تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819002154




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيشنهاد مجلسي ها براي تامين اعتبار بودجه‌ طرح‌هاي عمراني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي: پيشنهاد مجلسي ها براي تامين اعتبار بودجه‌ طرح‌هاي عمراني
عضو كميسيون كشاورزي، آب و منابع طبيعي مجلس،گفت: پيشنهاد نمايندگان مجلس اين است كه هم به منظور عملياتي شدن طرح هاي عمراني در كلان شهرها و هم اجرا شدن طرح ها و سرمايه گذاري بخش دولتي در مناطق محروم دولت اعتبارات طرح هاي عمراني در لايحه بودجه 93 را به دوقسمت تقسيم كند.


محمد تقي توكلي درگفت و گو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري خانه ملت، درخصوص بودجه در نظر گرفته شده سال آينده براي وزارت جهاد كشاورزي ، گفت: سياستي كه دولت براي سال آينده اتخاذ كرده سياست بسيار مناسبي است به طوري كه ميزان بودجه جاري فقط 0.2 تا 0.3 درصد افزايش يافته است.

نماينده مردم اليگودرز درمجلس شوراي اسلامي،تصريح كرد: در لايحه بودجه سال 93 براي طرح هاي عمراني حدود 37 ميليارد تومان بودجه پيش بيني شده است كه بيش ترين بخش اين بودجه هم به طرح هايي با رشد و پيشرفت 80 درصد اختصاص داده شده كه امكان تكميل و پايان يافتن اين طرح در سال 93 بسيار زياد است.

اين نماينده مردم در مجلس نهم، اظهار داشت: ايرادي كه به اين پيشنهاد وارداست و مورد شكايت بسياري از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي قرار گرفته اين است كه اين ميزان بودجه فقط براي طرح هاي عمراني در كلان شهرها كه از گذشته شروع شده، تخصيص يافته است.

توكلي،افزود: متأسفانه براي بسياري از مناطق محروم كشور كه درآنجا فرصت ايجاد طرح ها و سرمايه گذاري بخش دولتي كم بوده اعتبارات كافي در نظر گرفته نشده به طوري كه نمايندگان اين مناطق احساس كردند كه دوباره مانند سال هاي گذشته در بودجه ناديده گرفته شده اند.

وي ادامه داد: بسياري از نمايندگان عدم تخصيص اعتبار به مناطق محروم را نبودن عدالت درلايحه بودجه سال 93 مي دانند.

نماينده مردم اليگودرز درمجلس شوراي اسلامي، تصريح كرد: به نظر من اين تصميم اتخاذ شده از سوي دولت تصميم منطقي است چرا كه هنوز بسياري از طرح هاي عمراني نيمه كاره مانده اند و با بهره برداري آنها علاوه برافزايش توليد ناخالص ملي،آن ميزان اعتبار و سرمايه هم در بخش توليد و زير ساخت ها در جهت رفاه جامعه مصرف شده است.

عضو كميسيون كشاورزي، آب و منابع طبيعي مجلس،گفت: پيشنهاد نمايندگان مجلس اين است كه هم به منظور عملياتي شدن طرح هاي عمراني در كلان شهرها و هم اجرا شدن طرح ها و سرمايه گذاري بخش دولتي در مناطق محروم كشور دولت اعتبارات طرح هاي عمراني در لايحه بودجه 93 را دو قسمتي كند.

پايان پيام/

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي]
[مشاهده در: www.icana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن