تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819234261




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئول انجمن خوشنويسان فردوس:مسئولان در حمايت از هنرمندان پيش‌قدم باشند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مسئول انجمن خوشنويسان فردوس:مسئولان در حمايت از هنرمندان پيش‌قدم باشند
مسئول انجمن خوشنويسان فردوس گفت: ادارات دولتي و مسئولان بايد در حمايت از هنرمندان پيش‌قدم باشند.


اكبر قاسمي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار كرد: حمايت از هنرمندان علاوه بر ايجاد محيطي مناسب در ادارات شهرستان سبب رشد فرهنگي جامعه و افتخار مردم مي‌شود.

وي با اشاره به قانون مجلس شوراي اسلامي در سال 1388 مبني بر خريد آثار هنرهاي تجسمي هنرمندان توسط ارگان‌هاي دولتي افزود: بسياري از هنرمندان بدون هيچ توقعي در يادگيري و خلق يك اثر هنري تلاش شبانه‌روزي دارند اما با كم لطفي مسئولان مواجه هستند.

مسئول انجمن خوشنويسان فردوس تصريح كرد: در سال 1390 با حمايت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مصوبه جديدي ارائه شد كه بر اساس آن يك درصد از بودجه عمراني دستگاه‌هاي دولتي بايد به خريد آثار هنري اختصاص يابد و البته اين قانون در دولت جديد مورد تاكيد بيشتر قرار گرفته است.

قاسمي يادآور شد: فضاي داخلي برخي از ادارات فردوس مناسب نيست و نصب آثار هنري در آن نه تنها بر وضعيت هنري فردوس تاثير دارد بلكه در ايجاد محيطي مناسب براي كاركنان و به تبع آن افزايش بهره‌وري ادارات بسيار تاثيرگذار است.

مهاجرت هنرمندان فردوس به شهرهاي همجوار

وي گفت: وظيفه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي فردوس در اين ارتباط بسيار خطير است و مسئولان مربوطه بايد با بيان مشكلات در شوراي اداري و فرهنگي شهر و استان آنان را در رفع نياز و سختي‌هاي موجود در سر راه هنرمندان مجاب كنند.

مسئول انجمن خوشنويسان فردوس تصريح كرد: در سال‌هاي اخير تعداد زيادي از هنرمندان برجسته در حوزه نقاشي و خوشنويسي اين شهرستان به شهرهاي همجوار و به ويژه مشهد مقدس مهاجرت كرده‌اند كه اين خود دليل بر نياز بيشتر به حمايت از هنرمندان است.

قاسمي اضافه كرد: انجمن خوشنويسان فردوس داراي 20 عضو اصلي با مدرك ممتاز خوشنويسي است و در 15 سال فعاليت اين انجمن قريب به يك‌هزار و200 برگ گواهينامه خوشنويسي براي هنرجويان انجمن صادر شده است به گونه‌اي كه در زمره انجمن‌هاي فعال شهر و استان قرار دارد و با اين وجود مورد حمايت كافي قرار نمي‌گيرد.

انتهاي پيام/69007/ق30

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن