تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شتاب کردن در کاری پیش از بدست آوردن توانایی و سستی کردن بعد از به دست آوردن فرصت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819565053




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورزش كشتي نياز به آدم هاي بزرگ دارد / كشتي خوزستان بر بام ايران


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ورزش كشتي نياز به آدم هاي بزرگ دارد / كشتي خوزستان بر بام ايران
اهواز - خبرگزاري مهر: رييس سابق هيئت كشتي استان خوزستان گفت: در حال حاضر كشتي استان در همه رده هاي سني بر بام ايران قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، عليرضا مراد حاجتي در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان كرد: ورزش كشتي در استان خوزستان در تمامي رده هاي سني حرف براي گفتن دارد.

وي افزود: من از مسئولان مربوطه تقاضا دارم تا پول يك بازيكن رده پايين ورزش فوتبال را در اختيار هئيت كشتي استان قرار بدهند و بعد از آن نظاره گر اين باشند كه اين اعتبارات چه نتايجي در بر خواهد داشت.

رئيس سابق هيئت كشتي استان خوزستان تصريح كرد: اگر ادامه روند پيشرفت در رشته ورزشي كشتي به همين صورت به پيش برود و همه مسئولان و ورزشكاران همكاري هاي لازم را داشته باشند آينده بسيار خوبي را براي اين هيئت ورزشي پيش بيني مي كنم.

مرادي حاجتي با بيان اينكه در كشتي استان خوزستان مربياني هستند كه از زندگي و كار خود مي گذرند تا به پرورش ورزشكاران بپردازند، اظهار كرد: ورزشكاران شهرستاني هاي با كم ترين امكانات در حال فعاليت هستند لذا اين بخش نيازمند توجه ويژه اي است.

كد خبر: 2199987

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۳۰ - ۱۴:۲۵

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن