تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر در عُمرت دو روز مهلت داده شدى ، يك روز آن را براى ادب خود قرار ده تا از آن بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799635968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام نرخ بيكاري در استان خوزستان محرمانه است/ نواخته شدن سمفوني مرگ كارون


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اعلام نرخ بيكاري در استان خوزستان محرمانه است/ نواخته شدن سمفوني مرگ كارون
اهواز - خبرگزاري مهر: رئيس مجمع نمايندگان استان خوزستان در مجلس شوراي اسلامي گفت: در صورتي كه انتقال آب كارون به فلات مركزي صورت بگيرد سمفوني مرگ كارون نواخته مي شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد سعدون زاده عصر امروز چهارشنبه در آئين توديع و معارفه معاونان استاندار خوزستان عنوان كرد: با توجه به تركيب جديدي كه در استان شكل گرفته است مي توان اوج تعامل ميان استانداري و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي را كه منجر به ارائه خدمات شاياني به استان مي شود را پيش بيني كرد.

وي افزود: اميدوارم كه مسئولان جديد و تازه نفس استاني اين پست هاي جديد را به عنون سكوي پرداخت خود تلقي نكنند بلكه آن را فرصتي براي خدمت به مردم و نظام اسلامي تلقي و سطح رضايتمندي مردم استان را از نظام افزايش دهند.

نماينده مردم آبادان در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به ديدار مجمع نمايندگان استان خوزستان با رئيس جمهور كه چند هفته گذشته برگزار شده بود، اظهار كرد: فرزندان خوزستان بازتاب بسيار خوبي از مشكلات استان مانند انتقال آب كارون به فلات مركزي و آلودگي هوا را به رئيس جمهور ارائه كردند.

سعدون زاده تصريح كرد: در صورتي كه انتقال آب كارون به فلات مركزي توسط تونل هاي حفر شده مانند و كوهرنگ يك دو و سه و بهشت آباد صورت بگيرد سمفوني مرگ كارون نواخته مي شود.

نماينده مردم آبادان در مجلس شوراي اسلامي همچنين در خصوص مشكلات استان خوزستان در حوزه بهداشت و سلامت عمومي تصريح كرد: با گذشت بيش از 20 روز از مشكلات تنفسي مردم خوزستان كه ناشي از بارش باران بوده است؛ متاسفانه گزارش قابل قبولي در خصوص علل اين مسئله توسط مسئولان استاني داده نشده است.

سعدون زاده افزود: در همين راستا نمايندگان مردم استان خوزستان در مجلس شوراي اسلامي نگران اين مسئله هستند كه چه عاملي باعث مي شود تا بارش باران اين رحمت الهي منجر به بروز اين مسمويت هاي تنفسي شده است.

سقوط آزاد دانشگاه علوم پزشكي اهواز

وي با بيان اينكه، دانشگاه علوم پزشكي اهواز متاسفانه در اين مدت اخير يك سقوط آزاد داشته است، گفت: دانشگاه علوم پزشكي اهواز در حال حاضر در رتبه هفتم از بين هشت دانشگاه برتر كشور شناخته مي شود همچنين استان خوزستان در حوزه كلينيك هاي درماني وضعيت خوبي ندارد.

نماينده مردم آبادان در مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: استان خوزستان بعد از استان تهران در رتبه اول وصول ماليات در كشور را دارد و اين مسئله موجب وارد آمدن فشار اقتصادي فراواني بر مردم مي شود.

وي با بيان اينكه، استان خوزستان سه سال پياپي رتبه اول وصول ماليات را داشته است و اين به معني اين است كه شيره جان مردم را به مدت سه سال كشيده اند، اظهار كرد: اين مسئله به اين معني است كه سه سال پياپي جيب مردم خالي شده البته اين كار قانوني بوده اما امكاناتي كه با ملايمت بيشتري در اين خصوص با مردم برخورد شود هم امكان داشت.

سعدون زاده افزود: استان خوزستان از نظر سپرده قرض الحسنه بعد از استان تهران در رتبه اول قرار دارد، گفت: اما متاسفانه بانك هاي خوش انصاف استان اين پول ها را به مركز منتقل و خرج نازپروده ها مي شود.

رئيس مجمع نمايندگان استان خوزستان در مجلس شوراي اسلامي افزود: اين مسئله در حالي اتفاق مي افتد كه يك جوان در آرزوي گرفتن يك وام پنج ميليوني براي ازدواج است.

وي با بيان اينكه، اعلام نرخ بيكاري در استان خوزستان محرمانه است اظهار كرد: ما بايد به دنبال تقويت بنيه جوانان استان باشيم تا بتوانيم سربازان جديد براي ولايت داشته باشيم.

نماينده مردم آبادان در مجلس شوراي اسلامي همچنين با اشاره به سيستم نادرست آموزش و پرورش در استان تصريح كرد: استان خوزستان يك استان جوان است همچنين ميزان قبولي دانش آموزان خوزستاني در مقطع ابتدايي 29 در كشور است همچنين در مقطعه راهنمايي 30 و در مقطع متوسطه 32 در كشور هست و متاسفانه اين آمار نا اميد كننده است.

وي همچنين در خصوص شهرستان هاي كوچك و عمدتا تازه تاسيس در استان مانند هفتكل، انديكا، باوي و كارون گفت: اين شهرستان فاقد زير ساخت و امكانات اوليه براي زندگي هستند و فقط نام آنها شهرستان است. بايد تمهيداتي براي پيشرفت اين شهرستان ها انديشيده شود.

كد خبر: 2189134

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۱۳ - ۲۱:۱۴

چهارشنبه 13 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن