تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803131557




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناپولي با حسرت حذف از ليگ قهرمانان از اينتر پذيرايي مي‌كند بهترين فرصت رافا براي انتقام از نرآتزوري


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: ناپولي با حسرت حذف از ليگ قهرمانان از اينتر پذيرايي مي‌كند بهترين فرصت رافا براي انتقام از نرآتزوري
ياسر احمدي
نااميد و مايوس از ناكامي حذف از ليگ قهرمانان اروپا با وجود تمام نمايش‌ها و نتايج قابل قبولي كه در طول مرحله گروهي داشت، ناپولي از امشب تلاش خود براي كسب اسكودتو را از سر مي‌گيرد زماني كه خانه‌اش را براي ميزباني از اينتر آماده مي‌كند، اينتري كه هدايت آن را كسي بر عهده دارد كه شناخت كاملي از ناپولي دارد و 2 فصل به همراه اين تيم همه را تحت تاثير قرار داد.
ناپولي تنها 10 دقيقه تا اضافه كردن نامش به فهرست 16 تيم پاياني ليگ قهرمانان اروپا فاصله داشت و چه بسا اگر بوروسيا دورتموند در ديگر بازي گروه F ليگ قهرمانان گلي كه منجر به پيروزي‌اش در خانه مارسي شد را به ثمر نمي‌رساند اكنون اين شاگردان رافائل بنيتس بودند كه راهي مرحله يك هشتم نهايي معتبرترين تورنمنت باشگاهي قاره اروپا شده‌ بودند. به هر حال تقدير آبي‌پوشان سن‌پائولو اين بود كه هم امتياز با 2 تيم صعود كرده گروهشان و تنها به خاطر گل زده كمتر در خانه آنها، حذف شوند. اكنون اما رافائل بنيتس بايد تمام تمركز خود را روي رقابت‌هاي داخلي قرار دهد، جايي كه نتايجش در چند هفته گذشته تعريفي نداشته است. تساوي 3-3 با اودينزه در هفته گذشته كالچو سبب شد نايب قهرمان فصل گذشته سري A بيش از پيش با يوونتوس صدرنشين فاصله بگيرد. با نتايج اخير و با كورسي كه بانوي پير و رم در صدر جدول آغاز كرده‌اند، جايگاه سوم جدول بالاترين حد از اهداف جاه‌طلبانه ناپولي بوده است. ناپولي هنوز با حاشيه‌ امنيتي 4 امتيازي خود را در رده سوم جدول مي‌بيند اما باقي ماندنش در اين جايگاه تنها به لطف نتايج ضعيفي است كه ميهمان امشب‌اش در بازي‌هاي اخير خود گرفته و قدر فرصتي كه براي بهبود وضعيت‌اش در جدول داشته را ندانسته است. از همين رو بازي امشب هم براي ناپولي ميزبان هم براي اينتر ميهمان مي‌تواند به يك اندازه مهم باشد.
كسب نتيجه اما تنها چيزي نيست كه اين تيم امشب به دنبال آن است، حداقل براي مربيان آنها اينگونه است. بازي امشب بازي است كه رافائل بنيتس به‌عنوان مربي ناپولي و والتر ماتزاري به‌عنوان مربي اينتر را مقابل شاگردان سابق خود قرار مي‌دهد و به همين خاطر هر يك از آنها بدشان نمي‌آيد ثابت كنند در تيم‌هاي قبلي يكديگر بهتر از ديگري كار مي‌كنند و به نوعي به كارفرمايان سابق خود ثابت كنند چه كساني را از دست داده‌اند.
اينتر اما در اين بازي بيش از ناپولي در معرض خطر سرافكندگي قرار دارد و دليلش هم يكسري تساوي‌هاي نااميد كننده بود كه سبب شده نرآتزوري يكي پس از ديگري امتيازات بازي‌هايش را به هدر دهد مخصوصاً در بازي‌هايي كه همه از آن انتظار داشتند 3 امتياز را بگيرد. اين وضعيت سبب شد كه فشار منتقدان روي والتر ماتزاري و بازيكنانش بيش از پيش بالا رود.
خبر خوب براي هواداران نرآتزوري اينكه 2 بازيكن كليدي اين تيم، مائوروي ايكاردي و ديگو ميليتو آماده‌اند و انتظار مي‌رود كه سرانجام از روي نيمكت برخاسته و در ناپل به ميدان بروند. وضعيت والتر ساموئل، مدافع آرژانتيني اينتر اما هنوز مشخص نيست هرچند يوتو ناگاتوموي ژاپني مي‌تواند در پست مدافع چپ به جاي زانتي قرار بگيرد.
در سمت مقابل دردسر بنيتس اين خواهد بود كه چه كسي را مسوول انجام مسووليت‌ مارك همسيك، هافبك اهل اسلواكي خود كند. در حالي كه همسيك مصدوم است و اين بازي را هم از دست داده، گوران پاندف، مهاجم مقدونيه‌اي و پپه رينا، دروازه‌بان اسپانيايي ناپولي در تمرين‌هاي اخير تيم نهايت تلاش‌شان را انجام داده‌اند تا خودشان را به بازي امشب برسانند. انتظار مي‌رود كه بنيتس براي اين بازي درايس مرتنس را پشت سر گونسالو ايگواين كه به‌عنوان مهاجم نوك ايفاي نقش مي‌كند، قرار دهد و او را به لورنزو اينسينيه ترجيح دهد.
اينتر در حالي امشب به مصاف ناپولي مي‌رود كه از سال 1997 به بعد نتوانسته در خانه اين تيم به پيروزي دست پيدا كند اما اين بار ممكن است اين طلسم شكسته شود چون هدايت اينتر را همان كسي بر عهده دارد كه پايه موفقيت‌هاي اخير ناپولي را بنيان نهاد و نقاط ضعف تيم سابقش را هم خوب مي‌شناسد. البته به همين اندازه بنيتس انگيزه دارد از تيمي كه به او مهلت نداد توانايي‌هايش را ثابت كند و اخراجش كرد تا جاي او را به يك جوان كم تجربه مانند آندره‌ا استراماچوني بدهد، انتقام بگيرد.
بنيتس در كنفرانس خبري پايان بازي برابر آرسنال در ليگ قهرمانان اروپا و حذف تيمش از اين رقابت‌ها گفت: «فكر مي‌كنم ما به اتفاقي كه رخ داد بايد به چشم يك مقطع از دوره رشد خود نگاه كنيم، به‌عنوان چيزي كه ثابت مي‌كند ما در مسير درستي در حال حركت هستيم. شايد در سري A‌ نتايج ما چندان دلچسب به نظر نرسند اما واقعيت اين است كه ما اين فصل در ليگ خوب كار كرده‌ايم.»

دوئل در حضور سابيا
دوئل امشب اينتر و ناپولي يك ميهمان ويژه خواهد داشت، ميهماني كه خواهد آمد تا عملكرد ستاره‌هاي آرژانتيني ميدان را ارزيابي كند. او كسي نيست جز آلخاندرو سابيا، مربي تيم ملي آرژانتين كه از حالا پروسه شناسايي مهره‌هاي تيمش براي حضور در جام جهاني 2014 را آغاز كرده است. شمار قابل توجه بازيكنان آرژانتيني در مصاف ناپولي و اينتر هم سبب شده كه او به ايتاليا سفر و اين بازي را از نزديك تماشا كند. در تركيب ناپولي 2 بازيكن آرژانتيني همچون فدريكو فرناندس در خط دفاع و گونسالو ايگواين در خط حمله قرار دارند و اين در شرايطي است كه اينتر با بازيكنان آرژانتيني مانند هوگو كامپانيرو، ريكي آلوارس، مائورو ايكاردي و رودريگو پالاسيو به ميدان خواهد رفت و به اين ليست بايد ديگو ميليتو و همچنين والتر ساموئل را هم اضافه كرد كه حضورشان در تركيب اصلي اينتر قطعي نيست.

آمار و ارقام
اينتر تا به حال 62 بار ناپولي را در سري A شكست داده كه اين بيشترين تعداد شكستي است كه يك تيم ايتاليايي به آبي‌پوشان سن‌پائولو تحميل كرده است. در طرف مقابل ناپولي 41 بار توانسته اينتر را شكست دهد. از اين حيث تنها فيورنتينا بوده كه بيش از اينتر برابر ناپولي تن به شكست داده است: 42 بار.
ناپولي از 4 ديدار اخير خود برابر اينتر 3 بازي را برده و يكي را باخته است. ناپولي همچنين در 7 بازي اخيرش در سريA برابر اينتر در ورزشگاه سن‌پائولو بدون شكست بوده است به نحوي كه از اين 7 بازي 5 پيروزي كسب كرده و 2 بار به تساوي رضايت داده است.

تركيب احتمالي
ناپولي: رينا، ماجو، آلبيول، بريتوس، روليه، بهرامي، اينلر، كايخون، پاندف، مرتنس، ايگواين
اينتر: هندانوويچ، كامپانيرو، رولاندو، ژسوس، جاناتان، كواچيچ، كامبياسو، آلوارس، ناگاتومو، گوارين، پالاسيو

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن