تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هرگاه صبح مى‏شد پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دست نوازش بر سر فرزندان و نوه هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799117649




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماينده هندبال كردستان براي كسب مقام نايب قهرماني تلاش مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نماينده هندبال كردستان براي كسب مقام نايب قهرماني تلاش مي‌كند
سنندج - خبرگزاري مهر: مسابقات پاياني نهمين دوره رقابت هاي ليگ برتر هندبال بانوان باشگاه هاي كشور با انجام سه مسابقه برگزار مي شود .

به گزارش خبرگزاري مهر، تلاش نماينده هندبال كردستان براي كسب مقام نايب قهرماني، برگزاري مسابقات شناي پيشكسوتان قهرماني كشور در سنندج و كسب نشان برنز توسط كشتي گير كردستاني از جمله مهمترين اخبار ورزشي استان است.

در رقابت هاي اين هفته و در حساس ترين مسابقه تيم هاي شهرداري سنندج و ذوب آهن اصفهان در سالن شهيد بهنام شاد سنندج به مصاف يكديگر مي روند و نتيجه اين ديدار تاثير مستقيمي در تعيين سرنوشت نايب قهرمان اين دوره از مسابقات دارد .

بانوان شايسته و بومي هندبال كردستان در تيم شهرداري سنندج در اين فصل از مسابقات با ارائه عملكردي در خور تحسين شايستگي خود را بيش از پيش به اثبات رسانده اند و در ديدار روز جمعه تنها با كسب يك تساوي با افتخار مقام نايب قهرماني اين مسابقات را كسب خواهند كرد و مجوز شركت در مسابقات جام باشگاه هاي آسيا را به دست مي آورند.

در ديگر مسابقات اين هفته تيم ثامن الحجج در تالار فدراسيون هندبال در تهران ميزبان شركت بام ايران خراسان رضوي است و در نهايت آخرين مسابقه اين هفته و فصل را تيم هاي ثامن الحجج سبزوار قهرمان زود هنگام اين مسابقات با شهيد چمران لارستان برگزار مي كنند.

گفتني است در جدول رده بندي و تا پايان هفته نهم تيم ثامن الحجج سبزوار با كسب 17 امتياز قهرماني اين دوره از مسابقات را كسب كرده است و صدر جدول قرار دارد، شهرداري سنندج با كسب 12 امتياز تنها به يك امتياز براي تثبيت جايگاه دوم و عنوان نايب قهرماني نياز دارد و تيم هاي ثامن الحجج تهران و ذوب آهن اصفهان با 10 امتياز در جايگاه سوم و چهارم قرار دارند.

مسابقات شناي پيشكسوتان قهرماني كشور در سنندج برگزار مي شود

مسابقات شناي پيشكسوتان قهرماني كشور به ميزباني استخر شهيد سليمان خاطر شهرستان سنندج با حضور12 تيم از 10 استان كردستان، اصفهان، كرمانشاه، قم، آذربايجان شرقي، يزد، تهران، مازندران ، گيلان، خوزستان و تيم هاي توابع تهران و كيش حضور دارند.

اين مسابقات در 12 رده سني از 25 سال تا بالاي 80 سال و در مواد انفرادي شناي 100 متر آزاد، قورباغه و كرال پشت و 50 متر پروانه ، آزاد و 50X4متر مختلط انفرادي با يكديگر به رقابت مي پردازند.

كشتي گير كردستاني به يك نشان برنز دست يافت

مسابقات كشتي آزاد خردسالان قهرماني كشور جام پهلوانك ها با حضور 258 كشتي گير از 29 استان و در قالب 32 تيم در سالن هفتم تير تهران برگزار شد.

در اين مسابقات آينده سازان كشتي آزاد كشور طي هفت دور مسابقه و با انجام 305 كشتي با يكديگر به رقابت پرداختند و تيم اعزامي كردستان در اين مسابقات با هفت كشتي گير به يك نشان برنز و يك عنوان پنجم را كسب كردند.

بر اين اساس "هادي شرف بياني" در وزن 42 كيلوگرم به يك نشان برنز دست يافت و "محمدمهدي شيخ جعفري" در وزن 47 كيلوگرم در چايگاه پنجم ايستاد .

گفتني است در پايان رقابت هاي كشتي آزاد جام پهلوانك ها تيم مازندران با 73 امتياز مقام قهرماني را به دست آورد ، خراسان رضوي با 58 امتياز در جايگاه دوم ايستاد و تهران الف با 49 امتياز حائز رتبه سوم شد.

كد خبر: 2198836

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۸ - ۱۰:۵۳

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن