تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدا را بخوانید و به اجابت دعای خود یقین داشته باشید و بدانید که خداوند دعا را از ق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818981937




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديركل حوزه استاندار كهگيلويه و بويراحمد:رسانه بدخواه در كهگيلويه و بويراحمد نداريم/لزوم حمايت جدي از رسانه‌هاي فعال


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل حوزه استاندار كهگيلويه و بويراحمد:رسانه بدخواه در كهگيلويه و بويراحمد نداريم/لزوم حمايت جدي از رسانه‌هاي فعال
مديركل حوزه استاندار كهگيلويه و بويراحمد گفت: لازم است رسانه‌هاي فعال و پويا مورد حمايت جدي مجموعه استانداري قرار گيرند.
سيدمحمد موحدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ياسوج با اشاره به اين كه رسانه‌ها نقش محوري در معرفي كهگيلويه و بويراحمد به كشور دارند، اظهار كرد: اگر استان ما كمتر از ساير نقاط كشور معرفي و يا شناسايي شده، به دليل عمر كم رسانه‌ها در استان است.

وي گفت: اما مي‌بينيم كه در همين مدت اندك رسانه‌ها با شتاب فراوان رو به سوي حرفه‌اي شدن گام برمي‌دارند و اكنون در سطح كشور رسانه‌هاي ما جز فعال‌ترين رسانه‌ها محسوب مي‌شوند.

مديركل حوزه استاندار كهگيلويه و بويراحمد اين توسعه رسانه‌اي را به فال نيك گرفت و افزود: اكنون زمينه خوب و مناسبي براي استفاده از ظرفيت رسانه‌اي در استان وجود دارد كه همه از جمله مسئولان لازم است پاي كار بيايند و از آن‌ها براي كمك به توسعه استان حمايت كنند.

اين مسئول از نوع نگاه مسئولان ارشد استاني به خصوص استاندار و معاونين وي نسبت به مطبوعات و رسانه‌ها گفت و خاطرنشان كرد: هيچ نوع نگاه تبعيض‌آميزي در ميان مسئولان ارشد استاني نسبت به رسانه‌ها نديده و نشنيده‌ام و صحبت آن‌ها در همه محافل اين است كه تا مي‌شود رسانه را حمايت كنيد.

موحدپور چنين رويكردي را براي ادامه كار رسانه‌ها خوب و زمينه را براي فعاليت گسترده رسانه‌ها مناسب دانست و گفت: هيچ نوع نگاه خطي و سليقه‌اي كه برآمده از تفكرات سياسي باشد، براي حمايت از رسانه‌ها در ميان مسئولان استاني وجود ندارد و همه را به يك ديد مي‌بينند.

اين مسئول تفاوت در ميان رسانه‌ها را از ابعاد ديگر لازم دانست و گفت: هيچ كسي نمي‌تواند منكر شود كه بين رسانه‌ها هم رسانه فعال و غير فعال وجود دارد و نبايد نگاه‌ها به رسانه فعال و غير فعال يكسان باشد، بلكه لازم است ميان اين دو نوع تفاوت قائل بود.

مديركل حوزه استاندار كهگيلويه و بويراحمد تصريح كرد: مجموعه استانداري با همه توان از رسانه‌ها در استان به خصوص رسانه‌هاي فعال و كوشا حمايت خواهد كرد و در اين بين مرزي براي حمايت از جهت نوع تفكر و بينش سياسي وجود ندارد.

انتهاي پيام/2571/ب۳۰

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 166]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن