسفانه رئيس فراكسيون «رهروان ولايت» در اين اظهارات هيچ اشاره‌اي به خيانت‌هاي بي‌سابقه سران فتنه در بردن كشور به لبه پرتگاه و زمينه‌سازي براي جولان گروهك‌ها و سرويس‌هاي جاسوسي بيگانه در زمينه ايجاد آشوب نكرده است؛ انگار كه يك سوءتفاهم عاطفي پيش آمده و بايد مشمول مرور زمان شود!

از سوي ديگر تاكيد بر اين واقعيت ضروري است كه مسئله ايجاد محدوديت براي موسوي و كروبي به آخرين خيانت اين دو نفر در 25 بهمن 1389 كه خوش‌خدمتي به رژيم صهيونيستي و آمريكا بود، برمي‌گردد. در واقع آخرين بار در اين تاريخ بود كه موسوي و كروبي با مشورت برخي مشاوران خود كه اكنون فراري‌اند - و برخي داخل كشورند- به بهانه حمايت از مردم مصر و تونس، فراخوان راهپيمايي داده و فتنه‌گران را دعوت به اغتشاش خياباني كردند، با اين توهم كه فتنه نيمه جان را احيا كنند! در اين‌ باره نظر دكتر روحاني جالب توجه است. وي هم در مصاحبه با خبرگزاري ايلنا و هم در جلسه مجلس خبرگان تصريح كردند «در روز 25 بهمن عده معدودي به بهانه حمايت از مردم مصر و تونس به خيابان‌ها آمدند كه اتفاقا در شعارهاي آنها حمايتي از مردم مصر و تونس به چشم نمي‌خورد و متاسفانه با شعارهاي ضد انقلابي، موجبات خوشحالي و بهره‌برداري آمريكا، رژيم صهيونيستي و ضد انقلاب را فراهم آوردند و موجب ناراحتي قاطبه مردم شريف ايران شدند. در واقع اين حركت ضد اسلامي و ضد ملي، از يك سو مي‌خواست فرياد قاطعانه ملت ايران در روز 22 بهمن را تحت‌الشعاع قرار دهد و از سوي ديگر وسيله‌اي براي انحراف افكار مردم منطقه از دشمنان اصلي يعني آمريكا و رژيم صهيونيستي و شكست اخير آنان گردد. در حالي كه مردم در روز 22 بهمن به شكلي كاملا با شكوه حمايت خود را از حركت‌هاي آزادي‌خواهانه در منطقه اعلام كرده بودند، اقدامات نابخردانه و فتنه‌گرانه صورت گرفته در روز 25 بهمن تنها به نفع استكبار و ضد انقلاب بود... قوه قضاييه بايد براساس وظايف ذاتي خود نسبت به اين حركت ضدانقلابي اقدام نمايد.»

بانيان و سران اين خيانت بزرگ همان معركه‌چينان فتنه روز قدس 88 و شعار كذايي نه غزه نه لبنان - هنوز آن‌گونه كه آقاي روحاني مي‌گويد مورد برخورد قوه قضائيه قرار نگرفته‌اند، حال آن كه تحركات آنان از خرداد 88 تا بهمن 89، رفتار ياغي‌گرانه و افساد في‌الارض است. يعني آقاي جلالي مي‌فرمايند رئيس‌جمهور محترم هم فتنه‌گران را ضد انقلابي كه با رفتارهاي خود موجبات بهره‌داري آمريكا و اسرائيل را فراهم كردند مي‌دانند و هم با رفع محدوديت‌هاي آنها مي‌خواهند آن فتنه‌انگيزي‌ها بازسازي شود؛ يا نكند سران فتنه پيام «غلط كرديم» فرستاده‌اند و مردم بي‌خبرند؟! عذرخواهي از مردم حداقل وظيفه سران فتنه است كه البته از جنايت‌هاي آنان چيزي نمي‌كاهد. اين منطق قرآني است كه فتنه از قتل شديدتر و بزرگ‌تر است. در حقيقت آقاي روحاني حتي اگر هم مي‌خواست، مجاز نبود فعاليت دوباره سران فتنه را تسهيل كند و از اين جهت كوتاهي مسئولان ذي‌ربط وزارت ارشاد در قبال تحرك برخي نشريات زنجيره‌اي براي از انزوا در آوردن برخي از سران فتنه (نظير خاتمي) نيز غيرقانوني و مستوجب مواخذه است.

بازگشت به صفحه نخست گروه فضاي مجازي

انتهاي پيام/

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن