تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بهترين علم آن است كه مفيد باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804866152




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تيم ملي مي‌تواند صعود كند/ نگه داشتن جايگاه فعلي دشوار است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تيم ملي مي‌تواند صعود كند/ نگه داشتن جايگاه فعلي دشوار است
سرمربي تيم فوتبال نفت تهران ابراز اميدواري كرد تيم ملي مي‌تواند با تلاش بيشتر و آماده‌سازي بهتر به مرحله دوم جام جهاني 2014 برزيل صعود كند. وي همچنين گفت: شخصا چه از نظر برنامه‌‎ريزي مسابقات و چه از نظر برگزاري رقابتها هر 3 روز يكبار، از دستم برآيد، براي همكاري با تيم ملي انجام مي‌دهم.

به گزارش خبرنگار مهر، افشين ناظمي در نشست خبري پيش از ديدار تيمش برابر داماش گيلان ضمن بيان اين مطلب افزود: روز جمعه برابر تيمي قرار مي‌گيريم كه فوتبال بازي مي‌كند و جزو معدود تيم‌هاي ليگ برتري است كه روي زمين عملكرد خوبي دارد. آنها مربي جوان و قابل احترام دارند و بازي سختي مقابل آنها پيش رو خواهيم داشت.

وي با بيان اينكه شكست در دربي انزلي نمي‌تواند مانع از عملكرد خوب داماش برابر نفت شود، افزود: قطعا بازيكنان داماش انگيزه مضاعفي دارند كه با نتيجه‌گيري برابر نفت، شكست قبلي خود را جبران كنند اما ما در تلاش هستيم روند فعلي را حفظ كنيم، به همين دليل براي كسب 3 امتياز به ميدان مي‌رويم.

سرمربي تيم فوتبال نفت تهران با بيان اينكه تيمش خوشبختانه براي ديدار با داماش مصدوم و محرومي ندارد، تاكيد كرد: بازيكنان نفت به خودباوري خوبي رسيده‌اند و اميدوارم اين روند و انگيزه را تا پايان بازي‌ها حفظ كنند زيرا قرار گرفتن در اين جايگاه‌ها در پايان فصل اهميت دارد، نه امروز. البته الان كارمان سخت‌تر است زيرا نگه داشتن جايگاه فعلي ‌مشكل‌تر از بدست آوردن است.

وي با اشاره به اينكه اميدوار است نفرات تيمش با حفظ تمركز و انگيزه روند رو به رشد فعلي را ادامه دهند، در مورد اينكه ممكن مسابقات ليگ بصورت فشرده برگزار شود، يادآور شد: هنوز برنامه‌اي اعلام نشده اما در جهت تقويت تيم ملي و با توجه به اينكه امسال، سال حساسي براي تيم ملي است، هركاري كه لازم است را بايد انجام دهند تا تيم ملي به خوبي براي حضور در آن رقابتها آماده شود.

گل‌محمدي اضافه كرد: تيم ملي وارد مسابقاتي خيلي سخت مي‌شود و بايد با آمادگي كامل در آن رقابتها شركت كند، به همين خاطر بايد از هر حيث آماده شود. من شخصا چه از نظر برنامه‌‎ريزي مسابقات و چه از نظر برگزاري رقابتها هر 3 روز يكبار، از دستم برآيد، براي همكاري با تيم ملي انجام مي‌دهم و مشكلي ندارم زيرا بايد تيم ملي به خوبي آماده شود.

وي با تاكيد بر اينكه صعود تيم ملي به مرحله دوم جام جهاني، كار سختي است، ادامه داد: به هرصورت فوتبال ورزشي ناشناخته است و اتفاقاتي در آن رخ مي‌دهد كه فكر مي‌كنم مي‌توانيم به آنها دلخوش كنيم. بايد نقاط ضعف موجود در تيم ملي را با دوندگي رفع كنيم، به همين دليل بايد با آمادگي جسماني خود را به بهترين شكل براي حضور در اين مسابقات آماده كنيم.

گل‌محمدي همچنين گفت: بايد اعتماد به نفش تيم را براي انجام كارهاي بزرگ بالا برد. همانطور كه در شرايطي كه تيم ملي بايد در 3 بازي پاياني مقدماتي جام جهاني پيروز مي‌شد تا به برزيل برسد و كمتر كسي فكر مي‌كرد، مي‌توانيم در آن بازي‌ها پيروز شويم، اين اتفاق افتاد. من جزو كساني بودم كه خيلي اميدوار بودم و اين پيش بيني را مي‌كردم، تيم ملي با سه پيروزي مي‌تواند صعود كند. البته بايد تلاش نمود و سخت كار كرد و مي‌شود به مرحله بعدي صعود كرد.

كد خبر: 2194250

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۱ - ۱۴:۵۴

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن