تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشبخت كسى است كه سراى باقى را كه نعمتش پايدار است بر سراى فانى كه عذابش بى‏پاي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819159904




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در معارفه غيررسمي عنوان شدتأكيد معاون قرآني وزارت ارشاد بر جدايي فعاليت‌هاي سياسي و قرآني


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در معارفه غيررسمي عنوان شدتأكيد معاون قرآني وزارت ارشاد بر جدايي فعاليت‌هاي سياسي و قرآني
معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد در واكنش به برخي نگراني‌ها از رواج احتمالي سياسي‌كاري در معاونت قرآني گفت: كارگزاران نبايد مسائل سياسي را با فعاليت‌‌هاي قرآني مخلوط كنند، بايد ساحت قرآن و عترت را از اين آلودگي‌ها حفظ كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، مراسم توديع و معارفه غير رسمي معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، صبح امروز سه شنبه (26آذر ماه) با حضور مديران و كارمندان اين معاونت برگزار شد.

* حجت‌الاسلام محمدي: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي را بايد قرآني كنيم

حجت‌الاسلام حميد محمدي معاون سابق قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در سخناني ضمن ارائه گزارش كوتاهي از عملكرد اين معاونت در زمان تصدي خود گفت: همه آنچه از مسئوليت‌ها به ما منتقل مي‌شود مأموريت است كه پس از چندي بايد آن را تحوبل بدهيم و بايستي پاسخگوي آن باشيم.

وي با بيان اينكه دو كار كليدي معاونت داشته و دارد، عنوان كرد: مسئوليت راهبري فعاليت‌هاي قرآني در سطح ملي مؤسسات قرآني كه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي مجوز گرفته‌اند را داريم كه بالغ بر 2000 مؤسسه هستند. همچنين 1000 مؤسسه كه از سازمان تبليغات اسلامي مجوز گرفته‌اند براي برگزاري نشست‌ها هدايا و ... مورد حمايت قرار گرفته‌اند.

وي افزود: همچنين قرار است وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي را قرآني كنيم تا بتوانيم در كنار معاونت هنري، سينمايي، مطبوعاتي و فرهنگي، قرآن را در تمام ساحت هاي وزارت ارشاد جاري كنيم. همه معاونت هاي وزارت ارشاد ساختاري هستند و فقط معاونت قرآن و عترت محتوايي است.

* حجت‌الاسلام حشمتي: كارگزاران نبايد مسايل سياسي را با فعاليت‌هاي قرآني مخلوط كنند

حجت‌الاسلام محمدرضا حشمتي، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي هم گفت: كارگزاران نبايد مسايل سياسي را -كه به حتم همراه با هواي نفس است- با فعاليت هاي قرآني مخلوط كنند. بايستي ساحت قرآن و عترت را از اين آلودگي ها حفظ كرد.

وي درباره مشي خود در حوزه قرآني عنوان كرد: ما يك سري اسناد بالادستي داريم كه بايد به آنها جامعه عمل بپوشانيم و بايد اين اسناد بالادستي را به برنامه تبديل كنيم. اينجا سرگرم برپايي نمايشگاه‌هاي كوچك و ... كه جنبه گزارش‌دهي دارد نمي‌شويم، بلكه بايد قرآن را به بطن زندگي مردم ببريم.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در پايان خاطر نشان كرد: دوستي و همراهي من با حجت‌الاسلام حميد محمدي به سال‌هاي دور باز مي‌گردد و ما وي را توديع نمي‌كنيم، اميدواريم در بخش‌هاي مختلف از حضور ايشان بهره ببريم.

انتهاي پيام/ك

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن