تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820203340




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در زندگي با قهر كردن ميانه‌اي ندارم؛ عباسي:


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: در زندگي با قهر كردن ميانه‌اي ندارم؛ عباسي:
1392-09-23, 11:27كد خبر: 128798سرويس: ورزشي
ملي پوش قايقراني كشورمان گفت: ما قهر نكرديم بلكه با اتمام رسيدن اردو به خانه‌ برگشتيم.

سولماز عباسي در گفت‌وگو با ايلنا با اشاره به انتشار خبري مبني بر ترك اردو از سوي ملي‌پوشان قايقراني آن هم به دليل مشكلات مالي بيان داشت: چنين موضوعي صحت ندارد. 15 آذر طبق اعلام قبلي قرار بود اردوي ما تمام شود اما مربيان تصميم‌ گرفتند به دليل امتحانات برخي از ملي‌پوشان اردو را يك هفته ديگر تمديد كنند. گويا مسئولان خوابگاه آزادي در آن مقطع قول خوابگاه را به بازيكنان پينگ‌پنگ داده بودند به همين دليل ما مجبور شديم اردو را ترك كنيم.

وي ادامه داد: الان هم در مرخصي بين دو اردو قرار داريم، البته من خودم روزي يكي - دو جلسه تمريناتم را پيگيري مي‌كنم تا اردوي تيم ملي كه فكر مي‌كنم از اول دي‌ماه خواهد بود با آمادگي بالا حاضر شوم.

اين ملي‌پوش قايقراني درخصوص اعتراض برخي از ملي‌پوشان قايقراني به عدم دريافت حق و حقوق خود افزود: من هم شنيده‌ام چند ملي‌پوش از عدم دريافت حقوق خود ناراحت هستند و من اميدوارم مسئولان فدراسيون راهكاري بينديشند كه ورزشكاران با دغدغه‌ كمتري فقط به فكر افتخارآفريني در ميادين بين‌المللي باشند. حل مشكلات مالي باعث خواهد شد ملي‌پوشان تمام تمركز خود را روي تمرينات و مسابقات بگذارنند و فكرشان به مسائل حاشيه‌اي معطوف نشود.

عباسي با اشاره به آماده‌سازي ملي‌پوشان براي حضور در مسابقات آسيايي اينچوان كره جنوبي بيان داشت: مهمترين برنامه ما حضور پرقدرت در مسابقات اينچوان است و با توجه به اينكه زمان مناسبي را براي آماده‌سازي تا آغاز اين مسابقات داريم اما بايد از تك تك روزها به نحو شايسته استفاده كنيم. الان هم با توجه به اينكه در فصل زمستان قرار داريم بيشتر تمرينات ما به بدن‌سازي و كارهاي قدرتي معطوف است اما با توجه به اينكه در كشورمان مشكل پيست دو كيلومتر داريم اميدوارم مسئولان فدراسيون چندين اردوي برون‌مرزي براي ما بگذارنند تا با تمرين در پيست‌هاي استاندارد به مرز آمادگي كامل برسيم.

وي افزود: ما در دوره گذشته بازي‌هاي آسيايي چين توانستيم يك برنز در قايق 4 نفره كسب كنيم كه 4 سال مي‌گذرد. البته سال گذشته در مسابقات آسيايي توانستيم مدال نقره بگيريم اما همانطور كه مي‌دانيد سطح مسابقات آسيايي با بازي‌هاي آسيايي بسيار تفاوت دارد و سطح بازي‌هاي آسيايي به مراتب بالاتر است، اما تلاش خود را انجام مي‌دهيم تا حداقل مدال خوش‌رنگ‌تري را نسبت به دوره قبل كسب كنيم. ضمن اينكه تفاوتي ندارد در چه ارنجي قرار بگيريم.

اين ملي‌پوش كشورمان كه سابقه حضور در المپيك را در كارنامه دارد با بيان اينكه وظيفه من سنگين‌تر از بقيه است، خاطرنشان كرد: تلاش مي‌كنم انتظارات مردم را برآورده سازد.

عباسي در خصوص اينكه برخي از ملي‌پوشان به دليل مشكلات مالي اردوي تيم ملي را به حالت قهر ترك كردند، گفت: من در كل در زندگيم با قهر كردن ميانه‌اي ندارم و در مورد قهر كردن از تيم ملي هم بايد بگويم اولين لطمه را خود ملي‌پوشان مي‌گيرند چرا كه از تمرينات عقب مي‌افتند و هنگام بازگشت بايد سختي بسياري متحمل شوند تا به مرز آمادگي برسند.

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن