تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802534088




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نامه 9 انجمن اسلامي دانشجويان، خطاب به آيت الله آملي لاريجاني در آستانه يوم الله 9 ديسران خائن و جنايت كار فتنه سال 88 را محاكمه كنيد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نامه 9 انجمن اسلامي دانشجويان، خطاب به آيت الله آملي لاريجاني در آستانه يوم الله 9 ديسران خائن و جنايت كار فتنه سال 88 را محاكمه كنيد
9 انجمن اسلامي دانشجويان، در نامه‌اي از آيت الله آملي لاريجاني در آستانه يوم الله 9 دي خواستند تا در پاسخ به خواسته بحق ملت ايران سران خائن و جنايت كار فتنه سال 88 را محاكمه كند و آنها را به سزاي اعمال خود برساند.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاري فارس، 9 انجمن اسلامي دانشجويان، خطاب به آيت الله آملي لاريجاني در آستانه يوم الله 9 دي نامه‌اي نوشتند كه متن كامل آن به شرح ذيل است:

"رياست محترم قوه قضائيه

آيت الله صادق آملي لاريجاني

سلام عليكم

از مولفه‌هاي افتخارآميز نظام مقدس اسلامي، پشتوانه مردمي برجسته و پررنگ آن است، به طوري كه ملت بزرگ ايران در طول بيش از سه دهه از حيات جمهوري اسلامي، در همه بزنگاه‌ها به حمايت از نظام در صحنه بوده‌اند و پيوند ناگسستني خود را با حاكميت به كرات به نمايش گذاشته‌اند.

دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و حضور 40 ميليوني مردم، يكي از بارزترين و كم نظيرترين نمونه‌هاي حضور مردمي در صحنه‌ها بود و ملت ايران بعد از گذشت سه دهه، به وضوح نشان دادند كه همچنان پاي نظام اسلامي ايستاده‌اند و به نظام سياسي اعتماد و اطمينان دارند.

اما دشمنان قسم خورده نظام و مردم كه همواره حضور مردم در صحنه را مانع اصلي نيل به اهداف و اغراض شوم خود مي‌پندارند، بار ديگر به مقابله با ملت به پا خاستند و آنگاه كه در انتخابات سال 88 با "نه" معنادار مردم روبرو شدند، تصميم بر انتقام گيري از مردم گرفتند و تا آنجا كه برايشان ممكن بود پيش رفتند.

رياست محترم قوه قضائيه

آنچه كه در سال 88 به وقوع پيوست، ظلم بزرگي بود كه فتنه گران خبيث در حق مردم ايران و نظام اسلامي روا داشتند و بدون شك اين جنايت تاريخي، هيچ گاه از حافظه ملت فراموش نخواهد شد.

سران فتنه براي ضربه زدن به نظام از هيچ تلاشي دريغ نكردند و شما هم به وضوح واقفيد كه آنها در اين مسير تا آنجا كه توانستند پيش رفتند.

با اين همه، مردم ايران همانند گذشته باز هم به ميدان آمدند و با خلق حماسه تاريخي و به ياد ماندني 9دي، فتنه فتنه گران را خنثي كردند. حماسه‌اي كه البته حاوي پيام‌هاي معنادار و قابل توجه زيادي بود.

توده‌هاي ده‌ها ميليوني مردم در يوم الله 9دي به وضوح و با فريادهاي رسا خواسته‌هاي خودشان را در قبال سران فتنه اعلام كردند و مشخص است كه مطالبه عموم ملت نسبت به كساني كه براي انتقام گيري از مردم از هيچ كاري فروگذار نكردند چيست. لذا از قوه قضاييه هم انتظار مي‌رود با همراهي ملت بزرگ ايران، نسبت به محاكمه جنايت كاراني كه ظلمي تاريخي و فراموش نشدني را در حق مردم و نظام اسلامي روا داشتند اقدام كند و اجازه ندهد آنان كه خود دستشان در جنايت سال 88 آلوده است، با سوء استفاده از شرح صدر و رافت نظام اسلامي بار ديگر براي ادامه ظلم به مردم بسترسازي كنند.

مقايسه برخوردي كه با سران فتنه صورت گرفته است با خواسته‌اي كه ده‌ها ميليون ايراني در 9دي آن را فرياد زدند، نشان مي‌دهد كه نظام و قوه قضاييه كمترين شدت را در برخورد با فتنه گران داشته‌اند و البته همين مدارا با سران فتنه موجب شده است كه امروز برخي‌ها با بي شرمي هر چه تمام‌تر خود را طلبكار بدانند و درخواست‌هايي شرم آور در رابطه با اين خائنين به ملت داشته باشند.

حضرت آيت الله آملي لاريجاني

ما دانشجويان از قوه قضائيه انتظار داريم كه در آستانه چهارمين سالروز حماسه عظيم 9دي، بار ديگر خواسته‌ها و شعارهايي كه ملت بزرگ ايران در آن روز به يادماندني فرياد مي‌زدند را به ياد بياوريد و براي تحقق خواسته بحق مردم ايران در قبال سران خائن فتنه سال 88، كمر همت ببنديد.

از جنابعالي و دستگاه قضا انتظار مي‌رود در پاسخ به خواسته بحق عموم ملت ايران كه در نهم دي ماه سال 88 به وضوح آن را بيان كردند، سران خائن و جنايت كار فتنه سال 88 را محاكمه كنيد و آنها را به سزاي اعمال خود برسانيد.

انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه شهيد چمران اهواز

انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه شهركرد

انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي همدان

انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه باهنر كرمان

انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه شيراز

انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه مازندران

انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه هرمزگان

انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي زاهدان

انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه محقق اردبيلي

انتهاي پيام/

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن