تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آفت دینداری حسد و خودبینی و فخر فروشی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806727730




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابهام در حضور نماينده دولت ايران در مراسم ماندلا نبض سياست


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: ابهام در حضور نماينده دولت ايران در مراسم ماندلا نبض سياست
مراسم رسمي بزرگداشت نلسون ماندلا، رهبر فقيد جنبش ضدآپارتايد درحالي امروز در آفريقاي جنوبي برگزار مي‌شود كه ديروز خبرهاي ضدونقيضي درباره حضور نماينده دولت ايران در اين مراسم منتشر شد.


هرچند ابتدا واحد مركزي خبر به نقل از سفير ايران در آفريقاي جنوبي اعلام كرد كه معاون اول رئيس جمهور در رأس هيأتي عاليرتبه به ژوهانسبورگ مي رود، اما كمي بعد خبر ياد شده، اصلاح و گفته شد كه محمدجواد ظريف به جاي جهانگيري راهي آفريقاي جنوبي خواهد شد البته پس از مدتي سخنگوي دولت با بيان اين كه هنوز نماينده دولت در اين مراسم مشخص نيست، اين خبر را تائيد نكرد و ديشب هم خبرگزاري فارس از محمد شريعتمداري، معاون اجرايي رئيس جمهور به عنوان مسافر ژوهانسبورگ نام برد.

خاطره مجري مناظره هاي مشهور

رضا پورحسين مجري مناظره هاي مشهور انتخابات رياست جمهوري 88 گفته است كتاب خاطراتش كه قرار بود درباره مناظرات جنجالي سال 88 منتشر شود، تا آخر سال حتما به پايان مي رسد.

او درباره خاطره خود از مناظره معروف احمدي نژاد و موسوي در سيزدهم خرداد 88 به فارس گفته است: خاطره اي كه دارم اين است كه آنها اول مناظره با يكديگر سلام و عليك گرمي داشتند، اما در آخر مناظره بدون خداحافظي از هم جدا شدند.

وي در مقايسه مناظره نامزدهاي رياست جمهوري در سال 88 و 92 تصريح كرد: اين مناظره ها كاملا در دو فضاي متفاوت برگزار شد و من مناظره هاي امسال را بسيار خوب ارزيابي مي كنم.

سايه ابهام بر سر انتخاب دبيركل

به دنبال درگذشت حبيب الله عسكراولادي، دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري، تلاش براي تعيين جايگزين وي شدت گرفته و درحالي كه به گفته محسن كوهكن، مسئول واحد سياسي جبهه پيروان «در جبهه بر روي آقاي ناطق نوري اتفاق نظر وجود داشت و برخي از اعضاي شوراي مركزي نيز اين قضيه را دنبال و از وي دعوت كردند» او اين سمت را نپذيرفت و پس از آن نام ابوترابي فرد مطرح شد كه در اين رابطه نيز كوهكن به فارس گفت: طبق اساسنامه جبهه پيروان، رئيس جبهه بايد يكي از دبيران كل باشد از اين رو معرفي ابوترابي فرد منتفي است.

با اين حال احمد نيك فر، عضو شوراي مركزي جامعه اسلامي مهندسين در گفت وگو با تسنيم تاكيد كرد كه اعضاي تشكل متبوعش نظر مساعدي درباره رياست باهنر بر جبهه پيروان خط امام و رهبري دارند.

پيكر مادر شهيد بروجردي امروز به خاك سپرده مي شود

پيكر مادر سرلشكر شهيد محمد بروجردي، نخستين فرمانده سپاه تهران امروز با حضور مسئولان كشوري و لشكري از مقابل پادگان سپاه محمد رسول الله(ص) تشييع مي شود.

خديجه محمدي، مادر شهيد بروجردي، يكشنبه در هشتاد و سه سالگي درگذشت و مسئولان كشور در پيام هاي جداگانه اي، درگذشت وي را تسليت گفته اند.

به گزارش ايرنا، در بخشي از پيام تسليت علي لاريجاني، رئيس مجلس آمده است: به يقين مهم ترين نقش در تربيت شخصيت هاي والامقام و برجسته برعهده اين مادران صبور و فداكار بوده كه در دامان پرمهر خويش اين گونه فرزندان و دلارمرداني را تقديم انقلاب و نظام كرده اند.

در پيام تسليت آيت الله هاشمي رفسنجاني، رئيس مجمع تشخيص مصلحت هم با اظهار تاسف از درگذشت مادر شهيد بروجردي آمده است: در دامن اين بانوي بزرگوار، جوانمردي چون شهيد محمد بروجردي پرورش يافت كه به عنوان نخستين فرمانده سپاه تهران، منشأ خدمات فراواني در دفاع مقدس بود.

برخي تخلفات مرتضوي در گزارش مجلس نيست

در حالي كه انتشار گزارش تحقيق و تفحص مجلس از سازمان تامين اجتماعي با واكنش هاي زيادي روبه رو شده است، يك عضو هيات تحقيق و تفحص از سازمان تامين اجتماعي ديروز در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران به برخي تخلفات سازمان تامين اجتماعي اشاره كرد كه در گزارش تحقيق و تفحص از اين سازمان قيد نشده است.

سيدحسين دهدشتي گفت: زماني كه مرتضوي به ستاد مبارزه با قاچاق سوخت رفت، 90 نيرو را به اين ستاد تزريق كرد كه تعدادي از اين نيروها همزمان با رفتن مرتضوي به سازمان تامين اجتماعي به اين سازمان رفتند.

وي همچنين افزود: يكي ديگر از اين تخلفات مربوط به نفت پاسارگاد است كه طي آن قراردادي در اواخر سال 91 با شركتي به نام اسپادانا منعقد شده و ارزش اين قرارداد 2.6 ميليارد تومان است

شيخ الاسلامي هم تكذيب كرد

انتقاد افرادي كه نامشان در گزارش هيات تحقيق و تفحص مجلس از تامين اجتماعي به عنوان دريافت كننده كارت هديه آمده، هنوز ادامه دارد و در تازه ترين اين دست اظهارنظرها، وزير پيشين تعاون، كار و رفاه اجتماعي درباره دريافت كارت هديه از سازمان تامين اجتماعي گفته است: در مورد كارت هاي هديه، دستگاه هاي حمايتي يك روال قانوني و عرف جاري دارند. اين دستگاه ها و سازمان ها بعضا به مقامات و مسئولان كشور و حتي نمايندگان مجلس مقداري بن كاغذي يا بن كارت يا كارت هديه مي دهند تا آن را در اختيار افراد نيازمند و خانواده هاي بي بضاعت قراردهند.

شيخ الاسلامي به فارس گفت: بنده طي دوران وزارت هرگز از تامين اجتماعي چنين اقلامي را دريافت نكردم، اما پس از اين كه از سمت وزير كنار رفتم و به عنوان معاون اجتماعي رئيس جمهور مشغول كار شدم كارت هايي از سوي تامين اجتماعي داده شد كه جنبه اختصاصي نداشته است.

طلب بابك زنجاني از شهرداري تهران

انتشار خبر اختلافات بابك زنجاني و شهرداري تهران، ابعاد فعاليت هاي ميلياردر ايراني را وسيع تر كرد.

در تازه ترين اخبار درباره فعاليت هاي اقتصادي او، پورزندي، معاون شهردار تهران ديروز در نشستي خبري توضيح داد: بابك زنجاني قرار بود در قبال واردات ماشين آلات موردنياز براي ساخت پروژه صدر، به صورت ملك يا غيرنقد هزينه تمام شده ورود قطعات را دريافت كند كه رقم آن ۴۰ ميليون دلار است.

از اين بابت زنجاني از شهرداري طلبكار است. او از ما خواسته سررسيد اقساطش را به بانك نبريم و چك را نيز بازگشت نزنيم ما نيز اين كار را انجام داده ايم.

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن