تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819188469




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عباسي در كنگره شهداي جهاد علمي مطرح كردلزوم حفظ و توسعه تفكر شهيد شهرياري و شهيد تهراني‌مقدم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: عباسي در كنگره شهداي جهاد علمي مطرح كردلزوم حفظ و توسعه تفكر شهيد شهرياري و شهيد تهراني‌مقدم
رئيس سابق سازمان انرژي اتمي، با تأكيد بر اينكه ما بايد براي زنده نگه داشتن شهداي جهاد علمي راه‌حل عملي داشته باشيم، گفت: تيمي كه شهيد شهرياري براي همكاري با شهيد تهراني‌مقدم بنا كرده است را بايد حفظ و توسعه دهيم.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاري فارس، فريدون عباسي رئيس سابق سازمان انرژي اتمي با حضور در كنگره شهداي جهاد علمي كه به همت سازمان بسيج اساتيد برگزار شد، حضور يافت.

وي در ابتداي سخنان خود، خاطرنشان كرد: ‌بنده افتخار مي‌كنم كه مدت كوتاهي در كنار اين شهيدان جهاد علمي بوده‌ام البته توصيه من اين است كه قدر شهداي زنده را نيز بدانيم.

عباسي در ادامه خاطرنشان كرد: ما بايد بررسي كنيم كه اين شهدا در زمان حيات‌شان چه مطالبي را مد نظر داشتند و بنده به جاي برگزاري اين همايش‌ها كه كار خوبي است راه‌حل عملي را براي زنده نگه داشتن ياد شهداي جهاد علمي بيان مي‌كنند.

رئيس سابق سازمان انرژي اتمي، در ادامه خاطرنشان كرد: براي حفظ و توسعه تفكر شهيد شهرياري، تيمي كه اين شهيد براي همكاري با شهيد تهراني‌مقدم بنا كرده بود را حفظ كنيم و بازماندگان فكري شهيد شهرياري را در آنجا به كار بگيريم و اگر اساتيد دانشگاه شهيد بهشتي پذيرفتند، اين جريان فكري با مديريت مستقل باقي بماند.

فريدون عباسي در ادامه سخنان خود براي زنده نگه داشتن ياد شهيد علي‌محمدي، شهيد احمدي‌روشن و شهيد رضايي‌نژاد نيز، گفت: در اين خصوص لازم است پژوهشكده شهيد علي‌محمدي را در دانشكده فيزيك دانشگاه تهران تقويت كنيم كه الان اين پژوهشكده فقط با كمك‌هاي همسر شهيد علي‌محمدي به فعاليت مي‌پردازد.

رئيس سابق سازمان انرژي اتمي، در پايان خاطرنشان كرد: براي اين كار بايد رديف بودجه و كمك‌هاي سالانه قرار داده شود و همين جا از سردار جعفري و دكتر صالحي مي‌خواهم كمك‌هاي سالانه را براي اين دو پژوهشكده مذكور داشته باشند.

انتهاي پيام/

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن