تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819650790




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از مسجد جامع اصفهان رونمايي مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: از مسجد جامع اصفهان رونمايي مي‌شود


به گزارش همشهري آنلاين، اين مراسم با سخنراني مهرداد قيومي، عبدالله جبل عاملي و عليرضا اسماعيلي روز يكشنبه 24 آذر در مركز هنر پژوهي نقش جهان برگزار مي‌شود.

كتاب «مسجد جامع اصفهان»، سندي قابل مشاهده از شرايط فيزيكى بناي مسجد جامع اصفهان است كه نويسنده در آن همچون دايرةالمعارف معمارى و هنر به اين مسجد پرداخته و دوره‌هاي مختلف آن را با كشف عينى بسيارى از آثار نهفته طبق تقويم تاريخ معرفى كرده است.

ائوجنيو گالديري، استاد و محقق آثار معمارى ايرانى، تحقيقات منحصر به فرد خود را طي سالهاي 1928 _ 1978 درباره مسجد جامع با شناسايى و تحليل سازه‌هاى سنتى و بيان چگونگى شالوده‌‌هاى بنا، ساختار عناصر باربر عمودى، پوشش هاى متنوع و به خصوص تكنيك هاى اجرايى گنبدهاى نظام الملك و تاجال ملك در سه مجلد چاپ و منتشر كرده است.

اين كتاب ترجمه‌اي است از سه جلد مذكور كه در مجموعه يك جلدي گنجانده شده و در اختيار علاقه‌مندان به معماري اسلامي ايران قرار مي‌گيرد.

مراسم رونمايي از كتاب مسجد جامع اصفهان روز يكشنبه 24 آذر ساعت 15 در مركز هنر پژوهي نقش جهان واقع در خيابان ولي‌عصر(ع)، ضلع جنوبي پارك ساعي شماره 2169 برگزار مي‌شود.

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن