تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ارزش چهار چيز را جز چهار گروه نمى‏شناسند : جوانى را جز پيران، آسايش را جز گرفتاران...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819020482




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار كلات سرباز:پارك بانوان در سرباز احداث مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: شهردار كلات سرباز:پارك بانوان در سرباز احداث مي‌شود
شهردار كلات سرباز گفت: پارك بانوان را در شهر سرباز احداث مي‌كند.


ساميه بلوچ‌زهي امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: جوان گرايي، پيشرفت و توسعه شهر سرباز، استفاده از نخبگان جوان، تقويت انديشه شورايي و مشورتي و برنامه محور بودن به عنوان عنصر مفقوده از جمله اهداف اينجانب براي مديريت شهري سرباز است.

شهردار كلات سرباز عنوان كرد: احداث سالن‌هاي ورزشي براي بانوان، ايجاد فضاهاي آموزشي و فرهنگي در منطقه از جمله برنامه‌هاي در دستور كار است.

وي مرمت و بازسازي قلعه سرباز به عنوان تنها ميراث فرهنگي اين منطقه را از ديگر برنامه‌هاي كاري خود عنوان كرد.

بلوچ‌زهي ابراز داشت: احداث پارك بازي براي كودكان و ايجاد قبرستان و غسالخانه در سرباز از ديگر اقداماتي است كه در مديريت شهري با مشاركت مردم و شوراي شهر اجرايي خواهيم كرد.

اين مسئول خاطرنشان كرد: ايجاد شرايط مناسب شهري، برخورداري مردم از امكانات حداقلي شهري، ساماندهي و رفع مشكلات بانوان را در دستور كار دارم.

عملكرد 10 روزه خانم شهردار

وي با اشاره به اينكه از حمايت بسيار خوب شوراي شهر در پيش برد اهداف برخوردار هستم، افزود: طي 10 روزي كه به عنوان شهردار سرباز معرفي شده‎ام، كنترل ترافيك، ساماندهي دستفروشان و رفع مشكلات سد معبر از جمله فعاليت‌هاي كاري ام بوده است.

بلوچ‌زهي ادامه داد: شهر كلات هزار و200 نفر جمعيت دارد، اما روزانه 5 هزار نفر از روستاهاي اطراف براي فروش محصولات توليدي خود وارد اين شهر مي‌شوند و اين جمعيت شناور باعث ايجاد سد معبر و ترافيك شهري شده كه تلاش كرده‌ايم اين مشكل در منطقه رفع شود.

شهردار كلات سرباز در پايان اذعان داشت: اميدوارم ورود من به عرصه اجتماعي زمينه ساز مشاركت بانوان در راستاي رفع مشكلات و بيان ظرفيت‌هاي منطقه باشد.

بلوچ‌زهي نخستين شهردار زن بلوچ است كه با اهداف و برنامه‌هاي كارشناسي شده براي اجرايي كردن يك مديريت شهري خوب در شهر سرباز پا به عرصه مديريت گذاشته است.

وي متولد سال 1366 و از مردم بومي اهل سنت بوده كه شهردار شدنش با استقبال خوب مردم منطقه مواجه شده است.

انتهاي پيام/75004/ن30

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن