تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819198075




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روسيه از گسترش فهرست سياه آمريكا عليه ايران انتقاد كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: روسيه از گسترش فهرست سياه آمريكا عليه ايران انتقاد كرد
وزارت امور خارجه روسيه هشدار داد كه گسترش فهرست سياه آمريكا عليه ايران مي‌تواند به تلاش‌ها براي اجراي يك توافق بين‌المللي با ايران در زمينه برنامه هسته‌اي‌اش آسيب جدي بزند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، وزارت خزانه‌داري آمريكا روز پنجشنبه تحريم‌هايي را عليه هفت شركت و پنج شخص كه به ارتباط با برنامه هسته‌اي ايران متهم شده‌اند اعمال كرد، ‌دارايي‌هاي اين نهادها و افراد در آمريكا مسدود شد و شركت‌هاي آمريكا‌يي از تجارت با آنها منع شدند.

به گزارش خبرگزاري نووستي، مسكو از اين اقدامات واشنگتن انتقاد كرد و گفت كه افزايش تحريم‌ها اعتماد به روند مذاكرات بين ايران و گروه 1+5 از جانب روسيه و آمريكا براي رسيدن به يك توافق نهايي درباره موضوع هسته‌اي تهران را تقويت نمي‌كند.

ماريا زاخاروا، معاون سخنگوي وزارت امور خارجه روسيه روز جمعه گفت: گسترش تحريم‌ها مي‌تواند به طور جدي اجراي توافق ژنو را پيچيده‌تر كند.

به گزارش رويترز، زاخاروا افزود: تصميم دولت آمريكا خلاف روح سند "توافقنامه ژنو" است.

وي افزود: گسترش فهرست سياه آمريكا مي‌تواند به طورجدي اجرايي شدن توافق ژنو را كه پيشنهاد كاهش فشار تحريم‌ها را مي‌دهد، پيچيده‌تر كند.

ماري هارف، سخنگوي وزارت خارجه آمريكا در واشنگتن گفت كه به عقيده وي اقدام وزارت خزانه‌داري آمريكا مذاكرات را دشوارتر نكرده است.

هارف در جمع خبرنگاران با بيان اينكه "به عقيده من اين مذاكرات هميشه بسيار پيچيده بود" افزود كه آمريكا به مقامات ايران در وين گفته بود كه محدوديت‌هاي بيشتري در راه است.

مقامات آمريكا مدعي شدند كه اين اقدام وزارت خزانه‌داري آمريكا نشان مي‌دهد كه توافق ژنو "دخالتي در تداوم تلاش‌هاي ما براي افشا كردن يا اختلال در كار كساني كه از برنامه هسته‌اي ايران حمايت مي‌كنند و يا به دنبال فرار از تحريم‌هايمان هستند، نخواهد كرد."

برخي قانونگذاران آمريكا‌يي خواستار تحريم‌هاي بيشتري عليه ايران هستند، ولي دولت باراك اوباما، رئيس جمهور آمريكا در تلاش است كنگره را از اعمال تحريم‌هاي بيشتر منصرف كند تا فضاي بيشتري براي اقدامات ديپلماتيك جهت حل موضوع هسته‌اي ايران به وجود آيد.

انتهاي پيام

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن