تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818796752




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خانواده‌ي فوتبال براي جام جهاني دست به دست هم بدهند/ لغو بازي با اسپانيا و روسيه به درخواست من، يك شوخي است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: خانواده‌ي فوتبال براي جام جهاني دست به دست هم بدهند/ لغو بازي با اسپانيا و روسيه به درخواست من، يك شوخي است
سرمربي تيم ملي كشورمان گفت: براي موفقيت تيم ملي در جام جهاني تمامي اهالي فوتبال با هم متحد شوند و لغو بازي تداركاتي با اسپانيا و روسيه كه توسط من مطرح شده يك شوخي بيش نيست.
كارلوس كي‌روش سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان پس از اتمام جلسه با مسئولان فدراسيون فوتبال در خصوص نتايج جلسه‌ي امروز به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه‌ي طولاني كه با مسئولين فدراسيون برگزار شد مطالب متعددي به بحث گذاشته شد كه مهمترين آن سفر به برزيل اردوهاي تداركاتي و تعيين بازيهاي دوستانه بود كه ماحصل آن را مي‌توانيد كه از طريق وب سايت فدراسيون مشاهده كنيد.

وي در خصوص مهمترين خبر عنوان شده براي علاقه‌مندان به فوتبال نيز اعلام كرد: مطالب خاصي نبود هر چه بود در راستاي كار با تيم ملي و موفقيت اين تيم در جام جهاني بود همه متحد هستند تا اين تيم بتواند در برزيل موفق ظاهر شود.

كارلوس كي‌روش با ابراز رضايت از جلسه امروز گفت: خوشبختانه جلسه و نشست راضي‌كننده‌اي بود، صحبت‌هايي عنوان شد و به تدريج پله‌پله اظهارنظر شد و نظرياتي براي آمادگي تيم ملي مطرح شد.

سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان در پاسخ به سوال" آيا موافق تمام شدن ليگ زودتر از موعد مقرر" هستيد يا خير؟ گفت: اتفاقاً يكي از مسائلي كه مطرح شد بحث همين ليگ برتر بود اين ارتباطي پيدا نمي كند به مسئولان فدراسيون مربوط شده و راه حل مناسب را پيدا مي‌كنند.

وي با اشاره به برگزاري يا عدم برگزاري جام حذفي عنوان كرد: باز هم اعلام مي كنم اين مسئله به فدراسيون برمي گردد مسئولان با برنامه ريزي دقيق خود به موفقيت هر چه بهتر تيم ملي كمك مي كنند و من اميدوارم كه همه دست به دست هم بدهند تا تيم ملي فوتبال ايران اين راه سخت را با موفقيت پشت سر بگذارد.

وي در خصوص ليگ تهران آسيا ادامه داد: بازهم اين به عهده فدراسيون است.

كارلوس كي‌روش در خصوص ارائه پيشنهاد بازي تداركاتي و رد آن از سوي تيم ملي گفت: اينكه پيشنهاد بازي اسپانيا و روسيه از سوي من صادر شده صحت ندارد و يك شوخي بيش نيست و اميدوارم تلاش بيشتري صورت گيرد و همه دست به دست هم دهند تا تيم ملي در آستانه موفقيت قرارگيرد.

وي در پايان گفت: اميدوارم با اتحاد ، همه خانواده فوتبال در راستاي موفقيت تيم ملي فوتبال تلاش كنند.

انتهاي پيام/

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن