تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804683346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در گفت‌وگو با فارس عنوان شد«عظيما» با ۲ انيميشن در جشنواره عمار/ بازتاب‌هاي «نبرد خليج فارس» در فرانسه


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در گفت‌وگو با فارس عنوان شد«عظيما» با ۲ انيميشن در جشنواره عمار/ بازتاب‌هاي «نبرد خليج فارس» در فرانسه
فرهاد عظيما كارگردان انيميشن موفق «نبرد خليج فارس» با اشاره به حضور در چهارمين جشنواره عمار با دو انيميشن گفت: كساني كه در فرانسه انيميشن «نبرد خليج فارس» را ديده بودند تعجب كردند كه چنين انيميشن باكيفيتي در ايران توليد شده است.


فرهاد عظيما كارگردان انيميشن موفق «نبرد خليج فارس» كه در سومين دوره جشنواره مردمي عمار جايزه دريافت كرده، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگي فارس، از ارسال دو انيميشن به اين جشنواره خبر داد و گفت: اين انيميشن‌ها با موضوعات متفاوت هست كه يكي از انيميشن‌ها مربوط به دوران تبليغات رياست جمهوري است كه براي دكتر جليلي ساختيم.

وي با بيان اينكه اين انيميشن، يك انيميشن 4:30 دقيقه‌اي است، افزود: البته اين در انيميشن تغييراتي داديم و با حذف برخي مباحث و افزودن مباحث علمي ـ تكنولوژيك كه رهبر انقلاب از آن صحبت كردند مونتاژ كرديم و كاري جديد توليد كرديم كه نام آن هم « مقاومت و پيشرفت» با زيرنام «دست برتر» شد.

* «پيام راشل كوري 2» در چهارمين جشنواره مردمي عمار

عظيما نام انيميشن ديگر خود كه به چهارمين جشنواره عمار ارسال كرده را «پيام راشل كوري 2» با نام زيرنام «نقطه بي‌بازگشت» عنوان كرد و گفت: نسخه شماره يك اين انيميشن چند وقت پيش منتشر شد و چون انيميشني بود كه به پر و پاي غربي‌ها زياد مي‌پيچيد و دولت عوض شد صداوسيما از پخش آن خودداري كرد و گفت كه پخش آن با سياست‌هاي ما جور در نمي‌آيد و همين شد كه خبرگزاري‌ها آن را پخش كردند و مردم ناراحت شدند كه چرا چنين انيميشن خوبي ساخته شده اما صداوسيما پخش نمي‌كند.

وي افزود: همين شد كه ما يك نسخه دوم ساختيم كه اين انيميشن يك نگاه استراتژيك دارد كه به همان گفته رهبري اشاره دارد كه اگر آنها به ما حمله كنند چه اتفاقي مي‌افتد و بيشتر قوت اين انيميشن آن است كه ابتداي فيلم شاهد صحنه يك اكشن پرحادثه هستيم.

عظيما ادامه داد: در اين صحنه غربي‌ها با هواپيماهاي جنگي‌شان به ايران حمله‌ور مي‌شوند و يك جنگ جهاني عليه ايران راه مي‌اندازند به گونه‌اي كه آسمان پر از هواپيماست و پدافند‌هاي قرارگاه خاتم الانبيا(ص) اقدام به دفاع مي‌كنند و اين هواپيماها را منهدم مي‌كنند و از بين مي‌برند.

*پاسخ رهبري به هرگونه حمله اسرائيل را در «پيام راشل كوري 2» ارائه كرديم

وي با بيان اينكه در ساخت اين انيميشن به سخنان رهبري كه گفتند، «در صورت حمله آنها حيفا و تل‌آويو را با خاك يكسان مي‌كنيم»، توجه داشتيم، تصريح كرد: در اين انيميشن نمايي را قرار داديم كه همچنين اتفاقي افتاده و بعد از آنكه تانك‌هاي سپاه اسلام به سمت بيت المقدس حركت مي‌كنند و آنجا را فتح مي‌كنند و خبر آن را يك زن خبرنگار ايراني محجبه درخط مقدم بيان مي‌كند، اسرائيل يك بمب هسته‌اي عليه متحدان ايران شليك مي‌كند كه هواپيماهاي ايراني موشك هسته‌اي را منحرف مي‌كنند و در خاك اسرائيل منفجر مي شود و در فيلم آثار خراب شدن تكنولوژي نظامي و.. را مي‌بينيم.

عظيما افزود: پس از آن راشل كوري مي‌آيد و از خرابه‌هاي جنگ عبور مي‌كند و در ادامه نشان مي‌دهيم قدس آزاد و آباد شده و غرب زمين‌گير شده و آن منطقه به نوعي منطقه راهيان نور شده است كه البته همه اين نكات كه مي‌گويم پنهاني است و يا فرودگاه شهيد راشل كوري كه در قدس توسط مسلمانان ساخته شده است.

وي به نكته ديگري در انيميشن «راشل كوري 2» اشاره كرد و گفت: هنگام فتح بيت المقدس ما ديالوگ‌هايي داشتيم كه مي‌شد با دوبله كار كنيم اما از خاطرات خوش فتح خرمشهر استفاده كرديم و از همان ديالوگ فرماندهان دوران دفاع مقدس كه ضبط شده بهره برديم و جاي فتح بيت المقدس گذاشتيم.

* بازتاب انيميشن «نبرد خليج فارس» در فرانسه و يوتيوب

فرهاد عظيما در بخش ديگري از اين گفت‌وگو به بازتاب‌هاي انيميشن «نبرد خليج فارس» اشاره كرد و گفت: اين انيميشن در اكران مردمي جشنواره عمار و در برخي دانشگاه‌ها ديده شده و حتي در خارج از كشور نيز در جاهايي نمايش داده شد.

وي افزود: آن طور كه مطلع شديم فرانسه يكي از اينجاها بوده است و به ما گفتند كساني كه در فرانسه انيميشن را ديده بودند تعجب كردند كه چنين انيميشن با كيفيتي در ايران مي‌تواند توليد شود و حتي دوستي كه خبر اكران را براي ما آورد مي‌گفت، فرانسوي‌ها حتي ناراحت نبودند كه هواپيماي فرانسوي اين انيميشن توسط ايراني‌ها سرنگون مي‌شود.

عظيما با بيان اينكه بازتاب انيميشن در فرانسه با توجه به اينكه كشوري پيشرفته در توليد انيميشن است، مهم بود، ادامه داد: اين بازتاب براي ما نتيجه‌اش آن بود كه مي‌شود با انيميشن خوب در خانه غربي‌ها نفوذ كرد، حرف خود را زد و آنها ناراحت نشود.

وي با بيان اينكه انيميشن «نبرد خليج فارس» بازتاب‌هاي زيادي داشته، تاكيد كرد: عده‌اي از بچه‌هاي ايراني كه من نمي‌شناسم‌شان به صورت خود جوش انيميشن را زيرنويس انگليسي زدند و اين انيميشن را در يوتيوب قرار دادند كه الان با نام انگليسي قابل سرچ است كه اين كار و تا جايي كه مي‌دانم حدود 40 هزار بازديد و 1800 كامنت داشته كه به نوعي يك گفتمان بر سر اين انيميشن بين موافقان و مخالفان شكل گرفته است.

انتهاي پيام/س

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن