تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804090266




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عمل كردن به دستورات ائمه(ع) جايگاه زندگي بشري را متعالي مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: عمل كردن به دستورات ائمه(ع) جايگاه زندگي بشري را متعالي مي كند
همدان-خبرگزاري مهر: مسئول دفتر فني امور برق استان همدان گفت: عمل كردن به دستورات ائمه اطهار(ع) جايگاه زندگي بشري را متعالي مي كند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قهرماني در سخنان پيش از آغاز خطبه هاي نماز جمعه شهر همدان عنوان كرد: رفتارها عادات ، اصولي و هر آنچه در اصول زندگي جامعه حاكم شده است را يك سبك زندگي مي توان عنوان كرد.

وي ادامه داد: براي هر نوع زندگي معيارها و شاخصه هاي متفاوتي وجود دارد وكه به نوع تربيت خانوادگي ، نهادهاي آموزشي ، رفتارهاي اجتماعي ، عملكرد هاي فردي وابسته است.

مسئول دفتر فني امور برق استان همدان با اشاره به اينكه تزكيه نفس مي تواند موجب سعادت هر فردي در زندگي شده و شاخصه اي اساسي براي هر انساني است، اظهار داشت: اين امر مي تواند سعادت عالي را رغم زند و براي جامعه بشري اكنون دو سبك زندگي غربي و اسلامي وجود دارد كه راه كاري هاي هر يك با ديگري براي تعالي بشر متفاوت است.

قهرماني عنوان كرد: الگو هاي غربي سرشار از زرق و برق هاي دنيايي اند و در آنها تجمل گرايي محور قرار گرفته است و بر اصول مادي و دنيايي در آن تاكيد مي شود.

عمل كردن به دستورات ائمه جايگاه زندگي و تعاليم بشري را متعالي مي كند

وي با اشاره به اينكه در الگوي اسلامي ايراني دستور العمل هاي ارزشي و متعالي وجود دارد كه از ائمه اطهار الگو گيري شده است، ادامه داد: عمل كردن به دستورات ائمه مي تواند جايگاه زندگي و تعاليم بشري را متحول كند و مي تواند ايران را تبديل به الگوي جهان اسلام كند.

مسئول دفتر فني امور برق استان همدان در بخش ديگري از سخنانش بر اهميت قناعت در سيره اهل بيت و فرامين اسلامي اشاره داشت و ادامه داد: قناعت در مصرف برق مي تواند موجب آسايش فكري افراد جامعه شود و به حفظ امنيت انرژي در كشور منتهي گرديده و موجب حفظ وحراست از سرمايه هاي ايران اسلامي خواهد شد.

قهرماني فر با اشاره به اينكه بايد به دنبال الگوي استفاده از برق پايدار بود، اذعان داشت: اگر 20 ميليون مشترك تنها يك لامپ 100 وات را خاموش كنند ديگر نيازي به نيروگاه شهيد مفتح نداريم، ادامه داد: احداث نيروگاه جديد پيامدهايي دارد كه مي توان به هزينه بر بودن توليد برق و سوخت مورد نياز آن اشاره كرد.

وي با بيان اينكه اين مهم را نبايد از نظر دور داشت كه احداث نيروگاه جديد آلودگي محيط زيستي ايجاد مي كند، ابراز داشت: از طرف ديگر با احداث نيروگاه جديد مجبور به وابستگي به بيگانگان براي تامين تجهيزات آن خواهيم بود كه عزت نفس ملي را كاهش مي دهد.

اهميت برگزاري مراسم اربعين به صورت منسجم

قهرماني فر با اشاره به پيش رو بودن اربعين حسيني بر لزوم توجه به درس هاي نهضت عاشئرا صحه گذاشت و بر اهميت برگزاري مراسم اربعين به صورت منسجم تاكيد كرد.

وي با اشاره به الگو گيري از سيره ائمه اطهار و واقعه عاشورا در راستاي سعادتمندي جامعه نيز اظهار داشت: واقعه عاشورا برگ زريني در تاريخ بشريت است كه بر اين مبنا همواره بايد مورد توجه و تبيين در جامعه كنوني باشد.

كد خبر: 2199463

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۹ - ۱۵:۳۱

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن