تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا را خالصانه ياد كنيد تا بهترين زندگى را داشته باشيد و با آن راه نجات و رستگارى را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820260124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تأكيد بر گسترش فعاليت‌هاي بين‌المللي اتحاديه جهاني ناشران مسلمان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: تأكيد بر گسترش فعاليت‌هاي بين‌المللي اتحاديه جهاني ناشران مسلمان
در جلسه شواري سياستگزاري اتحاديه جهاني ناشران مسلمان بر گسترش فعاليت‌هاي بين‌المللي اين اتحاديه تأكيد شد.


به گزارش حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران به نقل از دبيرخانه اتحاديه جهاني ناشران مسلمان، اين جلسه با حضور دكتر علي اكبر ولايتي مشاور مقام معظم رهبري در امور بين‌الملل، آيت الله محمد علي تسخيري مشاور مقام معظم رهبري در امور جهان اسلام، دكتر سيدمحمد حسيني استاد دانشگاه، دكتر محمد باقر خرمشاد رييس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، دكتر سيد مهدي مصطفوي قائم مقام معاونت بين‌الملل دفتر مقام معظم رهبري، دكتر ارسلان قرباني معاون وزير و رئيس مركز همكاريهاي علمي بين‌المللي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، دكتر مرتضي دامن پاك معاون پژوهشي و آموزشي وزارت امور خارجه به عنوان نماينده وزير امورخارجه، دكتر محمد علي فتح الهي رئيس پژوهشكده علوم سياسي موسسه مطالعات فرهنگي و علوم انساني و دكتر علي زارعي نجفدري دبير كل اتحاديه جهاني ناشران مسلمان برگزار شد.

در ابتداي جلسه دكتر علي زارعي نجفدري دبيركل اتحاديه جهاني ناشران مسلمان با ارائه گزارشي به تشريح اقدامات و برنامه‌هاي اتحاديه پرداخت.

وي با تشريح دستاوردهاي سفر اخير خود به سنگال، گفت: در اين سفر علاوه بر ديدار با رئيس‌ جمهور، نخست‌وزير و برخي ديگر از وزرا و مقامات اين كشور، دفتر اتحاديه در منطقه آفريقا افتتاح شد.

دكتر زارعي نجفدري با اشاره به اينكه تا كنون دفاتر منطقه‌اي اتحاديه در اروپا به مركزيت آتن و در آفريقا به مركزيت داكار افتتاح شده، اعلام كرد: در آينده دفتر منطقه آسيا نيز در اندونزي افتتاح خواهد شد.

دبير كل اتحاديه جهاني ناشران مسلمان با اشاره به اقدامات انجام شده اتحاديه در مورد تهيه پيش‌نويس آئين‌نامه قانون كپي‌رايت ميان ناشران كشورهاي مسلمان گفت: آينده روشني براي فعاليت‌هاي اين اتحاديه قابل پيش‌بيني است.

زارعي نجفدري همچنين گزارشي از امور ساختاري و تشكيلاتي اتحاديه ارائه كرد.

در اين جلسه هر يك از اعضاء با بيان نقطه‌نظرات خود بر لزوم تداوم فعاليت‌هاي اتحاديه و گسترش آن تأكيد كردند.

آن‌ها با اشاره به ظرفيت‌هاي ايجاد شده توسط اتحاديه، بر يافتن راهكارهاي مطلوب براي حل مسائل و مشكلات آن تأكيد و از تلاش‌هاي دبيركل و اعضاي دبيرخانه تقدير كردند.

گفتني است، اين اتحاديه يك نهاد مستقل بين‌المللي در حوزه ناشران مسلمان است و 47 كشور جهان در آن عضويت دارند.

انتهاي پيام/ص

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن