تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805049474




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۶ پيشنهاد قدرتمند براي طرفداران لپ تاپ Full HD


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: ۶ پيشنهاد قدرتمند براي طرفداران لپ تاپ Full HD
در اين مطلب ما شما را با 6 لپ تاپ قدرتمند آشنا مي سازيم كه بهترين گزينه براي كساني است كه قصد خريدن لپ تاپ هاي Full HD را دارند
به گزارش دريچه فناوري اطلاعات؛ لپ‌تاپ‌هاي مجهز به نمايشگر Full HD در زمينه كاربردهاي تصويري مانند گيم و مالتي‌مديا طرفداران زيادي دارند و معمولا در سايز‌ ۱۵ اينچ يا بيشتر توليد مي‌شوند. اين لپ‌تاپ‌ها مي‌توانند جزييات كامل تصاوير با وضوح ۱۰۸۰*۱۹۲۰ را نمايش دهند و مهمترين مشكل اين گروه قيمت بالاي آنها است.

Acer Aspire R7-571G

ايسر اسپاير R7 يكي از جذاب‌ترين مدل‌هاي Full HD در بازار است كه در طراحي آن از روش‌هاي جديدي استفاده شده است. پنل در اين مدل از طريق يك پايه به بدنه متصل مي‌شود و زاويه نمايش آن قابل تغيير است. به همين دليل لپ‌تاپ R7 در فرم هيبريدي به شكل تبلت هم كاربرد دارد. نمايشگر IPS لمسي با تصاوير درخشان از ويژگي‌هاي اين مدل هستند. در R7 از پردازنده Core i7 با تراشه قدرتمند GT 750M استفاده شده است و داراي ۸ گيگابايت رم و هارد ديسك يك ترابايتي است.

ASUS N550JV

مدل‌هاي قدرتمندي در سري N‌ ايسوس حضور دارند و اغلب آنها در گروه لپ‌تاپ‌هاي گران قيمت بازار قرار مي‌گيرند. مدل N550JV نيز يكي از مدل‌هاي جديد ايسوس است كه از پردازنده‌هاي نسل چهارم استفاده مي‌كند و مجهز به نمايشگر Full HD است. امكانات صوتي تصويري مانند فناوري سونيك‌مستر و تراشه گرافيكي GT750 با چهار گيگابايت حافظه اختصاصي در اين لپ‌تاپ توانايي زيادي در زمينه كاربردهاي مالتي‌مديا براي اين محصول ايجاد كرده است. N550JV براي اجراي بازي‌هاي پيشرفته نيز قدرت كافي دارد و از ۸ گيگابايت رم و هارد يك ترابايتي استفاده مي‌كند.

MSI GE60

لپ‌تاپ MSI GE60 يكي از مدل‌هاي متوسط در گروه گيمينگ MSI است و برخلاف مدل‌هاي حرفه‌اي اين گروه كه با قيمت بالاي ۵ ميليون تومان عرضه مي‌شوند اين مدل قيمتي در حدود ۳٫۵ ميليون تومان دارد. MSI GE60 مجهز به نمايشگر ۱۵ اينچي با پوشش ضدبازتاب است و براي اجراي بازي‌ها از كارت گرافيكي GT650 با دو گيگابايت حافظه GDDR5 استفاده مي‌كند. از ويژگي‌هاي اين مدل مي‌توان به پردازنده Core i7 نسل سوم اينتل، سرعت هارد ۷۲۰۰ دور در دقيقه، فناوري صوتي Audio Boost و البته نمايشگر Full HD اشاره كرد.

Sony VAIO Fit SVF152190X
مدل SVF152190X از رده E15 خانواده وايو فيت داراي نمايشگر ۱۵٫۶ اينچ لمسي با كيفيت Full Hd است. اين لپ‌تاپ مانند اغلب مدل‌هاي سوني قيمت بالايي دارد و از پردازنده‌هاي Core i7 نسل سوم استفاده مي‌كند. اين مدل براي قابليت‌هاي مالتي‌مديا توسعه پيدا كرده و در آن از يك تراشه گرافيكي جيفورس GT740 به همراه ۸ گيگابايت رم و هارد يك ترابايتي بكار رفته است. سوني در زمينه تجهيزات صوتي و تصويري همواره در ميان برندهاي برتر بازار بود و در ميان لپ‌تاپ‌ها نيز مي‌‌توان اين رويكرد را مشاهده كرد.

Acer Aspire V3-571G

ايسر اسپاير V3-571G يكي از معدود مدل‌هاي ارزان قيمت با نمايشگر Full HD است و براي افرادي كه مايل به هزينه بالا براي يك لپ‌تاپ مالتي‌مديا نيستند مي‌توان آن را توصيه كرد. سري V3 در لپ‌تاپ‌هاي ايسر روي كاربردهاي عمومي تمركز دارد و در اين مدل‌ نيز از يك پردازنده Core i5 3230M و كارت گرافيكي جيفورس ۷۱۰Mاستفاد شده است. بنابراين از V3-571G در بازي‌ها كارايي زيادي ندارد اما براي مشاهده فيلم ساير محتواهاي رسانه‌اي مناسب است. پنل اين مدل مجهز فناوري IPS است كه زاويه ديد تصوير را توسعه مي‌دهد و باعث افزايش درخشندگي رنگ‌ها مي‌شود.

HP ENVY dv6-7308tx

HP مدل‌هاي قدرتمندي براي كاربردهاي مالتي‌مديا دارد و از نظر كيفيت و كارايي نيز در سطح مناسبي است. مهمترين مشكل اين لپ‌تاپ‌ها در ايران نبود متولي و پشتيبان است ولي اگر دستگاهي با گارانتي معتبر پيدا كرديد مي‌توان آن را توصيه كرد. اين لپ‌تاپ داراي پردازنده Core i7 با ۸ گيگابايت رم و يك ترابايت هاردديسك است. در اين لپ‌تاپ از تراشه گرافيكي GT635 استفاده شده و قدرت مناسبي براي اجراي محتواهاي تصويري دارد با اين حال نسبت به مدل‌هايي با تراشه GT740 كمي قديمي است.

گزارش از: بابك نقاش

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن