تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819499046




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از بيان مواضع دانشجويي در 16 آذر تا درخواست محاكمه سران فتنه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: از بيان مواضع دانشجويي در 16 آذر تا درخواست محاكمه سران فتنه
مهمترين عناوين خبري حوزه دانشگاه در هفته‌اي كه گذشت را در گزارش زير بخوانيد.
به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، مهمترين عناوين خبري حوزه دانشگاه در هفته‌اي كه گذشت را در گزارش زير بخوانيد.

پركره: قوه قضاييه با محاكمه فتنه‌گران در آستانه 9دي دل مردم را شاد كند

قائم مقام جمعيت دانشجويان حامي عدالت اسلامي گفت: باتوجه به نزديكي حماسه ملي و غرور آفرين 9دي انتظار از قوه محترم قضاييه آن است كه با محاكمه سران فتنه و حاميان آنها دل مردم ايران و خصوصا خانواده‌هاي معظم شهيدان مقابله با فتنه را شاد كنند.

گزارش تصويري مناظره دانشجويي در دانشگاه شهيد رجايي

مناظره دانشجويي با موضوع "رابطه با آمريكا؛ خوب بعدش كه چي؟" در دانشگاه شهيد رجايي برگزار شد.

سهراب صلاحي: دولت خواسته مردم براي ايستادگي در علوم هسته‌اي را در نظر بگيرد

رئيس سازمان بسيج اساتيد كشور با توجه به مقاومت جانانه ملت ايران در برخورد با مسائل سياسي روز در جامعه گفت:در نظرسنجي اخير 96 درصد اعلام كردند ما تحريم‌ها را تحمل مي‌كنيم ولي از علوم هسته‌اي دست بر نمي‌داريم و در مقابل زورگويي‌هاي استكبار جهاني مي‌ايستيم.

يادداشت/ جايگاه كليدي مديريت و برنامه ريزي

حميد ميرزاده در يادداشتي به جايگاه كليدي سازمان مديريت و برنامه ريزي در كشور پرداخت.

هاني‌زاده: صهيونيست در انزواي كامل است

استاد دانشكده خبر گفت: ملت قدرتمند ايران هيچگاه اجازه اظهار نظر در مورد مسائل خود را به رژيم صهيونيستي نمي‌دهد، چرا كه اين رژيم از سوي جمهوري اسلامي ايران به رسميت شناخته نمي‌شود.

مسامحه با اساتيدي كه فرهنگ شرق‌وغرب را در سر مي‌پرورانند جوانان را به انحراف مي‌كشاند

متدين انقلابي اعم از اساتيد متعهد و معلمان وطن‌خواه اسلامي و دانشجويان انقلابي موظفند با هشياري بدون غفلت از اين مسأله مهم به دانشگاه‌ها و مدارس و آنان كه هنوز خواب رژيم سابق را مي‌بينند و رويّه فرهنگ شرق و غرب را در سر مي‌پرورانند، اجازه ندهند كه خارج از دروس موظف خود به صحبت‌هاي انحرافي بپردازند و در صورتي كه نصيحت بر آنان اثر نداشت به شوراي عالي انقلاب فرهنگي، اطلاع دهند و بدانند با مسامحه در اين امر به تدريج در دانشگاه‌ها و دبيرستان‌ها خط انحرافي نفوذ خواهد كرد.

كريمي: جنبش دانشجويي بايد ساختارشكن باشد

دبير اتحاديه انجمن اسلامي دانشجويان با اشاره به اينكه جنبش دانشجويي بايد ساختارشكن باشد، گفت: بعد از سال 74 هر اتفاقي افتاد با آرمان نظام و دين مشكل داشت و همين امر موجب شد تا مسئله كوي دانشگاه در 17 تير 78 به وجود بيايد.

جعفري: صداي تمام تشكل‌هاي دانشجويي در گفتمان آزادانديشي شنيده شود

دبير اتحاديه جنبش عدالت‌خواه دانشجويان با بيان اينكه اگر از آزادانديشي صحبت مي‌كنيم بايد صداي همه شنيده شود و نه يك تشكل و گروه خاص گفت: حضور رئيس‌جمهور در دانشگاه تهران در اوايل انتخاب وي به گونه‌اي بوده كه با وضعيت امنيتي با دانشجويان برخورد كردند كه اين امر آفتي بزرگ بوده و دانشجو نمي‌تواند ساكت باشد.

شمسايي: جنبش دانشجويي در دوره اصلاحات پياده نظام دولت بود

دبير شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي گفت: جنبش دانشجويي در دوره اصلاحات پياده نظام دولت شده بود به طوري كه حجاريان گفت جنبش دانشجويي حرف مفت است.

پهلوان: جنبش دانشجويي از فضاي سياسي دور و به فضاي منطقي نزديك شده است

دبير اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان گفت: جنبش دانشجويي هم‌اكنون در وضعيتي معقول قرار دارد و از فضاي سياسي دور شده و به فضاي منطقي نزديك‌تر شده است.

دشتباني: بايد دست سروش را بوسيد/ دياني: ما امام روح الله را روشنفكر ديني مي‌دانيم نه بازرگان و سروش

غروب شنبه 16 آذر 92 در حضور بيشاز 500 دانشجوي دانشگاه سيستان و بلوچستان و به همت كانون كفا اين دانشگاه ميكائيل دياني؛ به نمايندگي از انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه تهران و داوود دشتباني به نمايندگي از انجمن اسلامي دانشجويان اين دانشگاه به مناظره پرداختند.

تكرار/ ظريف: ايران بايد خاستگاه تمدن و گفتگو در دنيا باشد

وزير امور خارجه كشورمان با حضور در جمع دانشجويان دانشگاه تهران گفت: ما نيازمند تحرك هوشمندانه هستيم و نمي‌توانيم منتظر بمانيم كه ديگران براي ما تصميم بگيرند.

دكتر روحاني حكم رياست ميرزاده بر دانشگاه آزاد را ابلاغ كرد

رئيس شوراي عالي انقلاب فرهنگي حكم رياست ميرزاده بر دانشگاه آزاد را به مدت ۴ سال ابلاغ كرد.

شيراوژن: 16 آذر نماد تاثير جنبش‌دانشجويي در تحولات است

قائم مقام معاون سياسي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها گفت: دانشجويان همان‌طور كه ثابت كرده‌اند تاكنون در برابر زور و استبداد ايستاده‌اند، از اين پس نيز قطعا ثابت خواهند كرد كه تفكر استكبار را نپذيرفته و اقدامات استكباري در اذهان آن‌ها نمي‌گنجد.

ميرزاده: به هيچ جريان خاصي باج نمي‌دهيم

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي با بيان اينكه برنامه‌اي تعيين كرده‌ايم كه از سال 93 بودجه تشكل‌هاي دانشجويي افزايش يابد، گفت: تقويت نشريه‌هاي دانشجويي و راه‌اندازي مجموعه‌اي از افراد در حوزه خبري و اينترنتي دانشگاه را در دستور كار داريم.

يادداشت/ آنچه از 16 آذر 1332 به ما رسيده است

مسئول معاونت بررسي و تحليل حوزه مقاومت بسيج دانشجويي دانشگاه خوارزمي، در يادداشت خود آورده است: اهل حق نمي‌ميرند و اين درسي است كه ازمقتدا و امام شهداي 16 آذر كه به او توسل داشتند به ما رسيده و آن همان آزادگي است؛ اين همان چيزي است كه پشت استكبار و طاغوت را به لرزه انداخته، و ان چيزي است كه از همان لحظه به رگبار بستن دانشجوي عدالت‌خواه، آزادي‌طلب، آرمان‌گرا و با تقوا و بصير و آزاده بر تارو پود اذهان در تاريخ نقش بست و برجاماند.

انتهاي پيام/

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن