تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802456296




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار كاشمر انتقاد كردفقدان خدمات‌دهي مناسب درمانگاه تأمين اجتماعي در كاشمر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار كاشمر انتقاد كردفقدان خدمات‌دهي مناسب درمانگاه تأمين اجتماعي در كاشمر
فرماندار كاشمر از فقدان خدمات‌دهي مناسب درمانگاه تامين اجتماعي اين شهرستان تا رايج شدن زيرميزي پزشكان انتقاد كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس از كاشمر، مهدي فروزان ظهر امروز در جلسه شوراي سلامت و امنيت غذايي اين شهرستان با اشاره به وجود حدود 100 هزار بيمه شده تأمين اجتماعي در اين شهرستان اظهار داشت: در حال حاضر اكثر بيمه‌شدگان تأمين اجتماعي از شهرستان‌هاي خليل‌آباد، بردسكن، عشق‌آباد طبس، بجستان و مه ولات براي مداوا و درمان به درمانگاه تأمين اجتماعي كاشمر مراجعه مي‌كنند.

وي با تأكيد بر اين كه مايه خرسندي است كه كاشمر به عنوان شهر گردشگر سلامت نام گرفته و مسافران زيادي براي بهبود سلامت از شهرستان‌هاي همجوار به اين شهر عزيمت مي‌كنند؛ افزود: خوشبختانه مجموعه بهداشت و درمان كاشمر به لحاظ وضعيت بهداشتي و درماني در حوزه بيمارستاني با فراهم كردن امكانات لازم در حد توان خوب عمل كرده است و مشكلي در اين زمينه نداريم. اما كمبود پزشك و ساير امكانات در درمانگاه تأمين اجتماعي موجب بروز نارضايتي بيمه‌شدگان شده است.

رئيس شوراي سلامت و امنيت غذايي كاشمر با بيان اين كه بيمه‌شدگان مبالغ زيادي را به عنوان حق بيمه براي تأمين سلامت به حساب تأمين اجتماعي واريز مي‌كنند اما خدمات مناسبي دريافت نمي‌كنند ابراز داشت: درمانگاه تأمين اجتماعي كاشمر كه از 20 سال قبل فعاليت خودش را آغاز كرده نه تنها نتوانسته خدمات خود را افزايش دهد بلكه در قسمت‌هايي خدمات آن كاهش داشته و اين جاي سؤال است كه اين همه پولي كه دريافت مي‌كنند كجا هزينه مي‌شود.

وي با تاكيد بر اين كه مسئولان تأمين اجتماعي بايد پاسخگوي بيمه‌شدگان و ارائه خدمات در كاشمر باشند و براي ارتقاي سطح آن تلاش كنند؛ خاطر نشان كرد: متأسفانه مديريت تأمين اجتماعي در استان توان استخدام يك دندانپزشك براي درمانگاه كاشمر را ندارد و عليرغم اين كه بارها بحث نبود دنداپزشك در اين شهرستان را مطرح كرديم مسئولان استاني اعلام كردند شما يك دندانپزشك معرفي كنيد تا ما با آن قرار داد ببنديم. حال اگر قرار باشد به عنوان فرماندار دنداپزشك هم براي درمانگاه پيدا كنم پس شما چه كاره هستيد؟

فروزان با اشاره به اين كه چه كسي بايد در قبال بيمه‌شدگان تأمين اجتماعي كه ماهيانه مبالغي به عنوان سرانه درمان پرداخت مي‌كنند ولي نمي‌توانند از خدمات اين سازمان استفاده كنند پاسخگو باشد؛ تصريح كرد: در حال حاضر يك بيمار بايد بارها از طريق تلفن نوبت بگيرد و اين زمان تا 3 روز نيز به طول مي‌انجامد كه بتواند يك ويزيت بگيرد.

وي با بيان اين كه با توجه به قبول مسئولان درمانگاه كاشمر مبني بر فعال نمودن شيفت شب براي ارائه خدمات به مراجعه‌كنندگان اين موضوع مورد قبول مسئولان استاني واقع نشده است؛ يادآور شد: مسئولان استاني مدعي هستند امكان افزايش نوبت كاري وجود ندارد چرا كه سطح درمانگاه كاشمر پايين است.

فرماندار كاشمر با تأكيد بر اين كه تأمين اجتماعي ثروتمندترين سازمان در كشور است اما درمانگاه تأمين اجتماعي كاشمر در خور و شأن بيمه‌شدگان اين سازمان نيست گفت: من از طرف متوليان حوزه درمان تأمين اجتماعي به لحاظ عدم ارائه خدمات مناسب در درمانگاه تامين اجتماعي از بيمه شدگان عذرخواهي مي‌كنم.

وي در ادامه با انتقاد از رايج شدن پديده زير ميزي توسط برخي از پزشكان از سازمان نظام پزشكي شهرستان خواست تا نظارت بيشتري بر فعاليت پزشكان در سطح شهرستان داشته باشند.

فروزان با بيان اين كه مراجعات زيادي در خصوص گرفتن زيرميزي توسط پزشكان هر هفته روزهاي دوشنبه در فرمانداري داريم، افزود: مردم از دريافت زيرميزي گلايه دارند و بايد در راستاي رسيدگي به اين گلايه به حق مردم اقداماتي انجام شود.

وي با ابراز تاسف از باب شدن پديده زيرميزي در شهرستان يادآور شد: اين ضعف بزرگي است در شهرستاني كه خدمات بيمارستاني به نحو مطلوبي ارائه مي‌شود موضوع زير ميزي هم رايج شود و اين نياز به نظارت كافي در اين حوزه دارد.

فرماندار كاشمر همچنين به شيوه جديدي از زيرميزي در اين شهرستان اشاره كرد و اظهار داشت: بيماراني كه براي مداوا به بيمارستان و درمانگاه‌ها مراجعه مي‌كنند پس از اين كه توسط پزشك ويزيت مي‌شوند، پزشك به آنها اعلام مي‌كند براي مداوا به مطبش بروند كه اين هم يك نوع مدل جديد دريافت زيرميزي است.

انتهاي پيام/2202/خ40

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن