تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده ‏اى حقیقت ایمانش را کامل نمى ‏کند مگر این که در او سه خص...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803145871




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دليل عصبانيت روحاني ازحجاريان چيست؟ / آيا غسل تعميد خاتمي درقم برگزار مي شود/ نماينده ايران به مراسم تدفين ماندلا نرسيد/ ماموريت جديد غرب به خاتمي چيست و...


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: دليل عصبانيت روحاني ازحجاريان چيست؟ / آيا غسل تعميد خاتمي درقم برگزار مي شود/ نماينده ايران به مراسم تدفين ماندلا نرسيد/ ماموريت جديد غرب به خاتمي چيست و...
خبرنگاران در جريان پيگيري‌هاي خبري به "زمزمه"هايي برمي‌خورند كه ميهمان‌‌كردن مخاطبان به اين شنيده‌ها خالي از لطف نيست.
مجله شبانه باشگاه خبرنگاران،

* در جلسه هفته گذشته اصلاح طلبان طرحي با نام " احياي محمد خاتمي" به تصويب رسيده است. در اين جلسه مقرر شده مقدمات سفر وي به قم و ديدار با علما و مراجع فراهم شود. در اين جلسه پيشنهاد شده از برخي مراجع براي وي وقت ملاقات گرفته شود تا در روز 19 دي به قم سفر كند. يكي از حاضران در جلسه گفته " با توجه به مواضع مراجع در قبال فتنه 88، بنده معتقدم در صورتي كه شوراي تامين قم موافقت كند، وي تنها مي تواند با صانعي و بيات ديدار كند و به تهران برگردد."

*شنيده ايم حسن روحاني از سخنان حجاريان مبني بر" اعطاي اختيار انحلال مجلس به رئيس جمهور" عصباني شده و چند نكته را به اطرافيان خود گفته است:

1- اين حرف ها از نوع دوستي خاله خرسه است و محبت اين آقايان به ما لطمه مي زند.
2- من 5 دوره در مجلس بوده ام. جايگاه مجلس نبايد خدشه دار شود. فردا در انتخابات مجلس چگونه مي شود مردم را دعوت به راي دادن كرد؟ مردم مي گويند اينها راي ما را مي خواهند براي در اختيار گرفتن مجلس براي دولت.
3- اين نوع تفكرات مثل تفكر مصدق است كه مجلس را منحل كرد و چند ماه بعد سرنگون شد.
4- طرفداران دولت اعتدال به سخنان حجاريان پاسخ دهند.

*شنيده ايم پس از اعلام خبر فوت ماندلا، حاميان خاتمي با اين استدلال كه الان بهترين زمان ممكن براي فراهم كردن آزادي سفر خاتمي به خارج كشور است، تلاش هاي گسترده اي را براي سفر وي به آفريقاي جنوبي كليد زدند اما به دليل منع قضايي وي نتوانست از كشور خارج شود.خاتمي از متهمان اصلي فتنه 88 است كه تاكنون دستگاه قضايي به اتهامات وي رسيدگي نكرده است.

*شنيده ايم آغاز به كار دانشگاه ويژه فرهنگيان كه مجوز تاسيس آن با پيگيري هاي دكتر احمدي نژاد به تصويب شوراي عالي انقلاب فرهنگي رسيده بود، با مشكل مواجه شده است و احتمال دارد اين دانشگاه لغو مجوز شود. احمدي نژاد پيش از اين دكتر غلامعلي حداد عادل، حجت الاسلام حميد پارسانيا و سوسن كشاورز را به عنوان ۳ تن از اعضاي هيئت امناي اين دانشگاه تعيين كرده بود. احمدي نژاد پس از تصويب تاسيس دانشگاه فرهنگيان گفته بود: "دانشگاه فرهنگيان مخالفان جدي در شوراي انقلاب فرهنگي داشت و بالاخره به روش احمدي نژادي توانستيم اين موضوع را تثبت كنيم. اكنون در كشور وقتي مي‌خواهيم يك ليوان را بالا و پايين كنيم بايد از 500 امپراطوري بگذريم." در دفترچه كنكور امسال خبري از پذيرش دانشجو براي اين دانشگاه نبود.

*برخي كارشناسان با اشاره به ديدارمحمد خاتمي با نسرين ستوده و سپس جلسه هيات حقوق بشري پارلمان اروپا با ستوده در سفارت يونان و اعطاي جايزه 50 هزار يورويي ساخاروف به وي، معتقدند محمد خاتمي در دور جديد فشارغرب عليه جمهوري اسلامي ايران نقش وكيل مدافع پرونده هاي حقوق بشري را دنبال خواهد كرد. قرار بود رونمايي رسانه اي و بين المللي از خاتمي در مراسم تدفين ماندلا انجام شود كه اين پروژه با هوشياري دستگاه قضايي با شكست مواجه شد.

*گزارش نهادهاي فرهنگي نشان مي دهد انتشار قرآن در سال جاري به شدت كاهش يافته و پيش بيني مي شود در سال جاري به رقم يك و نيم ميليون نسخه برسد. اين در حالي است كه در سال 90 بيش از بيست ميليون و پانصد هزار نسخه قرآن كريم در كشور منتشر شد. در سال 91 نيز حدود سه و نيم ميليون نسخه در كشور انتشار يافت. گراني كاغذ، هزينه هاي چاپ و افزايش نظارت ها بر انتشار از جمله عوامل كاهش انتشار برشمرده شده است.

*شنيده ايم حسن روحاني با پيشنهاد تغيير محمد رضا مخبر دبير شوراي عالي انقلاب فرهنگي مخالفت كرده و وي تا پايان دوره مسووليتش كه 2 سال از آن باقي مانده دبيري شوراي عالي انقلاب فرهنگي را بر عهده خواهد داشت. روحاني معتقد است وي در مجموع عملكرد قابل دفاعي نسبت به دوره هاي گذشته داشته است.

*شنيده ايم براي شركت در مراسم تدفين ماندلا، ابتدا قرار بود آقاي روحاني شركت كند كه به دليل تراكم كاري ، قرعه به نام ظريف و سپس جهانگيري افتاد اما در نهايت محمد شريعتمداري با يك هواپيماي فالكون عازم آفريقاي جنوبي شد. اخذ مجوز پرواز از 11 كشور و سه بار سوختگيري در مسير كيپ تاون باعث شد فرستاده ايران در مهلت مقرر به اين مراسم نرسد و تصويري هم از وي مخابره نشود.

*شنيده ايم به دنبال دعوت وزارت كشور از 48 حزب سياسي براي حضور در كنگره هم انديشي احزاب، اعضاي مجمع روحانيون در صدد برآمده اند به اين بهانه خود را در معرض رسانه ها قرار دهند. قرار است محمد خاتمي به عنوان رئيس شوراي مركزي مجمع و موسوي خوئيني ها به عنوان دبير كل مجمع در اين نشست شركت كنند. اين در حالي است كه مجمع روحانيون با بيانيه هاي ساختارشكنانه خود پس از انتخابات رياست جمهوري 88 نقش موثري در فتنه ايفا كرد و هنوز دستگاه قضايي به اتهامات آنان رسيدگي نكرده است.

*برخي كارشناسان اقتصادي از سناريوهاي مختلف قيمتي براي بنزين در سال آينده خبر مي دهند و مي گويند سه قيمت 1000، 1200 و 1400 پيشنهاد شده است. همچنين احتمال داده مي شود با لغو سهميه بندي، بنزين با نرخ واحد در سراسر كشور توزيع شود.

* اخيرا در شبكه سراسرى "شما" و در برنامه هفت ترانه، اقدام به پخش چند ترانه از خواننده مشهور و مبتذل به نام (ح-ز) شده است كه با توجه به شهرت منفى نامبرده خصوصاً قبل از پيروزى انقلاب شكوهمند اسلامى در مناطق و استان‏هاى غرب كشور، پخش ترانه‏ هاى نامبرده در اين برنامه، نارضايتى و بدبينى مردم، به ‏خصوص اقشار مذهبى و خانواده ‏هاى معظم شهدا را در پى داشته است. در برنامه هفت ترانه از وى به نيكى ياد شده و چند ترانه معروف وى پخش شده است.

*از زمان رياست جمهوري دكتر روحاني،جلسات شوراي عالي انقلاب فرهنگي با تعطيلي هايي همراه بوده به گونه اي كه تاكنون چهار جلسه بيشتر برگزار نشده است. اين در حالي است كه جلسات شورا در دولت نهم و دهم معمولا به صورت هفتگي و منظم برگزار مي شدند. در دولت احمدي نژاد در صورتي كه وي نمي توانست در شورا شركت كند اين اجازه را مي داد كه جلسات با رياست نواب رئيس يعني روساي قوه مقننه يا قضاييه برگزار شود در حالي كه اين اجازه را تاكنون حسن روحاني به نواب رئيس نداده است.

*محمد خاتمي كه به علت نقش آفريني در فتنه 88 داراي پرونده قضايي است، هفته گذشته در ديدار استانداران دوران اصلاحات اقدام به فرافكني كرده و گفته است برخي شنودها و گزارش هاي نادرست باعث شده كه وي جايگاهي در نزد مسوولان عالي نظام نداشته باشد. اين سخنان خاتمي نشان مي دهد كه وي مي خواهد خود را از مسووليت فتنه 88 مبرا كند و نگاه منفي مسوولان ارشد نظام به خود را حاصل شنودها و گزارش هاي نادرست بداند كه اين خود نيز اتهام به دستگاه هاي امنيتي و اهانت به مقام هاي عالي كشور است كه تحت تاثير گزارش هاي نادرست تصميم گيري مي كنند.

*شنيده ايم صدا و سيما براي حمايت از تئاتر هاي مردمي و انقلابي، طرح حمايت از 10 تئاتر را ارائه كرده است كه بر مبناي آن، مبلغ 50 ميليون تومان را براي ساخت هر تئاتر پرداخت مي نمايد. اين تئاترها به صورت تله تئاتر ضبط و از سيما پخش خواهند شد.

*شنيده ايم در بخش مركزى شهرستان دزفول، بقعه ه‏ايى وجود دارد كه 60 سال قبل جنازه آن شخص را به نجف منتقل كرده اند اما بعضى دعانويسان و منسوبين اين شخص با اقدامات خرافى و تصرف زمين‏هاى اطراف قبرستان از مردم ساده ‏دل اخاذى مي‌كنند. متأسفانه على‏رغم دستور سازمان اوقاف در سال 91 مبنى بر تخريب اين بقعه جعلى و خرافى، دستگاه هاي ذيربط هنوز به وظيفه خود در اين زمينه عمل نكرده اند.

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن