تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819862827




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

يكسان‌سازي استانداردهاي ايمني، محيط زيست و بهداشت در محلات جنوب پايتخت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: يكسان‌سازي استانداردهاي ايمني، محيط زيست و بهداشت در محلات جنوب پايتخت
مدير اداره محيط زيست شهرداري منطقه 19 از اجراي طرح يكسان‌سازي استانداردهاي ايمني محيط زيست و بهداشت در محلات اين منطقه خبر داد.
جنگجو در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: اجراي طرح يكسان‌سازي استانداردهاي ايمني، محيط زيست و بهداشت در محلات 13گانه منطقه 19 در دستور كار اداره محيط زيست شهرداري اين منطقه قرار دارد.

وي با بيان توضيحات بيشتر افزود: اين طرح به منظور پيشگيري از حوادثي از جمله سقوط از ارتفاع، تصادف در خيابان‌ها، بزرگراه‌ها و خطر برق گرفتگي با توجه به عدم استفاده از وسايل ايمني در دست اجرا است.

جنگجو با اشاره به نحوه‌ي اجراي اين طرح گفت: در اين طرح كارشناسان اداره HSE با شناسايي بيش از هزار ريسك در محلات 13گانه منطقه 19اقدام به يكسان‌سازي استانداردهاي محيط زيست، بهداشت، ايمني و آموزش در سطح منطقه خواهند كرد.

وي با اشاره به اقدامات اجرايي اين طرح گفت: نظارت اداره HSE بر فعاليت‌هاي پيمانكاران، شناسايي هزار و200 ريسك، برنامه‌ريزي مناسب براي پيشگيري از حوادث احتمالي از اقدامات اجرايي اين طرح است.

جنگجو در پايان با اشاره به اقدامات ديگر اداره محيط زيست شهرداري منطقه 19 افزود: ايمن‌سازي بوستان‌هاي منطقه 19، بررسي، ارزيابي و بازديد از 10 بوستان منطقه از نظر بهداشت، ايمني و محيط زيست، يكسان‌سازي استانداردهاي محيط زيست، بهداشت ايمني و آموزشي در محلات 13 گانه منطقه 19، از اقدامات ديگر اداره محيط زيست شهرداري اين منطقه است.

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن