تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805791404




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمايشگاه دائمي اتومبيل هاي قديمي در برج ميلاد


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: نمايشگاه دائمي اتومبيل هاي قديمي در برج ميلاد
دبير فدراسيون موتورسواري و اتومبيلراني گفت:با برنامه ريزي و هماهنگي انجام شده با مسوولان برج ميلاد، طي چند ماه آينده نمايشگاه دائمي اتومبيل هاي كلاسيك در برج ميلاد راه اندازي خواهد شد.

به گزارش ايرنا،محمدرضا رضايي روز يكشنبه در نشست مطبوعاتي نمايشگاه اتومبيل هاي كلاسيك ميلاد كه در محل همايش هاي برج ميلاد تهران برگزار شد،افزود:در اين نمايشگاه شاهد گردهمايي 9 كلوپ از خودروهايي چون مرسدس، فولكس و ساير اتومبيل ها خواهيم بود.

وي درباره برگزاري نخستين نمايشگاه كلاسيك خودرو در برج ميلاد اظهار داشت:در اين نمايشگاه 70 اتومبيل قديمي به نمايش گذاشته خواهد شد و يكي از منحصر به فردترين اتومبيل هاي جهان كه يك بنز مدل 1936 كه داراي موتور540 سي سي است هم به نمايش گذاشته خواهد شد.

رضايي در عين حال افزود:دو نمونه از اين اتومبيل در جهان وجود دارد و شركت مرسدس بنز با وجود تلاش هاي فراواني كه براي خريد اين اتومبيل انجام داد تا كنون به نتيجه اي نرسيده است.

وي با اشاره به اينكه در كشورمان 16 ميليون خودرو در حال تردد است و يكي از بزرگترين كشورهاي توليد كننده خودرو در جهان مي باشد،افزود:در عين حال هم وارد كننده لوكس ترين خودروهاي جهان است و اين امر سبب شده كه به رشته اتومبيلراني توجه ويژه اي شود.

**نقش رسانه ها در تقويت و ايجاد هيجان در رالي

رضايي با توصيف اين نكته كه رسانه ها در انعكاس اخبار پيرامون اين رشته نقش مهمي را داشته و دارند،تصريح كرد: فدراسيون موتور سواري و اتومبيلراني به شدت به رسانه وابسته است و در تمام مسابقات اتومبيل راني دنيا يك پاي اصلي رسانه ها هستند چرا كه هيجان را به مردم منعكس مي كنند.

وي در ادامه افزود: اين رشته جزو پردرآمدترين رشته دنيا است كه سالانه 2/3ميليارد پوند درآمد دارد كه حتي از المپيك و جام جهاني نيز پر بيننده تر است.

دبير فدراسيون موتورسواري و اتومبيلراني گفت:فدارسيون موتورسواري و اتومبيلراني در اجلاس اخير جهاني در پاريس توانست كرسي خود را به عنوان يكي از 24عضو اين فدراسيون حفظ كند.

رضايي خاطرنشان كرد:در طبقه بندي فدراسيون جهاني، ايران در هيچ يك از بخش هاي فدراسيون عضو نيست ولي در حال حاضر با اقداماتي كه از سوي اين فدراسيون در مسابقات حرفه اي اتومبيل راني در خاورميانه صورت گرفته، حضور خواهيم يافت .

وي تصريح كرد:كشورمان به لحاظ تاريخي و فرهنگي با برخي از كشورهاي تازه استقلال يافته نزديك تر است ،اين ظرفيت را دارد در اين عرصه فعاليت داشته باشد.

رضايي در بخش ديگري از سخنان خود درباره برگزاري نخستين نمايشگاه خودروهاي كلاسيك گفت كه دراين نمايشگا ه 200ماكت و 20موتور كلاسيك به نمايش در خواهد آمد.

رضايي همچنين افزود:در گذشته ايران در رالي هاي بين المللي هيماليا 2007 پكن و پاريس 2010 حضور داشت و قرار است در رالي بين المللي پاريس -دبي هم شركت كنند.

وي ادامه داد: به همين منظور قرار است فدراسيون موتورسواري و اتومبيل راني كشوربا هماهنگي فدراسيون اتومبيلراني تركيه براي نهايي كردن مسير به ايران سفركنند.

نمايشگاه خودروهاي كلاسيك روز سه شنبه 26 آذرماه در مجموعه ورزشي برج ميلاد افتتاح مي شود و روز جمعه 29 آذر ماه به كار خود خاتمه مي دهد.

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن