تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت خوب صاحب خويش را به بهشت مى برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802209358




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ويژگي‌هاي بودجه استان تهران در سال ۹۳تثبيت نرخ بيكاري و كاهش تورم به ۲۵ درصد/ افزايش ۱۸ درصدي حقوق كارمندان از فروردين اعمال مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: ويژگي‌هاي بودجه استان تهران در سال ۹۳تثبيت نرخ بيكاري و كاهش تورم به ۲۵ درصد/ افزايش ۱۸ درصدي حقوق كارمندان از فروردين اعمال مي‌شود
معاون برنامه‌ريزي استانداري تهران گفت: يكسان‌سازي نرخ ارز، كاهش نرخ تورم، افزايش ۳ درصدي رشد اقتصادي و تثبيت نرخ بيكاري از ويژگي‌هاي بودجه ۹۳ در استان تهران است.


نعمت‌الله تركي در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي فارس، درباره بودجه سال آينده استان تهران، اظهار داشت: بودجه كشور برگرفته از درآمدها و هزينه‌هاست. عمده درآمدهاي كشور از سهم نفت، ماليات و ساير دارايي‌هاي كشور است.

وي ادامه داد: در سنوات گذشته استان‌هاي نفت‌خيز سهم بيشتري از درآمدهاي نفتي كشور را بهره‌مند مي‌شدند و هم اكنون نيز از درآمدها سهم نفت به اين استان‌ها اختصاص مي‌يابد.

تركي خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه حدود 50 درصد درآمدهاي كشور در استان تهران تأمين مي‌شود، انتظار مي‌رود سقف و رقمي از اين منابع بايد به استان تهران تخصيص يابد.

معاون برنامه‌ريزي واستانداري تهران بيان داشت: بر اساس بررسي‌هاي صورت گرفته در بودجه استان تهران از لحاظ سرانه جمعيت رتبه 31 را در كشور دارد و در بودجه سال 92 يازدهمين استان محسوب مي‌شد.

تركي با بيان اينكه توزيع اعتبارات و بودجه حدود 124 شاخص دارد، گفت: بودجه سال 93 بر اساس اين شاخص‌ها توزيع و تدوين شده است.

وي افزود: ممكن است در موضوع شاخص‌هايي مانند راه و شهرسازي، استان تهران چهارراهي براي كشور محسوب مي‌شود. به عنوان مثال جاده پاكدشت با نام و بودجه استاني افتتاح شده اما در اصل يك پروژه ملي بوده است.

تركي خاطرنشان كرد: از اتفاقات خوبي كه در بودجه 93 افتاد، تحويل و تدوين به موقع لايحه بودجه به مجلس بوده است.

معاون برنامه‌ريزي استانداري تهران بيان داشت: بودجه سال آينده چند ويژگي دارد كه از مهمترين ويژگي‌هاي آن بحث شفافيت ميزان درآمد و هزينه است. در سنوات گذشته بودجه پيش‌بيني و ارائه مي‌شد ولي براي محقق شدن آن با مشكلاتي مواجه مي‌شديم.

وي گفت: در بودجه سال 92 دولت مجبور مي‌شد، لايحه‌هايي را براي برطرف كردن كسري بودجه در نظر بگيرد.

تركي با بيان اينكه در بودجه سال آينده كسري نخواهيم داشت، گفت: منابع درآمدي در نفت، ماليات و ساير اموال در بودجه سال 93 مشخص شده است كه با اين اتفاق ديگر كسري بودجه نخواهيم داشت.

معاون برنامه‌ريزي و توسعه منابع استان تهران افزود: يكسان‌سازي نرخ ارز از ديگر ويژگي‌هاي اين بودجه بوده است،‌چرا كه اگر در سال‌هاي آينده نرخ ارز تصويب و اعمال مي‌شد، يكسري مشكلات براي بخش‌هاي توليدي داشتيم.

وي درباره كاهش تورم به 25 درصد، افزود: با منابع درآمدي خاص و فروش نفت قطعا به سقف و رقم كاهش تورم به 25 درصد خواهيم رسيد.

تركي درباره رشد اقتصادي 3 درصدي، اظهار داشت: تاكنون رشد اقتصادي منفي بوده كه مطمئناً اين بودجه كمك خواهد كرد كسري و كمبودها در اين زمينه پوشش داده شود و تراز منفي رشد اقتصادي مثبت شود.

معاون برنامه‌ريزي و توسعه منابع استان تهران درباره افزايش 18 درصدي حقوق كارمندان، اظهار داشت: شايد افزايش 18 درصدي حقوق كارمندان با نرخ تورم فاصله داشته باشد، اما اين ميزان افزايش نيز مي‌تواند به مجموعه كاركنان دولت كمك كند.

وي از ثبات نرخ بيكاري در سال آينده خبر داد و گفت: با بودجه مشخص شده سال 93 مي‌توانيم در موضوع تثبيت نرخ بيكاري نيز كه هم‌اكنون 6/12 درصد است، اقدام كنيم.

وي با بيان اينكه 19 هزار ميليارد تومان درآمدهاي استان تهران در سال جاري است، گفت: در 10 ماه گذشته حدود 14 هزار ميليارد تومان آن محقق شده است و تا پايان سال به سقف و رقم مشخص شده خواهيم رسيد.

تركي ادامه داد: در سال 93 سهم استان تهران از درآمدها 23 هزار ميليارد تومان است كه حدود 48 درصد از سهم درآمدهاي استان‌هاي كشور را تشكيل مي‌دهد.

وي خاطرنشان كرد:‌ در بودجه سال 92، 23 درصد از سهم بودجه عمراني كشور به استان تهران تخصيص پيدا كرده است كه با توجه به پروژه‌هاي ملي و كشوري اميد است اين سهم افزايش يابد.

تركي در پاسخ پرسشي مبني بر اينكه آيا حقوق كاركنان دولت از اوايل سال 93، 18 درصد افزايش پيدا خواهد كرد، گفت: با توجه به اينكه بودجه به موقع تحويل مجلس شده است، از ابتداي فروردين قابل اجراست و حقوق كاركنان نيز در همين راستا افزايش خواهد يافت.

انتهاي پيام/

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن