تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819665580




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص زمين و مكان دائمي نمايشگاه كتاب در البرز نيازمند همراهي تمام مسئولان فرهنگي است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اختصاص زمين و مكان دائمي نمايشگاه كتاب در البرز نيازمند همراهي تمام مسئولان فرهنگي است
كرج - خبرگزاري مهر: عضو كميته محتوايي چهارمين نمايشگاه بزرگ كتاب البرز گفت: اداره كل ارشاد به تنهايي امكان ايجاد نمايشگاه دائمي را در استان ندارد و تمام دستگاه هاي فرهنگي بايد در اين زمينه همگرايي داشته باشند.

سيده زهرا حسيني در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به استقبال مطلوب از چهارمين نمايشگاه استاني كتاب البرز گفت: اگر فضايي مهيا مي شد تا در تعداد بيشتري از غرفه ها كتاب ها عرضه مي شد قطع به يقين مطلوب تر بود.

وي افزود: همين امر نيز ضرورت اختصاص فضاي نمايشگاه دائمي را براي البرز در حوزه فرهنگ و هنر ضروري مي سازد.

اين مسئول يادآور شد: بخش قابل توجهي از جمعيت سه ميليون نفري استان البرز را جوانان تشكيل مي دهند و بايد مكاني ثابت براي دسترسي آسان به كتاب هاي روز وجود داشته باشد.

عضو كميته محتوايي چهارمين نمايشگاه بزرگ كتاب البرز ادامه داد: بدون شك راه اندازي اين پايگاه دائمي نيازمند همكاري همه مسئولان فرهنگي استان است و به تنهايي از عهده اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان خارج است.

وي افزود: امسال شهروندان البرزي به نسبت سال هاي گذشته حضور پرشورتري در نمايشگاه كتاب دارند كه بخشي از اين استقبال به كيفيت و كميت بالاي كتاب هاي عرضه شده مربوط مي شود.

حسيني تاكيد كرد: در چهارمين نمايشگاه كتاب البرز 110 ناشر حضور دارند كه اكثر آنها از ناشران به نام كشوري هستند و سال هاست در حوزه نشر فعاليت دارند.

وي در پايان از همه شهروندان البرزي خواست تا از فرصت فرهنگي پيش آمده به خوبي استفاده كنند و با خريد كتاب سبد فرهنگي خانواده خود را پربار سازند.

كد خبر: 2197043

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۶ - ۰۸:۳۰

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن