تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820091938




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رمان «ولگردهاي دارما»؛ 28 آذر رونمايي مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: رمان «ولگردهاي دارما»؛ 28 آذر رونمايي مي‌شود
رمان «ولگردهاي دارما» نوشته‌ «جك كروآك»، ترجمه‌ فريد قدمي، پنجشنبه، ۲۸ آذر، با حضور رضا عليزاده، مجتبي گلستاني و مترجم كتاب رونمايي مي‌شود. اين برنامه قرار بود هفته گذشته برگزار شود. رمان «ولگردهاي دارما»؛ 28 آذر رونمايي مي‌شود
ايلنا: رمان «ولگردهاي دارما» نوشته‌ «جك كروآك»، ترجمه‌ فريد قدمي، پنجشنبه، ۲۸ آذر، با حضور رضا عليزاده، مجتبي گلستاني و مترجم كتاب رونمايي مي‌شود.

به گزارش ايلنا به نقل از فرهنگسراي فناوري اطلاعات، رمان «ولگردهاي دارما» نوشته‌ «جك كروآك»، ترجمه‌ فريد قدمي، كه قرار بود پنجشنبه‌ هفته‌ گذشته برگزار شود، پنجشنبه ۲۸ آذر از ساعت ۱۶ با حضور رضا عليزاده، مجتبي گلستاني و مترجم كتاب، در سري نشست‌هاي نقد كتاب «پنجشنبه‌ها» در «فرهنگسراي فناوري اطلاعات» رونمايي و نقد خواهد شد.

اين برنامه با همكاري «فرهنگسراي فناوري اطلاعات» (IT) و نشر «روزنه» (ناشر اين كتاب) برگزار خواهد شد و رضا عليزاده، مجتبي گلستاني و مترجم اثر در آن حضور داشته و به سخنراني خواهند پرداخت.

جك كروآك، نويسنده و شاعر سنت‌شكن آمريكايي، در ۱۲ مارس ۱۹۲۲ در خانواده‌اي فرانسوي-كانادايي به دنيا آمد. او كه تا ۶ سالگي حتي زبان انگليسي هم نمي‌دانست، در ۱۹۵۷ با انتشار رمان «در جاده» به شهرتي عظيم رسيد. يك سال بعد، «ولگردهاي دارما» منتشر شد كه جنبش عظيم كوله‌پشتي را در ميان جوانان آمريكا به راه انداخت؛ جواناني كه پس از خواندن رمان كوله‌هاشان را بستند و به دل كوه‌ها و جنگل‌ها و جاده‌ها زدند. كروآك در ۲۱ اكتبر ۱۹۶۹ در چهل‌وهفت سالگي درگذشت.

فرهنگسراي فناوري اطلاعات در تقاطع خيابان‌هاي كارگر جنوبي و جمهوري واقع شده است.

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن