تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804242144




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبيرخانه‌ دائمي نمايشگاه كتاب ماهيت خارجي دارد؟


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دبيرخانه‌ دائمي نمايشگاه كتاب ماهيت خارجي دارد؟
دوران برپايي نمايشگاه بيست و ششم كتاب تهران بود كه نام دبيرخانه دائمي نمايشگاه كتاب از دو سو مطرح شد نخست موسسه نمايشگاه‌هاي فرهنگي و ديگري در معاونت فرهنگي، اما سوال اينجاست آيا واقعا دبيرخانه دائمي نمايشگاه كتاب تهران وجود دارد.


به گزارش خبرنگار كتاب و ادبيات خبرگزاري فارس، دبيرخانه دائمي نمايشگاه كتاب تهران در زمان سرپرستي «علي اسماعيلي» در معاونت فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي تشكيل شد. در آن زمان اين دبيرخانه اهدافي را در پيشاني خود داشت اما محقق نشد.

موسسه نمايشگاه‌هاي فرهنگي نيز از ديگر سو در مورخ 10 خرداد 91 با حكم محمد عظيمي و براي انسجام بيشتر و تدارك برنامه‌هايي مدون (با توجه به مصوبه شوراي سياستگذاري نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران و تصويب هيات امنا و هيات مديره موسسه نمايشگاه فرهنگي ايران مبني بر تاسيس «دبيرخانه دايمي» نمايشگاه بين‌المللي كتاب)، «حسين صفري» را به عنوان مسئول دبيرخانه دايمي اين نمايشگاه منصوب كرد.

شرح وظايف نيز براي اين مسئول تدوين شده بود، از اهداف اصلي اين بود كه نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران با توجه به ظرفيتي كه دارد بايد در طول سال پويا باشد كه اين موضوع به دو بخش تقسيم مي‌شود، اول «حين برپايي نمايشگاه» و ديگري «قبل و بعد» از برگزاري نمايشگاه كتاب، در اين راستا موارد گوناگون بايد به تصويب مي‌رسيد كه نرسيد.

از ديگر وظايف دبيرخانه اين بود كه فعاليت‌ها را ساماندهي كند تا كل فعاليت‌هاي مختلفي كه در خصوص نمايشگاه طي سال برگزار مي‌شود از طريق دبيرخانه صورت گيرد و اين موضوع موجبات هماهنگي بخشي هم ميان مجموعه‌ها را فراهم آورد، ضمن اينكه دبيرخانه محلي براي پاسخگويي به مخاطبان، ناشرين و گروه‌هاي مختلفي باشد كه در طول سال نيازمند اطلاعات درباره نمايشگاه هستند.

البته در زمان بهمن دري هم اعلام شد كه ماموريت‌ها و شرح وظايف دبيرخانه دائمي طي يك سند آماده شده كه بايد به تائيد رئيس شوراي سياستگذاري كه معاون امور فرهنگي وزارت ارشاد (بهمن دري) است برسد، اما هيچ خبري پس از آن منتشر نشد.

نكته اينجاست كه طي هفته گذشته با حكم سيد عباس صالحي معاون امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و رئيس بيست و هفتمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران اعضاي شوراي برنامه‌ريزي بيست و هفتمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران منصوب شدند، چه خوب كه تكليف اين دبيرخانه هم مشخص شود تا ماموريت آن در راستاي برگزاري نمايشگاه، پيش، حين و بعد از آن و سپردنش به دست موسسه نمايشگاه‌هاي فرهنگي و يا معاونت فرهنگي بارز باشد.

دبيرخانه‌اي كه از خرداد 91 كليد آغاز به كارش با حكمي زده شد و وظيفه خطيري را برعهده دارد بايد تاكنون و در طول سال با برپايي جلساتي ناشران را از آنچه در نمايشگاه آتي مي‌گذرد آگاه مي‌كرد و يا اگر اين مهم قرار است با عنوان دبيرخانه دائمي فعاليت كند حداقل بايد در معاونت فرهنگي داراي يك متولي ثابت باشد تا ارجاعات پيرامون نمايشگاه كتاب بر عهده اين فرد باشد.

نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران تا كمتر از 5 ماه ديگر برگزار مي‌شود و بايد به سرعت تكليف اين دبيرخانه و متوليان آن مشخص شود.

انتهاي پيام/

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن