تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دو خصلت است كه هيچ كار خوبى بالاتر از آن دو نيست : ايمان به خدا و سود رساندن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802904356




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ديدارمعاون فرهنگي وزارت ارشاد از شهركتاب


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: ديدارمعاون فرهنگي وزارت ارشاد از شهركتاب


دكتر سيدعباس صالحي معاون فرهنگي وزارت ارشاد و جمعي از مديران اين معاونت شنبه گذشته به مؤسسه شهركتاب رفتند و ساعاتي را با مديران شهركتاب به ديدار و گفت‌وگو گذراندند.

در اين ديدار علاوه‌بر سيدعباس صالحي، علي شجاعي صائين مديرعامل خانه كتاب، داريوش مطلبي معاون فناوري اطلاعات خانه كتاب، محمودرضا برازش مديركل دفتر امور چاپ وزارت ارشاد و محمدرضا وصفي از مديران باسابقه اين وزارتخانه حضور داشتند.

در جريان گفت‌وگو ميان مديران وزارت ارشاد و موسسه شهركتاب، مهدي فيروزان توضيحاتي درباره شكل‌گيري و اهداف شهركتاب و همچنين چگونگي توسعه فرهنگي و اقتصادي اين موسسه ارائه داد و برنامه‌هاي آينده شهركتاب را در حوزه‌هاي فرهنگي و تجاري تشريح كرد.

فيروزان در بخشي از صحبت‌هاي خود گفت: ما در شهركتاب بر اين باوريم كه كار فرهنگي را نمي‌توان با بخشنامه پيش برد و اين كار نياز به همدلي و گفتگو با اهالي فرهنگ و مخاطبان دارد. شهركتاب با همين ديدگاه راه‌اندازي شد و با همفكري و همدلي مردم و دوستداران فرهنگ توانست در چارچوب اقتصاد فرهنگ توسعه پيدا كند.

مديرعامل شهركتاب شرحي از برنامه‌ها و نشست‌هاي مؤسسه فرهنگي و بين‌المللي شهركتاب را نيز ارائه داد و اين فعاليت‌ها را عاملي براي پيوند مردم با كتاب دانست.

وي همچنين در خصوص تلاش براي استقلال اقتصادي كتاب و كالاهاي فرهنگي و عدم وابستگي به يارانه، استراتژي همراه كردن خريد كالاي فرهنگي همراه با تفريح و لذت، منظومه كالاهاي فرهنگي با همراهي گفت‌وگوهاي فرهنگي در يك مكان، توليد فكر از طريق معرفي انديشه، نقد انديشه و گفت‌وگو درباره آن، انتشار آثار برتر در حوزه علوم انساني براي تقويت اقتصاد انديشه، بازشناسي ردپاي فرهنگ و تمدن ايران اسلامي در ديگر كشورها و احيا و معرفي آنها به ايران و جهان، گسترش فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي در شهرستان‌ها براي تقويت اقتصاد فرهنگ و فرهنگ كتابخواني، ايجاد فضايي واحد براي پاسخگويي به نيازهاي فرهنگي همه سنين، طبقات و گرايش‌هاي جامعه، گفت‌وگوهاي بين فرهنگي، ترجمه آثار كتاب و موسيقي ايران به زبان‌هاي خارجي توسط ناشران خارجي، نحوه تعامل با فروشندگان خارجي، تامين كالاهاي فرهنگي و ورود آنها به داخل كشور، چگونگي حمايت از توليدكنندگان داخلي و اهميت‌دادن به فرهنگ ايراني و اسلامي و همچنين حركت به سمت شعار سوپر ماركت فرهنگي و اقتصاد فرهنگ سخن گفت.

مهندس فيروزان در بازديد مديران وزارت ارشاد از بخش‌هاي مختلف فروشگاه مركزي شهركتاب افزود: ايجاد فروشگاه مركزي با تنوع محصولات و فعاليت‌هاي فرهنگي‌اش، بر اين اساس بوده كه تبديل به پايگاهي شود براي همه اعضاي خانواده تا هم از محيط آن لذت ببرند و هم متناسب با نيازهاي خود و خانواده‌شان خريد فرهنگي داشته باشند.

وي تاكيد كرد: ما سعي داريم در شهركتاب به سمتي برويم كه همه اعضاي يك خانواده از پدربزرگ و مادربزرگ تا فرزند و نوه، به اتفاق، به فروشگاه بيايند و هم به خواندن كتاب ترغيب شوند و هم بتوانند نيازهاي فرهنگي‌شان را به صورت يك‌جا تهيه كنند.

سيدعباس صالحي ضمن اهداي لوح قدرداني از خدمات ماندگار و موفق شهركتاب، بر همراهي و همكاري شهركتاب با معاونت فرهنگي وزارت ارشاد تاكيد كرد.

در اين ديدار مژگان امجد، مدير فروشگاه مركزي، علي اصغر محمدخاني معاون فرهنگي و بين‌الملل، لطف‌الله ساغرواني مدير نشر هرمس، سيد محمدرضا امام‌پور معاون مالي و اداري و فريد مدرسي مدير مركز تحقيق و توسعه شهركتاب نيز حضور داشتند و آنچه را كه طي اين سال‌ها تجربه كرده بودند به اطلاع دكتر صالحي و هيأت همراه رساندند.



شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن