تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819202450




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز دور جديد كنسرت تبعيدي‌هاي پاپ به سالن ميلاد نمايشگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: آغاز دور جديد كنسرت تبعيدي‌هاي پاپ به سالن ميلاد نمايشگاه
پس از اعلام مسوولان برج ميلاد مبني بر اينكه سالن ‌همايش‌هاي اين مجموعه ديگر ميزبان كنسرت‌هاي پاپ نخواهد بود، خوانندگان پاپ كنسرت‌هاي زمستاني خود را در سالن ميلاد نمايشگاه بين‌المللي برگزار خواهند كرد.

به گزارش خبرنگار بخش موسيقي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، كنسرت محمد عليزاده 18 دي ماه در اين سالن برگزار خواهد شد. اين اجرا در دو سانس 18 و 21 خواهد بود و قيمت بليت‌ها 30 هزار تا 100 هزار تومان است.

گروه «سون»‌هم كه زمان زيادي از برگزاري آلبوم جديدش نمي‌گذرد، 23 و 24 دي‌ماه هر شب در دو سانس 18:30 و 21:30 با بليت‌هاي 30 هزار تا 100 هزار توماني در اين سالن كنسرت خواهند داشت.

سعيد شهروز 23 دي‌ماه به سالن ميلاد مي‌رود و قطعاتي از آلبوم «غزلك» و... را پس از 3 سال اجرا خواهد كرد.

همچنين حميد عسگري كه مدتي از فضاي اجراي صحنه‌اي دور بود، 27 دي ماه و در ساعت 21:30 در اين سالن كنسرت خواهد داشت. قيمت بليت‌هاي اين كنسرت هم 35 هزار تا 95 هزارتومان است.

اين در حالي است كه مازيار فلاحي 28 و 29 دي و هرشب در دو سانس در اين سالن كنسرت خواهد داشت.

به گزارش ايسنا، برج ميلاد تهران چندي پيش اعلام كرد كه تا پايان سال 92 ميزبان هيچ كنسرتي نخواهد بود و مدير روابط عمومي برج ميلاد تهران درباره دلايل اين تصميم به خبرنگار ايسنا توضيح داد: پس از ايام سوگواري، برج ميلاد ميزبان جشنواره‌هاي فيلم و موسيقي فجر خواهد بود و ميان اين ايام تا عيد نوروز با محاسبات ايام وفات و...فقط حدود 15 شب مي‌توانيم در سالن همايش‌ها كنسرت داشته باشيم.

جعفري همچنين گفته بود: با اين روزهاي محدود و ممكن براي اجراي كنسرت، حدود 80 درخواست داشته‌ايم كه از اين ميان 60 درخواست مربوط به موسيقي پاپ و از طرفي حدود 20 درخواست براي كنسرت موسيقي سنتي است. بنابرين براي جلوگيري از سوء تفاهم‌ها و اجحاف نكردن در حق هيچ يك از هنرمندان تصميم گرفتيم، سالن همايش‌ها را به گروه‌هاي موسيقي اصيل ايراني اختصاص دهيم.

انتهاي پيام

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن