تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسا روزه‏دارى كه از روزه‏اش جز گرسنگى و تشنگى بهره‏اى ندارد و چه بسا شب زنده‏دارى كه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804766810




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قدم زدن در شهر ناشناخته


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: قدم زدن در شهر ناشناخته


درباره سريال شهر دايناسورها

اين مجموعه علمي -تخيلي سال 2002 ابتدا در قالب 3 قسمت و سپس با اضافه شدن 13قسمت ديگر از شبكه ديزني روي آنتن رفت. داستان شهر دايناسورها برگرفته از كتابي با همين نام به نويسندگي و تصويرگري جيمز گورني است. محبوبيت اين كتاب به حدي بود كه به 18زبان مختلف ترجمه شده و 2ميليون نسخه از آن در 30كشور مختلف به فروش رفته است.

فيلمنامه اين سريال، داستان سفر 2 جوان آمريكايي به يك جزيره ناشناخته را روايت مي‌كند. كارل (اريك ون دتن) و ديويد (شيلو استرانگ) به همراه پدر ثروتمندشان (مايكل براندن) دست به يك سفر پرهيجان و البته پرخطر مي‌زنند. حين اين سفر هواپيماي آنها دچار يك سانحه مي‌شود و سقوط مي‌كند. كارل و ديويد - برخلاف پدرشان- از اين حادثه جان سالم به در مي‌برند اما پا به جزيره‌اي ناشناخته به نام شهر دايناسورها مي‌گذارند. برقراري ارتباط با ساكنان جزيره، تقابل با دايناسورها و تلاش براي پيدا كردن پدرشان ازجمله چالش‌هاي پيش‌روي اين دو نوجوان است. آنها در اين جزيره با شهردار والدو (جاناتان هايد) و دخترش ماريون (جورجينا رايلنس) آشنا مي‌شوند.

ماريون كه در حال آموزش ديدن براي رهبري مردم اين جزيره است كمك‌هاي بسياري به كارل و ديويد مي‌كند. فيلمبرداري اين سريال به‌علت نياز به فضاي باز و بكر در كشورهاي مجارستان و مالت انجام شده است. به ديد منتقدان اضافه شدن 13قسمت به شهر دايناسورها يك قدم مثبت براي اين سريال بود زيرا با تغيييراتي كه در فيلمنامه و همچنين كادر بازيگران سريال به‌وجود آمد شاهد بازي و ديالوگ‌هاي پخته‌تر و شخصيت‌هاي عميق‌تر در داستان بوديم. مايكل اوكيفي در اين‌باره مي‌گويد: اگر بخواهم صادقانه قضاوت كنم بايد بگويم براي طرفداران كتاب شهر دايناسورها 3قسمت اول اين سريال واقعا نااميدكننده بود. اين موضوع از چشم توليدكنندگان اين مجموعه هم پنهان نماند و آنها دست به تغييرات زيادي در اين سريال زدند. قسمت‌هاي جديد شهر دايناسورها پيشرفتي محسوس داشتند و همچنين بيشتر از سري قبلي سريال مورد استقبال قرار گرفتند.

شخصيت‌پردازي‌ها بسيار موفق‌تر بود و فيلمنامه از حالت خشك و كليشه‌اي به يك فيلمنامه كاملا پويا تغيير شكل داده بود. با اينكه دست‌اندركاران اين سريال همچنان راه زيادي براي نزديك شدن به كتاب هيجان‌انگيز شهر دايناسورها دارند اما مي‌توان اذعان كرد ايجاد تغييرات در اين مجموعه باعث موفقيت بيشتر سريال شد.

اما يكي از نكات منفي شهر دايناسورها برآورده نكردن انتظارات در بخش جلوه‌هاي ويژه است. شاون مك‌انزي منتقد سايت Entertain Your Brain در اين‌باره مي‌گويد: شهر دايناسورها يكي از سنگين‌ترين بودجه‌هاي پرداختي براي يك سريال را به‌خود اختصاص داده است اما آنچه به تصوير كشيده مي‌شود اصلا تناسبي با اين مبلغ هنگفت ندارد. سريال شهر دايناسورها هر جمعه ساعت 22از شبكه تماشا روي آنتن مي‌رود.

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن