تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819708840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهادت امين حيايي در خليج فارس


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شهادت امين حيايي در خليج فارس
امين حيايي ضمن اشاره به همبازي شدن با هادي ساعي در فيلم «مرواريدهاي خليج‌فارس» از چالش‌هاي بازي در نقش كاپيتان يك ناو دريايي و شهادتش در اين اثر گفت.


امين حيايي در گفت وگو با مهر، با اشاره به نقش خود در فيلم «مرواريدهاي خليج فارس» به كارگرداني حسين قاسمي جامي بيان كرد: در اين فيلم نقش كاپيتان ناوي را دارم كه به خاطر تعهدي كه به كشور و وطنش دارد در برابر ناو آمريكايي مي ايستد و با غرق شدن ناو در اين جنگ به شهادت مي رسد. اين فيلم موقعيت هاي خاص و حساسي داشت كه من تا به حال آنها را تجربه نكرده بودم و حتي از نزديك هم نديده بودم.

بازيگر فيلم هاي «آكواريوم» و «زن ها فرشته اند» درباره اين كه آيا آموزش خاصي براي اين فيلم ديده است يا خير، پاسخ داد: همه آموزش ها و ديالوگ ها سر صحنه انجام مي شد، نقش من به عنوان يك فرمانده نيروي دريايي ديالوگ هاي فني و تخصصي داشت و اگر سوالي درباره اين واژه ها داشتم از اهل فن مي پرسيدم.

اين بازيگر سينما درباره موقعيتي كه در اين نقش برايش فراهم شده بود، عنوان كرد: براي يكي از صحنه هاي فيلم كه بايد غرق شدن مرا نشان مي داد، در محل تمرين غواص ها كابيني درست كرده بودند كه بسيار شبيه اتاق فرمان اصلي بود، اين كابين پر از آب مي شد و ما در آن غرق مي شديم. درآوردن اين صحنه بسيار سخت و حساس بود، چون بايد براي مخاطب باورپذير مي شد و حالا فكر مي كنم كار به واقعيت نزديك شده باشد.

بازيگر «مهمان مامان» در ادامه از هادي ساعي قهرمان تكواندو به عنوان فردي دوست داشتني، شريف و با محبت ياد كرد و گفت: من واقعا از همكاري با هادي ساعي لذت بردم و اميدوارم در كارهاي بعدي اتفاقات بهتري برايش رخ دهد.

حيايي درباره حضور ورزشكاران و چهره هاي ديگر حوزه ها در عرصه سينما و تلويزيون نيز بيان كرد: ما از حضور اين افراد در سينما استقبال مي كنيم، زيرا سينماي ما نيازمند استعدادهاي خاص است و ما بايد تا مي توانيم از اين استعدادها براي جذابيت سينما و فيلم هاي خود استفاده كنيم تا مردم بيشتر به ديدن فيلم ها ترغيب شوند.

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن