تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819273939




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولان به سازمان تعزيرات حكومتي توجه جدي داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: مسئولان به سازمان تعزيرات حكومتي توجه جدي داشته باشند
اولين جلسه مديران وزارت دادگستري و سازمان تعزيرات حكومتي با حضور وزير دادگستري در محل ساختمان جديد اين وزارتخانه برگزار شد.


به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، صبح امروز يكشنبه(24آذرماه) جلسه معاونين و مديران وزارت دادگستري و سازمان تعزيرات حكومتي در ساختمان جديد با حضور حجت‌الاسلام والمسلمين پورمحمدي وزير دادگستري برگزار شد.

در ابتداي اين جلسه وزير دادگستري ضمن تشريح روند تملك ساختمان جديد، از حسن نيت و همكاري نعمت زاده وزير صنعت، معدن، تجارت در واگذاري ساختمان قدرداني كرد.

وي همچنين ابراز اميدواري كرد: بزودي ساختمان سابق وزارت دادگستري در اختيار سازمان تعزيرات حكومتي قرار گيرد.

وزير دادگستري تجهيز وزارتخانه از بابت امكانات و نيروي انساني و بودجه كافي را زمينه ساز استفاده مناسب از ظرفيتهاي قانوني موجود در جهت رفع مشكلات مردم و دستگاه‌هاي دولتي دانست و همچنين بحث افزايش اختيارات اين وزارت در آينده را نيز منوط به كسب همين آمادگي لازم دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمين پورمحمدي اظهار داشت: همانطور كه نمايندگان مجلس حق قانوني پرسش از وزرا را دارند، وزارت دادگستري نيز مي‌تواند در حوزه پيگيري مسايل حقوقي و قضايي مردم پرسشگري داشته باشد و اين ظرفيتي است كه مي‌بايست با هوشمندي از آن بهره گرفته شود و اگر از چنين ظرفيت‌هاي هرچند اندك بهره درست گرفته شود منجر به بروز حس مثبت در بين ساير قوا شده و از اين منظر مي‌توان به بحث افزايش اختيارت نيز خوش‌بين بود.

وي همچنين گفت: اگر در مواردي قانون مشخص وجود دارد طبق آن عمل كنيم و مطمئن باشيم كه هم قوه قضاييه و هم قاطبه مردم از ما پشتيباني خواهند كرد؛ چراكه مردم از ما انتظار دارند به عنوان پشتيبان عدالت از حقوق آنها دفاع كنيم.

وزير دادگستري در ادامه با اشاره به مطرح شدن بحث كم فروشي، خواستار توجه جدي مسوولين سازمان تعزيرات حكومتي به اين حوزه شد.

گفتني است؛ ساختمان جديد وزارت دادگستري به محل ساختمان سابق وزارت بازرگاني جنب سفارت عراق منتقل مي‌شود.

انتهاي پيام/

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن