تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819177060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بعد از جباري و افشين حالا نوبت غلامي استرشد قارچ‌گونه بازيكنان ناراضي در سپاهان / مسئولان به فكر شأن سپاهان باشند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: بعد از جباري و افشين حالا نوبت غلامي استرشد قارچ‌گونه بازيكنان ناراضي در سپاهان / مسئولان به فكر شأن سپاهان باشند
پس از ترك سپاهان توسط جباري كه بازي كردن در سپاهان را برنتابيد، آرش افشين نيز به دلايل واهي عطاي كار كردن در سپاهان را به لقايش بخشيد و ديروز نيز غلامي با اعتراض به تعويضش آمادگي خود را به عنوان سومين بازيكن ناراضي ابراز كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس از اصفهان، محمد غلامي پس از تعويضش در ديدار مقابل گسترش فولاد تبريز هر چند به ظاهر در هنگام تعويض چهره ناراحتي از خود بروز نداد و پس از بازي نيز اظهار كرد به رختكن رفتم چون خيلي سردم بود اما با سابقه‌اي كه از اين بازيكن سراغ داريم كه حتي در مقطعي از فصل نيز قصد جدايي از سپاهان را داشت معتقديم اين بازيكن به دليل تعويضش ناراحت شده و به رختكن رفته است.

* خط حمله مشكل اصلي سپاهان

مشكل اصلي سپاهان در رقابت‌هاي اين فصل ليگ برتر به خط حمله اين تيم باز مي‌گردد جايي كه مهاجمان اين تيم چندين بازي است كه رنگ گل به خودشان نديده‌اند و در هر ديدار ضعيف‌تر از بازي گذشته خودشان ظاهر مي‌شوند.

پس از ترك تيم توسط مجتبي جباري كه بازي كردن در سپاهان را برنتابيد و اين تيم را ترك كرد، آرش افشين نيز به دلايل واهي عطاي كار كردن در سپاهان را به لقايش بخشيد.

از اين دو بازيكن كه بگذريم نوبت به محمد غلامي رسيده كه درست است كه با تنها 5 گل زده بهترين گلزن سپاهان محسوب مي‌شود اما به هيچ عنوان نتوانسته عملكرد مطلوبي را در سپاهان داشته باشد.

محمد غلامي مهاجمي كه از تعداد موقعيت‌هاي بسياري كه نصيبش مي‌شود يكي را به گل تبديل مي‌كند و عملكرد نامطلوبي را نه تنها در بازي با گسترش فولاد تبريز بلكه در ساير بازي‌هايي نيز كه براي سپاهان به ميدان رفته به نمايش گذاشته است حالا از تعويضش كه به درستي در بازي با تيم تبريزي رخ داد ناراحت شده و روي نيمكت تيمش نمي‌رود.

* انتقادي به كرانچار وارد نيست

در رقابت‌هاي اين فصل سپاهان از ناحيه بازيكناني ضربه خورد كه نمي‌دانستند پاي به چه تيمي گذاشته‌اند و هر يك بنا به دلايل مختلف و به هر نحوي كه توانستند براي طلايي‌پوشان ديار زاينده‌رود حاشيه ساختند و در آخر هم با شيوه‌هاي كاملا غيرحرفه‌اي اين تيم را ترك گفتند.

پس از اين بازيكنان كه هيچ برخوردي با آنان نشد حالا نوبت به محمد غلامي مهاجم نه چندان گلزن سپاهان رسيده تا اعتراض خودش را به هر نحوي كه شده نسبت به كادر فني اعلام كند.

اگر با بازيكنان گذشته سپاهان مانند جباري و آرش افشين برخورد مناسبي از سوي باشگاه شده بود ديگر هيچ بازيكني به خود جرات نمي‌داد اين‌گونه نسبت به تصميمات سرمربي‌اش اعتراض كند.

انتقادي به كرانچار وارد نيست چراكه وي پيش از اين اقتدارش را در مورد بازيكنان حاشيه‌ساز نشان داده بود اما انتقاد ما به مسئولان اين باشگاه است كه با اين دست بازيكنان كه رشد قارچ‌گونه‌اي در سپاهان دارند چه برخوردي داشته‌اند.

بازيكناني كه نه جايگاه خودشان را مي‌دانند نه از اعتبار و جايگاه سپاهان خبر دارند، گويا اين بازيكنان يادشان رفته كه در چه تيمي بازي مي‌كنند، شايد بتوانيم حاشيه‌سازي‌هاي افشين را به دليل اينكه در تركيب سپاهان كمتر به ميدان مي‌رفت را تا حدود بسيار كمي قبول داشته باشيم اما در تعجبيم بازيكني مانند غلامي كه در اكثر بازي‌هاي سپاهان بازيكن فيكس اين تيم است ديگر به چه چيزي اعتراض دارد كه پس از تعويضش روي نيمكت نمي‌رود و مستقيما راهي رختكن مي‌شود.

* مسئولان سپاهان از اپيدمي شدن بازيكنان ناراضي جلوگيري كنند

لازم است مسئولان باشگاه سپاهان هر چه سريع‌تر به اين اپيدمي همه‌گير در تيمشان توجه كنند تا ديگر امثال اين بازيكنان به خودشان جرأت ندهند براي تيمي مانند سپاهان حاشيه ايجاد كنند.

لازم است به اين قبيل بازيكنان گوشزد كنيم نيمكت نشيني محض در سپاهان هم افتخار است چه برسد به بازيكناني كه در تركيب ثابت تيم هم به ميدان مي‌روند پس بهتر است اين بازيكنان تابع دستورات سرمربي تيمشان باشند و هر بار اعتراضشان را به نحوي نشان ندهند چراكه در حال حاضر سپاهان بيشترين ضربه را از همين بازيكناني خورده كه جايگاه تيمي كه در آن قرار گرفته‌اند را ندانسته و نمي‌دانند.

.................................

يادداشت: حميد معاني

................................

انتهاي پيام/63020/صا40

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن