تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى كه دل در درون سينه بى قرار است و به دنبال حق مى‏گردد و چون به آن رسيد، آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819000220




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون سياسي استاندار كهگيلويه و بويراحمد مطرح كردتكذيب اظهارات منتسب به تاجگردون در خصوص جدايي گچساران از ياسوج


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون سياسي استاندار كهگيلويه و بويراحمد مطرح كردتكذيب اظهارات منتسب به تاجگردون در خصوص جدايي گچساران از ياسوج
معاون سياسي استاندار كهگيلويه و بويراحمد، اظهارات منتسب به تاجگردون در خصوص جدايي گچساران از ياسوج را تكذيب كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس از ياسوج، فتاح محمدي عصر امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالي در مورد بيان برخي سخنان از زبان سياسيون، مديران و نمايندگان كه به امنيت اين استان ضربه مي‌زنند، به طور مشخص به سخنان غلامرضا تاجگردون در باب جدايي گچساران از استان كهگيلويه و بويراحمد اشاره و اظهار داشت: در اين خصوص با آقاي تاجگردون تماس گرفتم كه وي اظهار كرد چنين سخني را بيان نكرده است.

معاون سياسي و امنيتي استاندار كهگيلويه و بويارحمد افزود: نماينده مردم گچساران و باشت در مجلس شوراي اسلامي گفته است كه اين مباحث چند روز اخير را تنها از طريق رسانه‌ها شنيدم و پيگيري كردم.

محمدي اضافه كرد: تاجگردون به طور كامل حرف‌هاي منتسب به خودش را در رسانه‌ها رد كرد و تاكيد كرده كه هيچ‌گاه نگفته گچساران بايد از استان كهگيلويه و بويراحمد جدا شود.

* از روند تغييرات مديران راضي هستم

محمدي در پاسخ به اين سئوال كه مردم منتظر تغيير هستند و روند تغييرات مديريتي شما بسيار كند است، تأكيد كرد: به نظر من اين روند كند نيست و از آنجا كه بايد سياست‌هاي دولت اعتدالي مدنظر باشد فرايند انتخاب يك مدير كمي زمان‌بر است.

وي با بيان اينكه از روند تغييرات مديران راضي هستم، تصريح كرد: اين سياست كه بگوييم همه مديران دولت قبل چون انتخاب آن دولت بودند بايد بروند در رويكرد تيم جديد مديريتي اين استان نيست و انتخاب مديران يك فرايند معقول و اعتدالي است.

محمدي ادامه داد: عملكرد هر مديري ارزيابي مي‌شود و در يك تصميم عقلاني و منطقي در خصوص آنها تصميم مي‌گيريم هر چند اين ارزيابي‌ها نسبي است و از طرفي قبول سياست‌هاي دولت جديد نيز بسيار مهم است.

* اصلاح‌طلبي يكي از شاخص‌هاي انتخاب مديران است نه همه آن

وي با تأكيد بر اينكه مديران قبلي را با شاخص‌هاي دولت تدبير و اميد قياس مي‌كنيم، متذكر شد: در صورتي كه همخواني نباشد، تصميم به تغيير مي‌گيريم چرا كه حفظ كرامت مديران كه سرمايه‌هاي اين استان هستند براي ما بسيار مهم است.

معاون سياسي و امنيتي استاندار كهگيلويه و بويراحمد بيان كرد: شاخص اصلاح‌طلبي تنها يكي از شاخص‌هاي تصميم‌گيري ما در انتخاب مديران است و ساير مسائل نيز لحاظ مي‌شود.

محمدي، همگرايي، انسجام و استفاده از همه ظرفيت‌هاي نيروي انساني را از سياست‌هاي دولت اعتدالي خواند و گفت: فرايند انتخاب يك مدير پيچيده و زمان‌بر است و از طرفي در استان كهگيلويه و بويراحمد به لحاظ شرايط خاص آن، توقعات زيادي براي پيشنهاد مديران مطرح است.

* بيش از آنچه سرعت تغييرات مديران مهم باشد، دقت در انتخاب‌ها مهم است

اين مسئول ارشد امنيتي و سياسي در كهگيلويه و بويراحمد خاطرنشان كرد: جريانات، گروه‌ها و افراد ذي‌نفوذ زيادي وجود دارد كه توقعات و ليست‌هاي خود را در انتخاب مديران ارائه مي‌دهند ولي ما بدون اينكه تحت تاثير باشيم از ميان اين توقعات و ليست‌ها در يك پروسه ارزيابي به چند گزينه نهايي مي‌رسيم و آنها را به وزارت مربوطه اعلام مي‌كنيم.

محمدي يادآور شد: از آنجا كه وزير در هر دستگاه بايد پاسخگوي مديران خود در استان‌ها باشد، حرف آخر را مي‌زند و از ميان افرادي كه براي تصدي يك مسئوليت به وزارت مربوطه معرفي مي‌شوند يكي را در مصاحبه و گزينش انتخاب مي‌كند.

معاون سياسي استاندار كهگيلويه و بويراحمد با بيان اينكه بيش از آنچه به موضوع سرعت در تغيير مديران فكر كنيم به دقت در انتخاب آنها توجه داريم، عنوان كرد: با رويكردي كه در انسجام و همگرايي همه نيروهاي درون استان پيش گرفتيم به دنبال كاهش سياست‌زدگي‌ها، قوم‌گرايي‌ها و منطقه‌گرايي‌ها در اين استان هستيم.

انتهاي پيام/82005/ذ40

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن