تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802418180




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در ‌يادواره 161 شهيد جهادگر مازندران مطرح شد‌انتقاد آيت‌الله طبرسي‌ از اظهارات اخير برخي فتنه‌گران/ايران ديگر حياط خلوت نمي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در ‌يادواره 161 شهيد جهادگر مازندران مطرح شد‌انتقاد آيت‌الله طبرسي‌ از اظهارات اخير برخي فتنه‌گران/ايران ديگر حياط خلوت نمي‌شود
نماينده ولي فقيه در مازندران ‌‌با انتقاد ‌‌از اظهارات اخير برخي فتنه‌گران گفت: هنوز برخي‌ها ‌ مي‌خواهند مانند گذشته ايران را حياط خلوت خود كنند.


به گزارش خبرگزاري فارس از شهرستان ساري، آيت‌الله نورالله طبرسي ظهر امروز در يادواره 161 شهيد جهادگر مازندران كه در سالن همايش‌هاي سازمان جهاد كشاورزي برگزار شد، افزود: مومنان در ركاب پيامبر دو دسته بودند آناني كه مردانه جنگيدند و به شهادت رسيدند، آناني كه ماندن و به وظايف خويش جامه عمل پوشاندند.

وي با اشاره به اينكه سنگرسازان بي‌سنگر از مومناني بودند كه در دوران دفاع مقدس جان خود را نثار انقلاب كردند، اظهار داشت: آناني كه ماندن بايد در وظايف و تعهد خود ثابت گام باشند.

طبرسي بر حفظ انديشه، روش، بينش و نگرش شهدا در جامعه اسلامي تاكيد كرد و ادامه داد: امام راحل جهادگران را به سنگرسازان بي‌سنگر تشبيه كرد كه اين تفسير اين جمله در قالب يك كتاب نمي‌گنجد.

وي برگزاري كنگره و يادواره‌هاي شهدا را در راستاي برگزاري نخستين اجلاسيه 10 هزار و 400 شهيد كه در مصلي مركز مازندران برگزار مي‌شود دانست و گفت: براي برگزاري اجلاسيه خدمت رهبري گزارش ويژه‌اي ارائه داديم.

*استعدادشناسي در 8 سال دفاع مقدس

نماينده ولي فقيه در مازندران با بيان اينكه هشت سال دفاع مقدس سبب شد تا استعداد، ظرفيت‌ها و توانمندي نيروهاي خود را بشناسيم، تصريح كرد: در هشت سال دفاع مقدس نشان داديم كه كشور جهان سومي نيستيم، با وجود اينكه تنگناها از تمامي ظرفيت‌ها براي پيروزي استفاده شد.

وي سربلندي و شهرت ايران در عرصه بين‌المللي را مديون رشادت‌هاي جوانان در دوران دفاع مقدس دانست و گفت: اينكه اصرار دارند ايران در كنفرانس ژنو دو شركت كند به بركت فداكاري‌هاي رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

خطيب جمعه ساري با بيان اينكه در دوران دفاع مقدس براي پيروزي سرمايه‌گذاري كرديم، يادآور شد: اين هزينه‌ها باعث شد تا استعداد و ظرفيت‌هاي مردم و كشور را بشناسيم.

وي گفت: اگر جنگ پيش نمي‌آمد علاقه‌مندي مردم به اسلام ناشناخته مي‌ماند.

طبرسي، هدف غرب را جدايي دين از سياست عنوان كرد و افزود: برخي 15 خرداد را نقطه‌اي كور و بي‌هدف مي‌دانستند، دريغ از اينكه بدانند استقلال ايران از همين روز شروع شد.

* محور انقلاب اسلامي ولايت فقيه است

وي بر حفظ انقلاب اسلامي تاكيد كرد و متذكر شد: محور انقلاب اسلامي ولايت فقيه است، ولايتمداري بايد تداوم داشته باشد.

نماينده ولي فقيه در مازندران با بيان اينكه فتنه 88 بهانه‌اي براي محو كردن ولايت فقيه در جمهوري اسلامي بود، افزود: حماسه‌سازي 9 دي هدف دشمن را خنثي كرد.

وي خاطر‌نشان كرد: «هنوز برخي‌ها در گوشه و كنار در حال نيش و كنايه هستند، آنان مي‌خواهند مانند گذشته ايران را حياط خلوت خود كنند.»

طبرسي وحدت و همدلي مردم ايران را سبب نزديكي با ولايت فقيه دانست و اضافه كرد: در مذاكرات بايد ايران را بيابيد تا ارزش‌ و جايگاه بين‌المللي كه از فداكاري‌ و ايثارگري‌هاي جوانان كشور به وجود آمد تثبيت شود.

*سبك زندگي شهدا در جامعه نهادينه شود

وي با بيان اينكه شهدا بايد الگوي ما در جامعه اسلامي باشند، افزود: سبك زندگي شهدا بايد در جامعه نهادينه شود.

اين مسئول با تاكيد بر اينكه بايد ميراث‌دار خون شهدا باشيم، يادآور شد: پياده روي فراگير روز اربعين حسيني از نجف تا كربلا الگويي براي همه جوامع اسلامي است.

وي با بيان اينكه نبايد دنيا‌زده شويم، تصريح كرد: «‌مسئولي جابه‌جا مي‌شود براي پست و مقام برخي افراد سر مي شكنند.»

*رزمندگان اسلام به دنبال گمنامي بودند

طبرسي افزود: در حال حاضر برخي افراد براي پست و مقام گرفتن صف كشيدند، اين در حالي است كه رزمندگان اسلام به دنبال گمنامي بودند.

وي يادواره شهدا را عاملي براي پررنگ كردن ارزش‌هاي گم شده دانست و ادامه داد: چرا برخي افراد براي اخذ جايگاه مديريتي واسطه مي‌گيرند.

نماينده ولي فقيه در پايان سخنانش، نقل قولي از بزرگ ديني كرد و اذعان داشت: خون شهدا بر زمين نريخت و به زمينه ريخت و باعث شد تا حادثه كربلا ماندگار شود.

انتهاي پيام/86006/ش40

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن