تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801704661




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روسيه بازار جهاني خدمات اينترنتي را در دست مي‌گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايتنا: روسيه بازار جهاني خدمات اينترنتي را در دست مي‌گيرد
ايتنا - مركز Mail.ru هم‌اكنون به اين نتيجه رسيده است كه انواع خدمات اينترنتي خود را در اختيار كاربران جهاني بگذارد.


گروه خدمات اينترنتي Mail.ru Group روسيه بخش اعظم بازار اينترنتي اين كشور را در دست گرفته است و پورتال اينترنتي آن محبوب‌ترين سرويس پست الكترونيكي، سرويس پيام رسان و خدمات شبكه اجتماعي را در اين كشور ارايه مي‌دهد.

به گزارش ايتنا از شماران سيستم، اين مركز كه بيشترين سهام بزرگ‌ترين شبكه اجتماعي روسيه موسوم به VKontakte را در اختيار دارد، اوايل سال جاري ميلادي پورتال پرداخت‌هاي مالي خود موسوم به Qiwi را روانه بازار جهاني كرد و هم‌اكنون به اين نتيجه رسيده است كه ديگر خدمات اينترنتي خود را در اختيار كاربران جهاني بگذارد.

اين طور كه كارشناسان مي‌گويند، شركت‌هاي بزرگ اينترنتي كه دفاتر مركزي آن‌ها غالبا در آمريكا واقع شده است بايد از فعاليت‌هاي اخير Mail.ru احساس خطر كنند، زيرا گفته مي‌شود كه روس‌ها براي اين بازار نقشه‌هاي فراوان كشيده‌اند.

مركز خدمات اينترنتي Mail.ru به تازگي سرويسي را با نام My.com براي دستگاه‌هاي موبايلي راه‌اندازي كرده است كه مي‌توان آن را مجموعه ابزارهاي سرگرمي و ارتباطي دانست.

كاربران در اين سرويس اينترنتي مي‌توانند يك آدرس پست الكترونيكي @my.com در اختيار داشته باشند و در عين حال سرويس پيام‌هاي فوري و بازي‌هاي رايگان مربوط به آن را در اختيار بگيرند.

گروه خدمات اينترنتي Mail.ru كه هم‌اكنون بيش از ۱۰۰ ميليون مشترك در كشور روسيه دارد، به منظور ورود به بازار آمريكا فرآيند جديدي را دنبال مي‌كند.

اين گروه اينترنتي توسط ثروتمندترين فرد روسيه به‌نام "آليشر عثمانف"( Alisher Usmanov) اداره مي‌شود و ابزارهاي ويژه‌اي براي بازار جهاني طراحي كرده است كه هم‌اكنون مي‌توان آنها روي سيستم عامل iOS اپل و دستگاه‌هاي اندرويدي به كار گرفت. اين ابزار به كاربران امكان مي‌دهد به صورت رايگان تمام روش‌هاي ارتباطي با يكديگر را در اختيار داشته باشند.

"ديميتري گريشين"( Dmitry Grishin) مدير Mail.ru در اين خصوص گفت: «ابزار My.com بسياري كاربردي‌تري از نمونه‌هاي قبلي ساخته شده است و تمام امكانات ارتباطي مورد نياز كاربران را به صورت رايگان در اختيار آن‌ها مي‌گذارد.»

بازي‌هاي ابزار My.com تاكنون موفقيت‌هاي فراواني كسب كرده‌اند. يكي از اين بازي‌ها موسوم به Jungle Heat كه در اصل يك بازي جنگي و استراتژيك محسوب مي‌شود، بيش از ۶ ميليون بار براي دستگاه‌هاي اندرويدي و ۱.۵ ميليون بار براي دستگاه‌هاي مبتني بر سيستم‌عامل iOS بارگذاري شده است.

به طور كلي كارشناسان بر اين باورند كه Mail.ru مي‌تواند در خارج از مرزهاي روسيه موفقيت‌هاي فراواني داشته باشد. اين شركت سال گذشته موفق شد درآمدهاي خود را ۳۲ درصد افزايش دهد كه البته گفته مي‌شود در سال ۲۰۱۱ ميلادي رشد درآمدهاي اين شركت ۸۵ درصد گزارش شده بود.

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايتنا]
[مشاهده در: www.itna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن